35. kapitola

322 35 8
                                    

"Tyler, kde si bol?!" vyletel naňho kučeravec, keď počul otváranie dverí. Chcel si užiť čas s oboma jeho priateľmi, nie len so Zaynom, ktorý spokojne oddychoval v jeho spálni. Začal si sušiť vlasy uterákom a prešiel do chodby. Bolo preňho prekvapením, keď pred ním nevidel Tylera, ale Louisa spolu s malým na rukách.

"Ahoj, Hazza," šepol a pozrel mu do očí, pričom nechal svojho syna, nech spokojne cmúľa ďalej cumlík. Kučeravec naňho civel ako na svätý obrázok a dokonca sa k nemu aj priblížil, aby sa uistil, že je Louis naozaj pred ním.

"Lou," šepol a natiahol k nemu ruku. Jemne ho pohladil po líci. Modrooký sa nechal pohladiť a slastne privrel oči, ale potom sa hneď odtiahol.

"Je čas sa porozprávať, Harry," rozhodol pochvíli a bez pohľadu naňho sa vydal hore do bývalej detskej izby malej Joy. Počkal kým- už oblečený- Harry mu otvorí dvere a pustí ho dovnútra. Všade bol prach, no aj napriek tomu, že tam bola trochu zima, tam otvoril okno. Pritiahol si telíčko viac k sebe a posadil sa do kresla.

"Kde máš Liama?" šepol a zatvoril dvere. Zamkol ich za sebou a priam až kúzelne sa díval na Louisa a malého. Bolo to skutočne magické, ako tam sedel a tiskol si ho k sebe. Rozprávková scéna sa však rozplinula, keď sa Louis natiahol po taške a podal mu nejaké papiere. Zobral si ich k sebe.

"Čítaj," prikývol a pobozkal malého do vlasov.

"Dobrý deň, Pán Tomlinson. Na žiadosť laboratória vo vašom meste, sme urobili laboratórny rozbor vzoriek uvedených: Harryho Stylesa, Liama Payna a Jamesa Tomlinsona. Zhoda DNA Jamesa Tomlinsona a Liama Payna je 0,00%, tým je vylúčené, že je akýkoľvek príbuzný s Jamesom Tomlinsonom. Zhoda DNA Jamesa Tomlinsona je 94,5%, tým je 100% možnosť, že je Harry Styles otcom alebo v inom príbuzenskom vzťahu s Jamesom Tomlinsonom," zašepkal nahlas a jeho srdce začalo rýchlo biť. Znova a znova to čítal nahlas, až kým si uvedomil váhu slov na papieri.

"Už ti to došlo?" zašepkal a začal sa s ním kolíbať zo strany na stranu, pretože sa malý začal budiť.

"Liam nie je otcom.." zašepkal a postavil sa. Začal sa prechádzať po miestnosti a snažil sa to všetko prijať.

"Presne. Nikdy som s ním nič nemal. Tie bozky boli hrané, kvôli tebe a Zaynovi. Aby ste sa konečne uvedomili, čo stvárate! Ale vy spolu spíte!"zašepkal a pousmial sa na svojho syna. Začal ho opatrne vyzliekať. Nastal čas na hranie, ak ho nedostane tak bude nervózny. Jemne mu odopol dupačky, pričom Harry zatvoril okno. Modrooký sa k nemu sklonil a začal mu dával malé bozky na bruško, prečom sa malý nadšene smial a kopal nohami.

"Louis," padol k nemu na kolená a objal ho okolo pásu. Zaboril si tvár do jeho chrbta a nasal jeho vôňu, "tak veľmi ma to mrzí. Sakra odpusť mi to. Dovoľ mi byť s vami, dovoľ mi byť zasa váš."

James sa prestal hmýriť a pozrel na kučeravé vlasy za jeho ockom. Nadšene začal kopať nohami rýchlejšie a chytil jeho modrokého otca za prsty a strčil si ich do úst. Začal ich žužľať svojimi ďasnami.

"A čo ak- ak mi znova nebudeš veriť? Znova ma odkopneš ako kus nejakého hnusu?" bolestivo šepol a natočil hlavu jeho smerom.

"Prosím, odpusť mi to, správal som sa ako idiot," pobozkal ho na krk a Louis tam dokonca zacítil aj mokrú stopu Harryho sĺz, "ste moje všetko. Ty, Joy a teraz už aj James. A mnoho ďalších detí, ktoré budeme spolu mať," natočil si k nemu tvár a privrel oči. Tie slová v jeho ušiach zneli tak lahodne. Preto nie je čudo, keď sa nalepil svojimi perami na tie jeho. Harry položil svoje dlane na boky a stiahol si ho do svojho lona. Zároveň však nechal oči otvorené, aby kontroloval telíčko na posteli, aby nespadlo. Telo jeho syna, ktorý na nich vyvaľoval svoje oči.

"Vrátiš sa?"spýtal sa a odtiahol sa od sladkých pier. Jeho tvár zdobil úsmev, ale po chvíľke mu aj zmizol, keď Louis pokrútil hlavou. Zobral si malého k sebe do náruče a zaboril si tvár do hrude Harryho.

"Kým on nezmizne, zostanem u Liama," zašepkal a postavil sa. Začal baliť veci do tašky a robil ksichtíky na malého, aby ho zamestnal.

"Tyler zmizne hneď ako to bude možné," prikývol a Louis sa naňho otočil prešiel k nemu a postavil sa na špičky. Jemne ho pobozkal na pery.

"Ja ale nehovorím o Tylerovi. Vrátim sa aj s našimi deťmi, až Zayn vypadne. V našich životoch toho napáchal už dosť," šepol a otvoril si dvere. 

***

"Podviedol si ma!" zakričal nahlas a hodil po ňom tanier. Harry sa len tak-tak uhol a zhlboka sa nadýchol. Snažil sa k nemu prejsť a upokojiť ho, ale na jeho líci pristála nejedna facka. Tyler sedel na linke a pobavene to sledoval.

"Ani sme spolu kurva neboli!" zakričal a zamrzol v pohybe, keď Zayn zbledol.

"Oou, Harold na tvojom mieste by som utekal," poznamenal brunet a díval sa na to ako Zayn strčil do Harryho a niečo po ňom začal pokrikovať. 

"Spal si so mnou! Chceli sme dieťa!" zobral z linky pohár s vodou. Tá skončila kučeravecovi v tvári a sklo letolo hneď za ňou. Harry sa uhol a chytil chudé ruky, jeho dočasného partnera.

"Hou! To dieťa si chcel ty!" zavrčal a pozrel mu do očí. Tie boli naplnené slzami a černovlasý sa zhrútil do jeho náruče. Harry si úľavne sadol na podlahu a stiahol ho so sebou. Pozrel sa na Tylera, ktorý sa na nich ľútostivo díval.

"Ty ma mlátiť nebudeš?" spýtal sa a pritiskol si k sebe Zayna.

"Mozog ti do tej hlavy nevtlčiem," pokrčil plecami a opatrne zliezol vyhýbajúc sa črepom, "k tomu, už zopár dní čakám na správnu príležitosť, kedy ti dať kopačky. Takže," odkašlal si a pozrel naňho dravatickým hlasom, "och, Harry ja som naozaj nechcel. Ale jeho telo, panebože, to medzi nami už nebola láska, ani chémia! Čo to trepem, chémia tam by aj bola, ale našiel som si niekoho iného."

 Pokrčil ramenami a otočil sa na päte.

"Ty si si asi nenašiel nikoho, čo?" zašepkal mu do vlasov. Zayn sa ešte viac rozplakal a zaboril si tvár do jeho krku. Toto bude eše  zaujímavé.

***

"Tak?"

"Je mi to ľúto Liam," povzdychol si a vtiahol si ho objatia. Cítil ako si brunet zaboril tvár do jeho ramena. Vedel, že Liam očakával už niečo viac, ale on mu to nemohol poskytnúť.

"Stále tu budem pre teba," cítil jeho pery na svojom krku. On mu prehrabol vlasy a uľahol k nemu do postele.

Nová časť! A tento raz aj trocha Larry momentu!
Dúfam, že som vás aspoň trocha uspokojila a hlavne tie vaše Larry dušičky 💟. Takže neváhajte mi napísať do komentárov, čo myslíte, že sa stane v ďalšom diely! A samozrejme, ako sa vám páčil tento diel 🙈.

Vaša,
Ria 😊

Surprise (BOOK2)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt