"Harold počuješ? Zober si ma! Kedy budeš mať ďalšiu príležitosť? Koľkokrát sa ti budem ešte ponúkať?" mlel celú druhú polovičku cesty o tom istom. Nechcel sa nechať odbiť, iba Harryho záporným koktaním a dôvodom, že má snúbenca.
"Louis! Preboha, čakáš Justinove decko, teda-" výpulil oči, keď mu došlo, že Louis nemôže byť tehotný. Dnes toho vypil veľa, plus aj po večeroch s ním si občas dával sklenku vína. Odbočil na ľudoprázdne odpočívadlo a naštvane naňho pozeral.
"Ty si mi klamal!" naštvane sa naňho otočil a sledoval, ako sa Louisova tvár zafarbuje do bordova.
"Len, aby si ho prestal urážať!" oponoval mu.
"Počúvaš sa Louis? Prosíš ma, aby som ťa ošukal a pri tom, tu chceš obraňovať toho blonďavého idiota!" zadíval sa mu do modrých očí. Videl v nich zmätok a obavy. Pokrútil hlavou nad chlapcom, ktorého ľúbil a otočil sa späť k volantu, aby mohol naštartovať.
"N- nie Harry, t-ty to nechápeš!" odstrčil jeho ruku od zapaľovania a pevne ju zovrel, "mám problém mu veriť. Teda, stará sa o nás a ja som mu tak vďačný, ale nie je to s ním ako to bývalo niekedy s tebou," zúfalo sa mu pozrel do očí.
"A aké to bolo so mnou?" odfrnkol si kučeravec, nemal náladu na tie klamstvá, čo Louis vypúšťal z úst. Tak veľmi rád by tomu veril, ale nemohol.
"Ten vzťah bol to môj sen, odkedy som ťa stretol na záchodoch," šepol úprimne, "teda okrem tej nevery."
Harry prestal na sekundu dýchať. Doteraz sa nejak extra nebavili o minulosti, držali sa súčasnosti, aby neotvorili staré rany. Ale raz to očividne prísť muselo, a Harry to nevydržal. Vytrhol si svoju ruku zo zovretia bruneta a rýchlo vyšiel na chladný vzduch. Potreboval chvíľku sám pre seba. To mu bolo dopriate iba pár sekúnd, lebo ticho bolo prerušené otváreným dvier auta a rýchlim krokom Louisa.
"Nemôžeš ma len tak nechať v aute!" zapišťal a Harry sa iba oprel o kapotu a pozrel na tmavé nebo.
"Harry, počúvaš ma?" postavil sa pred neho a snažil sa na seba upriamiť pozornosť.
"Áno Lewis, počujem ťa," šepol a upriamil svoj pohľad naňho.
"Ale to neznamená, že počúvaš. Harry j- ja, ja si tak vyčítam, že som odišiel a pripravil tak Joy o zážitky s tebou. Tak veľmi ma mrzí, že som ti zobral dcéru, ďaleko od teba. Mne je to tak ľúto Hazz," vzlykol a snažil sa nezhrútiť. Kučeravec to už nevydržal. Trhalo ho z vnútra vidieť ho plakať a trápiť sa.
Pritiahol si ho do objatia a jemne ho pobozkal do vlasov. Louis ho objal naspäť a presunul celú svoju váhu na neho, nevedel sa viac udržať na nohách. Alkohol a plač si vybrali svoje.
"Notak Loui, hlavné je, že si jej a mne to všetko dovolil teraz. Som pyšný na to, akú mám dcérku, dokonca aj na jej otca," upokojoval ho. Modroočko sa od neho odtiahol a zadíval sa mu do očí.
"Vážne?" pousmial sa.
"Áno," zotrel mu slzy z líc a nepatrne sa k nemu naklonil. Louis sa k nemu tiež pomaly približoval. A keď už boli len pár centimetrov od seba, Harry si uvedomil, že to nemôže. Preto uhol pohľadom, a dostal sa tak zo spáru mora.
"Mrzne, poď do auta," šepol a bez slova ho premiestnil na miesto spolujazdca. Sám si potom sadol na miesto vodiča. Pár minút sedeli potichu, každý zabraní do svojich myšlienok.
Harry rozmýšľal, čo má robiť. To čo od Louisa počul ho skutočne dojalo, ale mohol to pripisovať alkoholu v jeho krvi. Takže to buď bol výmysel alebo pravda, ktorú sa mu bál povedať za triezva. Bol zmätený, preto ako najlepšia možnosť ho napadlo, odniesť Louisa do jeho domu a uložiť ho do postele, aby sa zo všetkého vyspal.
Louis zasa sledoval, profil kučeravca a snažil sa si utriediť myšlienky. To všetko, čo mu povedal, ho ťažilo na srdci dlhé mesiace roky, a keď to konečne dostal von, cítil, že teraz môže robiť čokoľvek. Ale, hneď čo mu napadne jeden bláznivý nápad, mu napadnú aj Harryho slová. Je zasnúbený s Justinom. Nikdy nechcel byť ten, ktorý tomu druhému nasadí parohy. Ale teraz to je iné. Už má nasadené on parohy od Justina.
Harry sa otočil na Louisa, aby sa uistil, že mu nič nechýba a môžu vyraziť. Na jeho prekvapenie, Louis už skoro vôbec nesedel na svojom sedadle, ale nakláňal sa cez riadiacu páku.
"Louis," šepol nechápavo predtým ako brunet priložil svoje pery na jeho. Bol to tak slastný pocit pre oboch, cítiť po siedmich rokoch pery toho druhého. Kučeravec na nič nečakal, vošiel mu rukou do vlasov a pritiahol si ho k sebe na kolená, pričom Louis nechtiac zatrúbil.
Ani jeden z nich si to nevšímal. Louis sa ďalej tlačil na hruď kučeravca a vymieňal si s ním vášnívé bozky. Ich jazyky viedli menšiu vojnu, rovnako ako niekedy. Ani jeden sa nechcel vzdať, toho žeby viedol, ale nakoniec Louis padol a nechal sa plne ovládať Harryho perami.
Avšak niečo si nenechal zobrať. Prstami prešiel k rozopínaniu Harryho kabátu. Zdolal ho rovnako ako košeľu, ktorú mal pod tým a s radosťou sa vrhol na Harryho krk, ktorý mu dával veľa možností na urobenie si svojej značky.
Kučeravec zaklonil hlavu, aby mal jeho milenec viac miesta a rukou zablúdil na jeho zadok, ktorý stlačil. Brunet mu zastonal do krku a znova ho pobozkal na pery, zatiaľ, čo aj seba samého zbavoval oblečenia.
"Dozadu," zamrmlal Harry a jemne ho buchol po zadku, aby z neho brunet preliezol na zadné sedadlá. Ten na nič nečakal a o pár sekúnd, netrpezlivo sledoval ako sa kučeravec dostáva k jeho nedočkavému telu.
A keď sa ich pery znova stretli, všetko nabralo rýchli spád. Ani si neuvedomili a boli obaja nahý. Vôbec im nevadilo, že ich niekto môže vidieť, ani to, že v podstate sa chystajú urobiť svoje poprvé po dlhých rokoch na zadných sedadlách Harryho auta. Pre jedného existoval iba ten druhý a naopak. Navzájom si tichými stonmi dávali najavo, že to čo robia je správne. Že to v tej chvíli chcú obaja.
A keď sa spojili ich telá v jedno, Harry už nepochyboval, že je Tyler je preňho ten nepravý. Pod sebou mal to vzdychajúce telíčko, ktoré k nemu patrilo telom i dušou. A už sa ho nemienil vzdať znova.
Prírazy boli najprv pomalé a romantické. Harry si to tak určil, ale samozrejme ako niekedy ho musel Louis doslova vyhecovať nech pridá. A tak sa z prírazov stali zbesilé a nepravidelné. Avšak Louis bol spokojný, lebo Harry skoro za každým trafil jeho prostatu a on nemyslel na nič iné.
Obaja sa rýchlo blížili k svojej hranici. Videli tú slasť, ktorá im bude o chvíľku dopriata. Preto sa prírazy stávali ešte viac chtivejšie a bozky viac neporiadne. A potom prišlo to, čo Harry poznal veľmi dobre, jeho svaly sa stiahni a on sa urobil priamo do zmoženého telíčka pod sebou. Ten mal sám seba na svojom brušku a absolútne ho to netrápilo. Miesto toho, aby si to zotrel tak si k sebe pritiahol Harryho, ktorý bol stále v ňom a vášnivo ho pobozkal.
A Harry mal nehoráznu potrebu mu povedať všetko. Všetko... Ale zmohol sa iba na tri jednoduché slová:
"Stále ťa milujem."
Larry kapitola len pre vás! Červenám sa snáď aj na zadku. Ospravedlniteľné má za sex scénu, ale nič lepšie som zo seba vypotiť nedokázala :((.
Čo hovoríte na ich rozhovor? A ako myslíte, že zareaguje Louis na Harryho vyznanie?
Budem rada za každý komentár s názorom 💬, vote⭐ alebo len prečítanie 📖.
Vaša,
Ria
YOU ARE READING
Surprise (BOOK2)
FanfictionJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...