( author tak guna 'aku' utk Sha lah . macam susah😂 kalau nak guna 'aku' author buat POV je k? Kalau tak fham , baca je nanti fham le tu😂)
Sha dengan Azmie menunggu Haziq dan Azmin di Street Coffee sebelum pergi PV.
" haish , asal lambat sangat dorang ni?" kata Sha sambil mengetuk ngetuk meja menggunakn jarinya
" sabar lah,kejap lagi sampai lah tu" balas Azmie masih sibuk menekan nekan skrin telefonnya.
" tak boleh jadi ni , dah lah Sha lapar" Sha berdiri dan menunggu d luar Cafe.
Azmie hanya mengelengkan kepalanya melihat perangai adiknya . senyap² dia mengambil gambar candid Sha dengan muka Sha yang menahan marah.
" gotcha! Nasib dinding cafe ni kaca,kalau tak melepas aku dapat muka Sha macam nii . Limited edition nii" kata Azmie seorang diri sambil tersnyum .
Azmie mempost gambar candid Sha d ignya dan mentag Sha.
FxrezxnShxzmie_
(caption) sabar dik sabar,tahan lapar tuu nak makan orang😂🙈
👆 Faresha
Ting !
Telefon Faresha berbunyi menandakan notification dari instagram.
Faresha mengeluarkn iphone 7dari beg sandangnya dan membuka notification.
FxrezxnShxzmie_ mnyebut anda
Tekejut beruk Sha melihat gambar candid yang di post oleh abangnya. Azmie dah gelak dalam Cafe melihat muka Sha.
" what the?!!. Memalukan lah ! Dah lah bnyk orang yang like" baru beberapa minit, like sudah mencecah 5k.
Sha melihat komen² yang di berikan oleh followers Azmie
Fxresh.Shxzziq : weyy ! Asal muka Sha mcm tuu😂
xxxx : comel biarpun tengah marah
xxxx: kantoi lepak kat Street Coffee😂
FxrezxnShxzmie@Fxresh.Shxzziq: hahaha,tahan marah tunggu korang tuu . lambat sangat smpai
xxxx : auch ! Comelnye😍 i cant lah sis🙈
Fxreshx_sha@FxrezxnShxzmie : kau tunggu lah balasan aku bang ! Huaaaa ! Malunye😦
Fxreshx_sha@Fxresh.Shxzziq: bila nak sampai?😒 mereput dah adik tunggu kat luar cafe nii
xxxx: how sweet siblings😍
Tengku_Azmin: otw , otwSha menyimpan semula iphonenya, malas baca komen² yang lain. Dia melangkah masuk ke dalam cafe tempat Azmie
Sha meluku kepala Azmie. " aduh! Sakit lah ngok !
Sha menunjukkan muka tak bersalah " sape suruh post gambar Sha yang buruk"
" buruk ? Manade , comel je pun . ramai yang komen Sha comel"
YOU ARE READING
Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)
Teen FictionTengku Faresha Sofiea- seorang gadis yang manja jika bersama abang²nya tetapi di mata orang lain pula dia seorang yang dingin dan kurang berbual. Dengan kecantikan yg dia ada, ramai lelaki yang ingin mendekati tetapi semua tidak di layan kerana masi...