43. kapitola

310 38 7
                                    

"Musíš odísť?" spýtal sa kučeravec a podával svojmu priateľovi tašku plnú oblečenia a v druhej ruke držal zvedavého Jammieho.

"Hazzy, Lottie je chorá a nemá sa kto postarať o deti. Bude to len na pár dní. A k tomu.. aspoň budeš môcť zapracovať na tvojom vzťahu s Joy," pohladil ho po líci a jemne pobozkal, než si od neho zobral Jamesa a pobozkal ho na líce.

"Prečo malého berieš tiež?" spýtal sa a sklonil sa k nemu po ďalší bozk. Louis sa zasmial a odtiahol sa od neho ukazujúc taxikárovi, že ma ešte chvíľu počkať.

"Pretože, naposledy, keď som ťa nechal s Jamesom samého museli sme volať hasičov," vážne naňho pozrel a uškrnul sa.

"Nemôžem za to, že sme zaspali, keď som varil," pozrel naštvane inde, "ale Lou-"

"Skončil som. Keď sa vrátim, bude dom v celku a ty a Joy sa k sebe budete chovať aspoň normálne a primerane vášmu veku," povedal a prezrel si ho.

"Som od nej o skoro 30 rokov starší," zamrmlal vzdorovito.

"Ale láska, ja som myslel tvoj mentálny vek," povedal s úsmevom a nastúpil do auta. Oznámil šoférovi, že môže vyraziť a ešte otvoril okno, "hlavne nech nefláka školu. A nechal som vám jedlo v mrazničke. Zmrzlinu po deviatej večer nemôže a nenechaj ju ponocovať."

Potom mu tvár zjemnela a smutne sa usmial: "Hlavne jej daj za mňa pusu a taktiež si k nej nájdi cestu. Vždy ti to s babami šlo."

Práve keď dopovedal, jeho taxík sa dal do pohybu a on len stihol zakričať krátky pozdrav. Harry si povzdychol a vybral sa domu.

"Áno, s babami mi to šlo, ale nie keď boli rovnaké ako ja," zamrmlal, keď sa skoro podkol o porozhadzované topánky v chodbe.

***

"Dobré ráno," pozdrav sa Liam, keď vošiel do kuchyne.

"Je obed," poznamenal s nezájmom Tate a ďalej hral hru na mobile. Zayn krmil malého a trocha sa začervenal, keď naňho pozrel. 

"Urobil som tvoju obľúbenú polievku," povedal a postavil pred neho plnú misu a jemne ho pohladil po ruke. Liam prebodol stôl pohľadom a potom sa do nej s povzdychom pustil. Musí byť naňho milý, ale nie tak aby sa znova dostal do jeho siete.

"Ďakujem," zamrmlal a natiahol sa za džbánom vody. Pozrel sa na Tatea, ktorý sa krútil na stoličke, akoby mu to malo zvýšiť obratnosť v tej hre.

"Tate? Zlatko, čo keby ste šli so Zacom pozerať rozprávky?"spýtal sa lepšie si chytil malého, "ocka bolí veľmi hlava."

Liama stále udivovalo, ako veľmi ho jeho bývalý- vlastne už terajší- manžel pozná. Tate smutne prikývol a tak ich Zayn odviedol do obývačky. Tam im pustil jednu z rozprávok, ktorá bavili Zaca a udržali aspoň na chvíľku jeho pozornosť. Potom sa vrátil do kuchyne a prešiel za Liama a začal mu jemne prehmatávať ramená. 

Liam miesto toho, aby sa uvoľnil sa napol a prudko sa k nemu otočil, až mu Zayn skončil v lone.

"Čo si myslíš, že robíš?" zdvihol obočie a sledoval jeho hnedé oči.

"Ja myslel som.."

"Tak ty si myslel," uchechtol sa a odstrčil ho od seba. Postavil sa a prešiel k linke, o ktorú sa oprel.

"Zabudni na to. Radšej sa nebudeme vôbec snažiť a budeme žiť v manželstve bez štipky lásky, však?! Doteraz som sa snažil dodržiavať tie tvoje stupídne pravidlá, chcel som byť lepší, ale ty sa tu vôbec nesnažíš! Chcem pre našich synov funkčnú rodinu, nie len kulisu!" zakričal naňho poprvýkrát za ten rok. Trocha sa triasol očakávajúc ako Liam zareaguje. Ten zaťal sánku a prudko ho chytil za ruku. Začal ho viesť po schodoch a vtlačil ho do ich spálne. 

Schmatol Tateov obrázok do rúk a pristúpil aj s trasúcim sa Zaynom k zrkadlu.

"Vidíš to?!" strčil mu výkres do rúk a černovlasý potlačil slzy.

"Toto bola fungujúca rodina, dokým si nezačal byť žiarlivý. Chcel by si rodinu? Máš smolu, raz si ju rozbil a rozbil si ju aj Louisovi a Harrymu," povedal a zhlboka sa nadýchol, aby mu nejako neublížil.

"Ale oni to dokázali vyriešiť," zašepkal potichu.

"Pretože oni sa skutočne milovali. Harry bol len ovplyvnený tebou," nervózne zašepkal, "spi so mnou, bozkávaj ma, buď v mojej posteli a staraj sa o naše deti, ale nikdy to už nebude ako predtým."

Zašepkal do ticha predtým než sa vytratil. Hnedooký pred zrkadlom sa trhane nadýchol hneď spadol pred zrkadlo a srdcervúco sa rozplakal. Dusil sa vlastnými vzlykmi a jeho srdce bolelo ako nikdy predtým. Dokašľal to. 

Stratil Liama, stratil jeho lásku.

***

"Takže," usmial sa na Joy Harry a sadol si za druhý vrchol stola. Sedeli od seba najďalej ako mohli a obaja sa na seba rozpačito dívali. Väčšinou konverzáciu pri stole rozprúdil Louis, ktorý sa pýtal na ich dni a zaujímal sa, čo všetko stihli urobiť, "aký si mala deň?"

"Nejde ti to," poznamenala a dala si kúsok kuraťa do úst, "nehraj sa na ocka, keď ti to nejde."

Harry si povzdychol a pozrel do modrých očí jeho dcéry.

"Len sa snažím-"

"Ja viem," prikývla a ďalej mlčky jedla. Tentoraz si do úst strčila zemiak a začala ho poriadne kúsať, aby tak zabavila svoje ústa a nemusela sa zhovárať s kučeravcom.

"Ak sa neporozprávame, nikdy to nevyriešime. A ak to nevyriešime tak tvoj otec bude smutný a mne nedá.." zarazil sa a pozrel na maloleté dievča, "..nedá mi pokoj. Samozrejme, pokoj."

"Takže robíš to len, aby ti dal otec pokoj," poznamenala a zdvihla obočie. V ten moment úplne vyzerala ako Louis, aj keď skoro všetko z nej malo Harryho črtu.

"To som nepovedal. Neprekrucuj moje slová!" zamračil sa a napil sa vína. Potreboval povzbudenia, inak ho o chvíľu mohlo trafiť.

"Povedal si to!" začala sa s ním hádať a zamračila sa.

"Fajn! Nejde o to, čo som povedal alebo nepovedal! Dôležité je, aby sme si to ujasnili!" upokojil ju a znova sa napil tentoraz na odvahu. Mal strach z desaťročného dievčaťa, panebože.

"Prečo ma nemáš rada? Už- už to trvá viac ako rok Joy. Predtým to bolo všetko v poriadku, bola si moja princezná, tak čo sa zmenilo?" šepol a dokonca prišiel aj bližšie k nej. Posadil sa po jej pravici a díval sa jej uprene do tvári.

"Ty," povedala a začala sa prehrabovať vo svojom jedle.

"Ja? Stále som rovnaký zlatko, možno mám niekedy zlú náladu alebo-"

"Tu nejde o to!" naštvane od seba odtisla tanier, tak prudko až sa vylial džús, "nezaujímaš sa o mňa, ani ja o teba, takže to je fér. Ale.. pre mňa už nie si ten úžasný hrdina, ktorý by si mal byť. Nie si, nie si ako Janin otec, ktorý chodí na jej každý tréning a zápas. Nie si ani ako Jacobova mama, ktorá mu každý jeden deň fandí na krikete. Toto ty nie si.." zakrútila hlavou a postavila sa zo svojho miesta. Harry sa zarazil, keď si uvedomil, že to čo Joy vlastne chýba je pozornosť, a hlavne tá jeho.

"Možno pre Jamesa budeš ten superotec, ktorý si s ním bude kopať. Bude s ním robiť úlohy, ktoré nebude vedieť alebo s ním chodiť na výlety.. ale.." povzdychla si a pozrela naňho so slzami v očiach, "..pre mňa to proste nie si. A nenúť ma ťa tak vidieť, pretože v mojich očiach vždy budeš ten, čo ma nechcel už od začiatku."

Vybehla rýchlo schody a zatvorila sa v izbe. Harry sa zarazil a nakoniec nahlas zahrešil. 

Toto Joy nemala nikdy vedieť.

27. februára
Dnes je tu trocha vážnejšia kapitola. Konečne sa odhalilo, čo Joy najviac zraňuje na Harrym.
Dufam, že sa vám to páčilo. Ak áno zanechajte komentár s vaším názorom.

Vaša,
Ria

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now