"Stále ťa milujem."
"Čo?" Louis sa naňho udýchane mračil. Nechápal čo sa deje a tajné dufal, že sa iba prepočul. Naozaj nevedel, čo mu na to odpovedať ak by to bola pravda. Predsa len rozišli sa, a on sa niekoľko rokov zmieroval s tým, že prišiel o svojho vysneného chlapa.
"Ja ťa ešte stále milujem," zakoktal sa a pohladil ho po nechápavej tvári. Ten samovoľne zatvoril svoje očká a nechal sa jemne hladiť.
"Harry.." vzdychol a upriamil svoj modrý pohľad do jeho zelených očí, " zlato, to nemôžeme," zamrmle zúfalo a opatrne odstrčí jeho ruku. Ani si neuvedomil, že tá prezývka Harrymu zatienila zbytok vety.
"Ako, že nemôžeme? Stačí len ak pošleš Justina k vode. A my budeme spolu, notak Louis! Budeme rodina, baby," pritiahol si ho k sebe do objatia. Louis spokojne vydýchol a úľavne zatvoril oči. Tak sa mu páčilo byť v jeho náručí, že nechcel odísť.
"Tá po ktorej si vždy túžil," uistil ho a jemne ho pobozkal do spotených vláskov.
"Ty už s nami chceš byť? So mnou a malou?" šepol unavene a jemne pohladil Harryho po stále udýchanej hrudi.
"Samozrejme, že chcem! Vtedy som bol mladý hlupák, ktorý si nedovidel ani na špičku nosa. Ale to sa zmenilo. Chcem, aby sme boli spolu," jemne sa obtrel svojimi perami o tie jeho. Tak mu chýbala ich chuť, síce ich bozkával iba pár sekúnd dozadu.
Louis spokojne zamrnčal, čo kučeravec bral ako súhlas, preto na nič nečakal a venoval svojmu, dúfal že teraz priateľovi, jemne bozky po celej tváričke.
"Obleč sa a zdriemni si, bol si tak skvelý," šepol a pohladil ho po chrbáte. Sám sa obliekol a preliezol na predné sedadlá. Zapol topenie a na nič nečakal a vyrazil smer jeho- teda teraz ich dom. Plánoval hneď zavolať Tylerovi, keď Louis zaspí. Nechcel, aby ich počul.
Ten na zadných sedadlách driemal zabalený v Harryho kabáte a unavene naňho mrkal. Po chvíľka unavene zívol a ľahol si na nepohodlné sedadlá. Harry nevedel, či spí alebo nie.
Zamilovane sa usmial nad jeho roztomilosťou. Potom sa natiahol za mobilom, ktorý skončil na palebnej doske a so stiahnutím hrdlom vytočil jeho číslo.
"Láska práve som ti chcel volať! Ten náhrdelník je krásny!" nadšene šepkal. Harry pretočil očami, keď si spomenul na zlatú retiazku, ktorú mu venoval ako darček k Vianociam a zároveň k výročiu.
"Tyler," nervózne polkol. Uvedomil si, že od neho bude nezdvorilé rozísť sa s ním po telefóne. Ale už to chcel mať za sebou a nemienil, kvôli nemu cestovať niekoľko hodín!
"Harold to nevieš vydržať bezemňa?" šepol šťastne a zachichotal sa.
"Tyler je koniec," šepol nervózne,"uvedomil som si, že chcem byť so svojou rodinou. A tá nezahŕňa teba, je mi to ľúto. Dúfam že sa môžeme ostať kamarátmi. Veci ti pošlem k tvojím rodičom," dokončil a úľavne vydýchol. Nečakal na nič a zrušil hovor.
"To bolo kruté," šepol zo zadných sedadiel tenký hlások a nechal nech koniec vety zanikle v zívnutí.
"Si na rade," podal mu jeho vlastný a sladoval ho v spätnom zrkadle.
"Na rade s čím?" zmätene zašepkal.
"Rozíď sa s ním," šepol automaticky a zamračene sledoval cestu.
"Nie je to nejak skoro?"
"Milujem ťa, takže nie, nie je to skoro! Som si istý, že si moja spriaznená duša," šepol.
"Hazzy," zamilovane vzdychol a slepo sa natiahol za jeho rukou s telefónom. Nebol si istý, či to má urobiť. Lepšie povedané bol až veľký zbabelec na to, aby Justinovi zavolal. Preto roztrasenými prstami napísal krátku správu, žmúriac na písmenká.
Myslím, že pre nás oboch bude najlepšia krátka pauza. Daj mi čas si všetko v hlave utriediť. -L
Neveriaco pozeral na bublinu, ktorá sa tam objavila s novou správou. Práve ma pauzu s Justinom, aby dal šancu chlapovi, ktorý ho už raz sklamal.
Ako toto dopadne?
***
"Oco, oco! Joy mi šahá na vlasy!" kričal naštvane a snaží sa odohnať mladšiu brunetku, ktorá sa naňho stále vešala. Od tej pusy sa strašne zmenila. Stále sa naňho vešala a smiala sa. Ale aj napriek tej otravnosti.. sa mu to páčilo.
Nepáčilo sa mu to! On to miloval!
"Joy, prestaň," poznamenal naoko prísne Zayn. Liam vedľa neho sa smial ako idiot, popritom vyprskol na zem džús, ktorý pil.
"Oco!" zakričal naštvane a uhol sa pred rukami jeho kamarátky a zároveň pred spŕškou pomarančového džúsu.
"Tak dosť vy dvaja! Padajte zjesť raňajky!" zakričal prísne Liam, ale keď sa otočil na svojho muža dal mu zamilovaný bozk na pery. Mali veľmi krásnu noc a nemohol sa dočkať, keď si ju zopakujú.
"Kedy vyskúšame ten latex?" šepol mu do ucha a jemne stiskol jeho stehno. Postupne začala jeho dlaň stúpať až sa dostavila tesne k jeho rozkroku.
"Vtedy keď si to oblečieš," pokrčil ramenami,"raz som ho mal na sebe! Liam, iba raz a k tomu som bol opitý! Nikdy, opakujem NIKDY si to už v živote neoblečiem!" odstrčil jeho ruku a venoval sladký úsmev deťom, ktoré sa na nich zmätene dívali.
"Bol si tak sexy!" šepol nadržane brunet a ignoroval pohľad jeho netere a syna.
"Nebuď nadržaný!" zavrčal a odsadol si od neho. Postavil sa a prešiel za Joy a jemne jej prehrabol prstami kučeravé vlásky. S povzdychom jej ich začal zapletať do copu. Rád, to robil ale bohužiaľ dal sa ostrihať a jeho vlasy boli teraz krátke.
"Krstný!" zafňukala ale držala hlavu na mieste, aby jej mohol Zayn dozaplietať cop. Neznášala česanie!
"Nechceš predsa strapatá ako strýko Liam. Pozri sa naňho! Vyzerá akoby práve vyšiel z postele!"
"Veď som aj!" odfrnkol si menovaný a hľadal podporu u svojho nevlastného syna. Ten len pokrčil ramenami a venoval sa svojím raňajkám.
"Aj ja! A vidíš snáď, že pri stole sedím polonahý a strapatý?!" šepol a začal hľadať po vreckách gumičku.
"Pohľad pre bohov, čo?"
"Iste, zlatko," zamrmlal a sklonil sa k Joy, aby jej upravil tričko.
"Pre tých najmenších bôžikov."
Veľmi ma to mrzí ľudia! Ale len túto časť mi zabralo napísať dve dni! Viete uzatvárali sa známky a ja som sa musela učiť :((. Ale dúfam, že túto časť prijímete ako ospravedlnenie za moju absenciu!
Taktiež by som vám chcela poďakovať, za ten neuveriteľný počet videní a vote! Keď som začínala s touto knihou nemyslela som si, že bude mať až taký úspech! Predsa len pokračovania kníh dnes už nie sú moc v obľube!
Budem rada za každý komentár s názorom💬, vote⭐, alebo či už prečítanie📖, lebo aj to má pre mňa veľký význam.
Vaša,
Ria
ESTÁS LEYENDO
Surprise (BOOK2)
FanficJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...