"A nechceš ísť na koláč?" spýtala sa nadšene a zakývala mu pred tvárou peniazmi.
"To neviem. Koláč je veľmi sladký a podľa trénera si musím udržať figúru," zamrmlal a pozrel smutne na zem.
"Kašli na trénera! Je to určite nejaký idiot! Veď máš lepšiu postavu ako ja!" presviedčala ho a ukázala mu znova jej biele zuby. Tate zbožňoval jej úsmev, pretože mu ho ukazovala permanentne.
"Tak fajn, ale iba malý!" pozrel na ňu s malým úsmevom, "a nabudúce ťa niekde zoberiem ja."
"Platí!" zvýskla a tiahla ho do cukrárne, ktorú videla cestou k nemu. So záujmom sledoval ako jej pri každom kroku povyskočia vlasy, ktoré mala voľne rozpustené a ako zdravila celkom neznámych ľudí. A keď sa už konečne dostali na rad a sladká paní cukrárka im podávala koláčiky nastala situácia, ktorej sa potom smiali celé hodiny.
Cukrárka sa ich spýtala, či sú na rande. Joy najprv zčervenala a potom smutne pozrela na zem. Tate nechápal prečo sa tak zatvárila, preto slušne odpovedal starej dáme a tiahol ju sadnúť si do kúta miestnosti.
"Joy, deje sa niečo?" začal opatrne a bližšie si ku nej sadol. Bolo to celkom obtiažne kvôli tomu lebo nohami nedosiahol na zem rovnako ako jeho kamarátka.
"Možno Harry bral ocka tiež na takéto rande," zamrmlal a strčila si kúsok koláča do úst, "keď Harry ešte nevedel, že ma ocko čaká. Boli šťastný," zamrkala očami ale nechala slzy voľne padať po jej lícach.
"Určite aj potom. Ocko mi povedal, že strýko Harry veľmi ľúbil tvojho ocka. Minule povedal, že stále ho ľúbi, len si uvedomuje, že premrhal šancu byť s vami, preto tak vyletel na tvojho otčima," pousmial sa a povzbudivo ju chytil za ruku. Snažil sa správať tak ako Liam, keď bol jeho tato smutný. Raz brunet nepustil černovláska z miestnosti bez riadneho bozku a slovami, že ho miluje.
"Ocko ma vždy učil, že ho mám ľúbiť, že bez neho by ma nezískal. Mám Justina rada," dala si prameň vlasov za ucho, "k ockovi sa chová dobre. Ale keď som videla fotky na ktorých bol ocino s Harrym... pozeral naňho inak ako na Justina. A na letisku.. mu venoval tie isté pohľady."
"Myslíš, že ho stále ľúbi?"zvedavo a spýtal. Od brunetky dostal prikývnutie.
"Tak nie je čo riešiť!" povedal rozhodne Tate a šťuchol do nej.
"Ako to myslíš?!" trocha neohrabane mu strčenie vrátila.
"Dáme ich dohromady! Ty a ja!"
"A čo Justin?" zdvihla arogantne obočie, "chcem aby aj on bol šťastný."
"Bude, to nechaj na mňa," ani tú vetu nedopovedal a bol v pevnom objatí brunetky.
***
"Myslíš, že bol dobrý nápad ho nechať ísť samého vonku?" strachoval sa Zayn.
"Musí sa osamostatniť," upokujujúco ho objal a ďalej sledoval film, "a volali sme Louisovi nech ho potom odvedie k nim do bytu a ja poňho zájdem."
"Bolo roztomilé ako sa objímali," rozplýval sa nad spomienkou Zayn.
"Bude to nový hviezdny pár," uškrnul sa Liam a dostal od svojho manžela pohlavok a vystrašený pohľad.
"Myslíš, že to malo byť rande? Ale veď na randenie je ešte malý! Ideme poňho!" už vstával zo sedačky, ale Liam si ho pritiahol k sebe a pobozkal ho.
"Tiež sme chodili na rande," zamrmlal do bozku, "a k tomu ak je taký ako ty, Joy sa dočká tak najviac prvej pusy," zasmial sa keď zacítil jemne Zaynove pery na svojom kútiku úst.
"Ak otehotnie, zabijem ťa," zavrčal hravo a nechal sa povaliť na gauč.
***
"Tati sme doma! Je tu aj Tate!" započul Louis hlasok svojej dcéry a tak otvoril oči a z prebral sa zo svojho driemania. Počul buchnutie dverí, vedľa- čiže Joyinej izby.
"Zobudila ťa?" ozval sa blondiak od dverí a ľahol si k svojmu snúbencovi tak aby si kedykoľvek mohol ukradnúť bozk.
"Nespal som," namietal hneď Louis a nechal sa pobozkať.
Povedal si, že sa nebude zaoberať Haroldom. Bola to jeho minulosť a tú nezmeníte. Preto nechal svoje myšlienky naňho umlčať Justinovými perami.
Bozky boli jemné a trefné. Presne vedel kedy ma použiť jazyk a kedy do toho zapojiť aj trocha zubov. Mal ho tak prečítaného, no blondiakovi nebránilo čítať tú knihu viac a viac. Miloval ten pocit, keď sa doňho zamilovával znova a znova.
***
"Prišiel si!" nadšene zvýskol Niall a obmotal okolo Lukovho pásu nohy.
"Za tebou aj na koniec sveta," pohladil ho po tvári a sklonil sa, aby svojmu priateľovi venoval bozk.
"Raz ťa omrzím," šepol svoje myšlienky nahlas Niall. Luke niečo nespokojne zamrmlal a zišiel z jeho tela.
"Do minúty nech si pri stromčeku," šepol a už ho nebolo. Niall nechápal. Načo by mal ísť k ich stromčeku? S povzdychom sa vyhrabal z postele a pomaly zišiel dole. Bol celý dolámaný z postele, preto dával pozor pod nohy, aby neskončil na chirurgii pred štedrým dňom. Keď zastal na dolnom podlaží, prešiel k dverám do obývačky. Zdvihol zrak z jeho ponožiek s vianočným vzorom, a v ten moment prestal dýchať.
Jediné svetlo boli žiarovky zo stromčeka a štyri sviece na adventnom venci. Pred stromčekom kľačal na jednom kolene Luke a nervózne sa usmieval.
"Luke?" šepol bez dychu. Ten pohľad bol tak krásny, že nevedel čo si má myslieť.
"Chcel to urobiť až zajtra. Celé mesiace som sa na to pripravoval a malo to byť veľké. Chalani mi pomáhali ako sa len dalo, ale.. myslím, že teraz je ten správny čas," blondiak na neho nechápavo pozeral a podišiel bližšie, aby zistil, čo má Luke na pláne.
"Poznáme sa už sedem rokov, a ja kurva ani neviem ako moc ťa milujem. Nedá sa to ani spočítať, pretože milujem ťa tak veľmi ako je kvapiek v mori, hviezd na nebi. Si moje slnko, ktoré ma sprevádza mojou cestou a dovedie ma sem k tebe- domov. A chcem aby to tak bolo navždy. Chcem aby si bol aj môj mesiac na oblohe a moje srdce, ktoré bude biť kým bude môcť. Preto sa ťa Niall Horan pýtam," siahol do vrecka a vytiahol saténovú krabičku, ktorú otvoril pred plačúcim Niallom, "preukážeš mi tú česť a oženíš sa so mnou?"
Niall sa rozplakal. Nevedel ako má odpovedať. V krku sa mu vytvorila guča, ktorá nechcela zmiznúť a cítil sa akoby mal vyzvraciať svoju večeru. Bál sa, že a otvorí ústa skazí túto čarovnú chvíľu. No aj napriek tomu sa zhlboka nadýchol a kľakol si k nemu.
"Neviem síce ako veľmi ma miluješ. A nie je mi známe koľko je kvapiek v mori ani hviezd na nebi, ale viem že ja ťa milujem rovnako, ba aj viac. Rád budem slnko a mesiac, ktoré ťa za každým dovedie naspäť tam kam patríš, ku mne. Bolo mi vždy cťou a aj naďalej bude riadiť tvoje srdce tak ako aj ty riadiš to moje. Preto áno ty idiot, vezmem si ťa!" plakal a a smial sa zároveň.
Nová časť len pre vás!
Keďže nám zajtra prídu meniť ruter tak tu máte časť skôr , ale pokiaľ stihnem napísať ďalšiu tak ju tu budete mať zajtra.Budem rada za každý komentár s vaším názorom na časť 💬, vote⭐alebo len prečítanie 📖.
Q: Čo hovoríte na Lukeovu ponuku? A čo na Tatea a Joy?
Prajem vám príjemné sviatky, vaša,
-Ria
YOU ARE READING
Surprise (BOOK2)
FanfictionJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...