part 20

9K 316 6
                                    

Malam itu Sha menggunakan baju sama macam baju Harley Quien guna dan menggunakan jeans hitam. Rambutnya dan makeupnya sama macam Harley Quien.

Sha menuju ke ruang tamu dan menghampiri Haziq yang sibuk melayan rakan²nya. Tetamu yang di jemput hanya pelajar² Shinhwa Highschool dan dorang pun menggunakan tema Hellowen.

Haziq hanya menggunakan kot yang ala² vampire tu.

" abang long , abang ngah mane ?" tanya Sha.

" tak tahu. Tadi dia keluar, tak tahu pegi mane" balas Haziq .

' p mane pula abang ngah ni' gumam Sha dalam hati . Dia melangkah ke bahagian makanan tetapi langkahnya terhenti apabila ternampak susuk tubuh Joker.

Sha menekup mulutnya. " OMG ! Joker datang Malaysia ?! Join birthday aku pulak tu" bebelnya sendri.

Sha berlari ke arah Joker. " Joker!" teriaknya . Mata yang memandang di biarkan.

Joker itu pun menoleh belakang . " what?! Nijmal ?!" terkejut Sha.

Azmin tersengih. " ye saya Joker awak. Yang handsome ni" kata Azmin sambil meraup rambutnya ke belakang.

" erk. Bila kau colour rambut kau ni warna hijau ? And siapa yang make over kau macam ni?" soal Sha bertubi tubi.

" semua tu tak penting. Yang penting sekarang ni, handsome tak aku?" Azmin menjongket keningnya berkali kali.

" hmm" Sha scan Azmin dari atas sampai bawa."Boleh lah. Joker yang real lagi handsome" balas Sha.

Tapi tak boleh di nafikan, Azmin memang handsome dengan penampilan Joker tu😍

" cehh , cakap je lah kalau kau terpegun tengok aku macam ni. Tak salah pun kalau nak jujur, kau kan 'girlfriend aku' " ayat 'girlfriend aku' di bisiknya di telinga Sha.

Sha dah blushing. " comelnye dia blushing" kata Azmin seraya mencubit pipi Sha.

" hish , kau ni" Sha menepis.

" kau ade nampak abang ngah tak ? Kau tau dia pegi mane?" sha sengaja tukar topik , malu sebenarnya Azmin tengok muka dia blushing.

" tah , tak de pula aku nampak dia dari tadi." balas Azmin.

" ermm, tak pe lah. Kalau macam tu-" kata² Sha terhenti . Terbuntang matanya melihat makhluk di depan matanya.

Azmin menoleh belakang, Azmin pun terkejut.

" Abang ngah !!!" teriak Sha dan berlari ke tempat Azmie.

" Amazing tak ?" tanya Azmie sambil tersengih

" sooo amazing bang ! How ? And who make over you like this?" Sha terpegun .

Azmie betul² makeup muka dia macam diablor . Amazing right ?

" abang suruh pelajar junior dari kelab seni makeup abang" jawab Azmie selamba

" patut lah tadi abang keluar" balas Sha

" tapi bro, memang terbaik lah makeup kau ni" Azmin tumbs up.

" wuish , diablor" sampuk Haziq yang datang tiba²

" haa , kau jangan nak cari pasal kang aku kasih keluar kuasa api aku nanti" kata Azmie . Azmin,Haziq dan Sha tergelak.

Selepas acara memotong kek, masa untuk party ! And makan !

Sha duduk di pondok kecil di halaman rumah . Azmin datang menghampiri.

" hye Sha. Jauh termenung" Azmin duduk di tepi Sha . Sha hanya tersenyum.

Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)Where stories live. Discover now