9. kapitola

509 43 32
                                    

"Tati prečo spíš v mojej posteli?" zobudil Louisa ospalý hlások jeho dcéry a pocítil tlak na hrudy. 

"Nič princezná, len som chcel byť s tebou babe," usmial sa a rozlepil svoje ešte zatvorené oči. Pohľad mu padol na kučeravú brunetku, ktorá sa k nemu jemne túlila ešte so zatvorenými očami.

"Princezná mi hovoríš iba keď si smutný," posadila sa hneď Joy a sledovala svojho otca ako ešte stále slastne oddychuje so zatvorenými očami.

"Vážne? To som si nikdy neuvedomil, si moje všímavé zlatíčko," usmial sa a pobozkal ju na čelo.

"Je to niečo s Harrym?" spýtala sa smutne. 

"Je neúctivé volať svojho rodiča krstným menom," povzdychol si Louis a karhavo na ňu pozrel.

"Som napól Američanka, nečakaj odo mňa zázraky," usmiala sa naňho a spokojne sa stúlila viac do jeho náruče.

***

"Harry idem nakúpiť darčeky! Raňajky máš na stole a na obed si niečo objednaj!" počul z dola kučeravec krik a naštvane si zakryl uši a snažil sa znova zaspať. To sa mu aj po chvíli podarilo.

"Tatí!" počul smiech malej Joy a sledoval ako lieta po ich veľkej záhrade spolu s o trocha mladším chlapčekom, ktorého kučery lietali vzduchom.

"Sú krásny," ozval sa za ním hlasný povzdych. Harry sa prekvapene otočil, keď uvidel Louisa spred siedmich rokoch. Bol rovnako mladý, ako keď ho videl naposledy. Láskavo sa usmieval na dvojicu detí, ktoré utekali po záhrade a nadšene výskajú.  Zato Harry sa pozorne prezeral jeho. Jeho pozornosť upútalo bruško, ktoré sa mu rysovalo pod tričkom.

"Vyzeráš akoby si videl ducha," láskavo sa naňho usmial a pritúlil sa k nemu.

"Ver mi, aj sa tak cítim," odpovedal.

"Ten bo dobrý," potichu sa zachichotal brunet v jeho náruči, "veríš, že už tak vyrástli? Sú to moje moje malé bábätká a o chvíľu vyletia z hniezda." 

"Som tak rád, že som ti dal druhú šancu Harry. Viem, že si nechcel Joy, ale ako si vtedy ku mne prišiel sem s prosíkom, aby som ti dal ďalšiu šancu. Neľutujem to, že som ti ju dal. Si úžasný otec. Neviem ako by to vyzeralo, keby sme sa rozišli," šepol smutne.

"Ľúbim ťa Louis," šepol a pevnejšie objal jeho boky.

"Predsa aj my teba hlupáčik," usmial sa naňho Louis a venoval mu bozky, ktoré dokazovali jeho lásku.

Harry sa prudko posadil na posteli a rozhliadal sa okolo seba. Nevedel kde je, a či to čo sa dialo pred chvíľou mala byť ich budúcnosť ale čo vedel naisto bolo, že musí dostať svoju rodinu naspäť.

***

Niall s povzdychom sledoval ako sneh za oknom dopadal na zem. V oblasti v ktorej žil to bolo dosť nezvyčajné, viac tu padal dášť ako sneh. Pretočil sa na brucho, aby mohol tvár zoboriť do vankúša. Nudil sa, darčeky na zajtrajšiu štedrú večeru mal pobalené a absolútne sa mu nechcelo ísť do tej zimy vonku.

Predsa len, tu mat teplo jedlo a spomienky. Raz keď nebol ako obyčajne Luke doma tak zavolal Louisovi do LA. Rozprávali sa dlhé hodiny, kým sa ho Louis nespýtal, či ešte neuvažovali nad dieťaťom. 

Niall by samozrejme chcel malého Horana, ale nemyslel si, že rovnaké pocity, by boli zo strany Lukea. Bol predsa len v tom čase mladý a ešte nepripravený byť otcom. Ale Niall cítil, že jeho čas sa stať rodičom pomaly končí a to on nechcel.

Chcel svoje bábätko rozmaznávať a zbožňovať ho- rovnako ako to robí Zayn, Liam a Louis. 

No na jeho smolu Luke bol stále v práci a on nevedel ako sa nechať oplodniť bez druhého rodiča. Keby bolo čisto na Niallovi nechal by sa oplodniť sebou samým. Ale na jeho smolu to tak nefunguje.

S myšlienkou na malé hnedovlasé bábätko zaspal.

***

"Tate! Skáč vyššie a pridaj!" kričal na Zaynovho syna, jeho tréner. A spoínaný černovlasý sa vzadu v miestnosti mračil a mrmlal si niečo o tvrdosti.

"Prečo naňho kričí?! Veď mu to ide skvelo!" sťažoval sa hnedoký svojmu manželovi.

"Tate potrebuje tvrdú ruku, musí si viesť ešte lepšie ak chce ísť na medzinárodnú súťaž," šepol a objal svojho manžela okolo pása.

"Je výborný! Ja by som také niečo neurobil ani po niekoľkých drinkoch!"

"To bude asi preto lebo si drevo," pretočil očami Liam a ďalej sledoval Tate ako opakuje choreografiu.

"V posteli sa nesťažuješ," odfrnkol si.

"Lebo to tam vediem ja, a k tomu-" nedokončil vetu lebo sa ozval zvonček, ktorý značil 10 minútovú prestávku.

"Tate! Bol si skvelý," usmial sa naňho černovlasý a kľakol si, aby mohol svojho syna objať a darovať mu pusu na čelo.

"Ušlo to," pokrčil ramenami a pozrel sa na Liama.

"Ver mi, tomu čo ty hovoríš ušlo, tak my tomu hovoríme zázrak," uškrnul sa.

"Myslíš?"

"Bol si vynikajúci," postrapatil mu Liam vlasy a znova sa oprel o stenu.

"Ďakujem," začervenal sa a prehrabol si svoje spotené vlásky, "idem sa napiť!"

"Ako to, že od teba príjme pochvalu a mňa odbije?!" nespokojne zamrnčal.

"Lebo rovnako ako aj ty potrebuje v človeku osobu, ktorá ho bude viesť. Je celý po tebe," usmial sa a pritiahol si ho ku krátkemu bozku.

***

"Fajn Joy, stretneme sa presne tu za 5 minút. Pôjdeš zatiaľ na nejaký koláč a vrátiš sa rozumieš?" spýtal sa jej Justin a po prikývnutí jej dal peniaze, ktoré mala utratiť na koláč. Sám sa vybral do zapadnutého obchodu pre darček pre Louisa.

Joy sa ale nechcelo myslieť na koláč a preto sa začala túlať okolo a presne si snažila zapamätať, ktorou cestou išla tam kde ju kroky viedli. Zmätene sa poobzerala okolo seba. Zastala pred obrovskou budovou, ktorú vôbec nepoznala.

Začínala sa báť, kvôli tomu lebo nikoho okolo seba nepoznala a odrazu mala v sebe túžbu ísť sa schovať do ockovej náruče. 

"Joy?!" počula od dverí krik. Preto sa hneď otočilo a odľahlo jej keď zbadala známi úsmev Tate, ktorý k nej utekal iba s nedbale oblečenou bundou. Keď bol už pri nej tak ju nadšene objal a odtiahol sa keď si všimol jej prekvapenému výrazu.

"Čo?" spýtal sa nechápavo.

"Takto sa gentlemani nechovajú," pokarhala ho naoko. On sa najprv začervenal a nakoniec zo seba dostal tiché ospravedlnenie.

"Robím si z tebe srandu Tate!" zasmiala sa a ukázala svoje jamky v lícach, v ktorých sa podľa názoru Tate schovávalo celé šťastie sveta. Sama ho objala a úľavne si vydýchla, keď stretla aspoň jedného človeka, ktorého poznala.

A Tate si vydýchol, kvôli tomu že si bol už 100% istý, že pri tomto dievčati bude stáť, stoj čo stoj.

Bohužiaľ pri tomto príbehu dnes vychádza iba jedna časť, kvôli tomu, že som nemala čas dopísať ďalšie :)

Ale dúfam, že aj napriek tomu sa vám bude páčiť a budete s ňou spokojný.

Mám pre vás otázku: 

Chcete aby Louis skončil s Harrym, alebo má ostať pri Justinovi? 

Budem naozaj vďačná ak sa dole v komentároch vyjadríte!

ŠŤASTNÉ A VESELÉ VIANOCE!

Vaša,

Ria 

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now