part 23

8K 288 2
                                    

Sha dan Azmin berjalan² di luar mall sebelum masuk ke dalam mall.

" cantik juga kat luar ni . sebelum ni tak pernah pun aku jalan² kat luar ni,selalunye kat mall je " kata Sha sambil memandang kedai² yang terdapat di situ.

" haah. Aku pun sama. Sebab dorang kata kedai² yang ada kat luar ni no class " balas Azmin.

" otak dorang no class . dorang sebenarnya tak nak kene panas kat luar ni sebab tu dorang tak nak keluar . kalau kat mall kan aircond je memanjang "

Azmin mengganguk. Azmin mengeluarkan iphonenya dan berdiri di hadapan Sha.

" Sha " panggilnya . Sha memandang.

SNAP!

" woi kau buat ape tu ? Meh sini aku tengok, nanti muka aku buruk " Sha menghampiri Azmin.

" nah , tak buruk pun . comel je " kata Azmin dan menunjukkan gambar Sha.

" kau jangan post gambar tu. Kalau kau nak post pun ,mesti gambar aku yang candid "

" ok . cepat lah acah² candid, aku nak post gambar kau ni " Azmin menghalakan kamera telefonnya ke arah Sha.

Sha dah acah candit pandang bawah.

SNAP !

" nak tengok "

" tak payah , dah cun dah . kalau kau nak tengok, kau buka insta sekarang " Azmin dah post gambar Sha tadi dan mentag Sha.

( caption ) aww😍 my girl💕

Sha mengeluarkan iphonenya dan membuka app instagram

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sha mengeluarkan iphonenya dan membuka app instagram.

Tengku_Azmin mention you

xxxx: wow ! Bila official ni ?
xxxx: so sweet😍
xxxx: i ship, i ship🚢
FxrezxnShxzmie_: woi ! Bila kau bawak lari adik aku ? Tak bgi tau aku pun.

Sha memandang Azmin , Azmin memandang Sha.

1

2

3

Terburai gelak mereka.

" kau tak bagi tau Azmie ke kita keluar sama ?" tanya Azmin

Sha menggeleng. " tak , masa aku keluar tu abang aku belum bangun "

Mereka gelak. Tak tau ape je yang lawak.

SNAP !

Sha mengambil gambar muka Azmin yang tengah gelak.

" wey Sha, jangan post gambar aku tuu. Nanti jatuh saham aku " Azmin menarik telefon Sha tapi sempat di elak oleh Sha. Sha masih gelak melihat gambar Azmin yang baru di ambilnya.

" Sha. Aduhh " Azmin mengeluh.

" yela² , aku tak post pun "

" Sha, tangkap gambar aku . aku nak candid " Azmin menjongket kening.

Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)Where stories live. Discover now