part 10

11.2K 370 2
                                    

Aku membuka mataku lalu melihat jam di tangan ku

" baru pukul 1.30 petang" kataku msih keadaan mamai

" haa?! 1.30 petang?! Waktu balik dah ni. Abang long mane ?abang ngah? Nijmal?" Aku mencari² kelibat mereka di dalam Secret Room tapi batang hidung pun tak nampak

" kuangajo, dorang tinggalkan aku sendri kat sini. Baru tak kejutkan aku pulak tuu"

Aku melangkah keluar dari Secret Room. Terdetik dalam hati aku nak meronda di belakang sekolah sebelum balik.

Aku pun berjalan ke belakang sekolh ,mana lah tau budak² tak gune tu buat bende tak senonoh lagi.

Aku berjalan² di sekitar belakang sekolah. Belakang sekolah tuu besar, banyak simpang,banyak dinding pula tuu.

' ok good' kata ku dalam hati.

" cari sape tuu dek" sapa seorang lelaki d belakang ku. Sebab apa aku tauu lelaki? Sebab suara dia garau tak kn perempuan pulak kn.

Aku memandang ke belakang" errr" . Dua orang lelaki yang macam pernah aku nampak.

" ehh ice princess rupanye. Adik kepada adik beradik kembar yangg hot dalam sekolah ni" katanya. Aku melihat name tagnya , Zack.

" bukan abangnye je yang hot , adik dia pun ape kurangnye. Cantik" kata kawan zack, aku melihat name tagnya pula. Hairul.

" korang nak ape nii?" kata ku dgn muka takut yg d buat².

" aku nak kau" balas Zack dgn senyuman jahatnya.

" Zack , perempuan ni lah yang kacau projek kita tdi pagi" kata Hairul pula

' jadi dorang ni lahpencabul² tuu?' gumam ku dlm hati

" yeke? Senang lh kerja aku mcm nii" balas zack sambil berjalan menghampiri ku.

" korang jangan nak dekat dan sentuh aku,kalau tak mati korang aku kerjakan. Setakat korang dua je,aku tak takut lh"

" waaaa ! Ice princess nak matikan kite lah. Takutnye kitew. Laaaa,Kau tak takut dengan kami berdua ke?" Kata Zack " Guys" dia memanggil gengnya yang entah datang dari celah mane

5 orang kawan Zack datang ke arah ku , Zack paling hadapan . belakang ku dah terlekat d dinding.

' jalan mati. Nsib aku sempat tukar pakaian tadi gune baju sukan klau tak gune skirt lh aku lawan dorang ni'

" kau nak lari mane? Tak de jalan keluar dah" kata Zack . dia memegang bahu ku dan ingin membenamkn mukanya d leher ku.

Aku tak dapat tahan dah kemarahan ku.

" aku dah kata jangan sentuh aku!" aku menumbuk perut Zack dan menyebabkan dia mengerang kesakitan.

" sial kau perempuan!" Bentaknya lalu mengangkat tangannya ingin menumbuk ku tapi aku sempat pegang penumbuknya

Aku memusingkan tangannya ke belakangnya dan menyebabkan Zack mengerang kesakitan. Tidak cukup dengan itu,aku memijak kaki kirinya.

" argghh! Sakit lah bodoh" teriak Zack. Kawan² Zack hanya mampu melihat, tidak berani masuk campur. Semua pucat.

Aku melepaskan tangannya dan menghadapkn mukanya ke arah ku. Aku menumbuk mukanya hingga keluar cecair merah dari hidung dan mulutnya.

Selepas dia tidak bermaya nak melawan, aku mmandang ke arah kawan²nya. Aku melangkah ke arah mereka,baru berapa langkah dorang suda cabut lari.

" huh! Nak jadi setan kat sekolah ni konon" kata ku sendri.

Aku mengeluarkan iphone dari poket seluar ku dan mendail nombor abang long.

Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)Where stories live. Discover now