part 22

8.3K 277 2
                                    

Kelas

Oleh kerana Sir Clarence tak dapat masuk kelas atas sebab penting , kelas 5 Diamond di arah kan buat kerja sendiri dalam kelas.

Dan Azmin mengambil masa itu untuk memujuk Sha.

" sha " panggil Azmin.

Sha hanya diam dan masih fokus dengan ipadnya . malas nak layan Azmin sebab masih merajuk.

" sha~~ " panggil Azmin meleret dengan gaya acah² comelnya

" eee , kau jangan panggil aku macam tu boleh tak ? Geli lah aku dengar " bentak Sha.

" ok² . Sha aku nak minta maaf pasal tadi. Aku bukannya tak nak kejutkan kau tapi aku kesian tengok kau ngantuk sangat. Aku pegi kantin pun sebab nak belikan kau makanan,tu je" terang Azmin panjang lebar.

Mata Sha masih fokus dengan ipadnya tetapi fikirannya melayang memikirkan apa yang Azmin katakan tadi.

' yeke ? Jadi aku salah lah ni ? Tapi kalau dia tipu macam mana ? Tapi mustahil lah dia nak tipu aku,sebelum ni tak pernah pun dia tipu aku ' bebel Sha dalam hati.

Sha memandang muka Azmin dan menghadiahkannya jelingan. Sha kembali memandang ipadnya.

" sha jangan lah macam ni, say something. Aku minta maaf k?" Azmin menongkat dagunya di meja dan memandang Sha sambil mengelip matanya berkali kali.

Sha menutup muka Azmin menggunakan tapak tangannya . " dont you dare make you face like that infront me "

Azmin tersentak. ' dia marah aku buat muka macam tu ke ? Comel ape aku buat macam tu ' gumamnya dalam hati.

Sha tergelak. Dia menarik tangannya. " hahahaha , lawak doh kau buat muka macam tu . fikir comel lah ? Macam budak terencat je" kata Sha dengan gelaknya.

" kau dah maafkan aku ke ?" soal Azmin dengan muka teruja . Sha mengangguk.

" thank you. Saaaaaayang kau shaa~~~" kata Azmin meleret.

Sha menarik rambut Azmin yang style messy hair tu. " jangan panggil nama aku meleret macam tuu. Aku geli,geli,geli tau tak ?"

" arghh ! Yeye , aku tak buat dah. Lepaskan lah rambut aku, nanti rosak . kalau hilang handsome aku,nanti kau lari" balas Azmin sambil mencuba melepaskan tangan Sha dari rambutnya

Sha melepaskan rambut Azmin dari genggamannya . " rosak amende ? Rambut kau memang serabai pon, macam sarang burung je. And one more thing, aku takkan tinggalkan kau lah biar pun kau tak handsome. Sekarang ni pun kau bukan handsome mana pun"

Azmin mencebik sambil membetulkan rambutnya. " tak handsome pun tapi kau sayang juga"

" ehh sejak bila pula aku cakap aku sayang kau ?" balas Sha sambil memandang Azmin yang sibuk membetulkan rambutnya.

" eleh, tak nak ngaku pula . Habis tu, kau pakai juga en rantai yang aku bagi tu. Itu bermakna kau sayang aku " Azmin memandang mata biru muda Sha.

Sha melarikan pandangan, tangannya memegang loket rantai yang dipakainya. " memang lah , hadiah hari jadi aku kot. Mestilah aku pakai "

" tch , cakap je lah kalau sayang " Azmin tersenyum sambil menolak bahu Sha menggunakan jari telunjuknya.

Sha memandangnya tajam. Hilang terus senyuman Azmin . " ok Sha , aku nak tidur dulu. Nak mimpikan keluarga bahagia kita nanti dengan anak² kita " Azmin kembeli tersengih.

Muka Sha dah merah. Dia mencubit pinggang Azmin. " pervert "

Azmin tergelak.

Dalam diam sepasang mata tengah memerhatikan mereka.

Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)Where stories live. Discover now