Sekolah
Faresha melangkah masuk ke dalam sekolahnya selepas memarkingkn kereta.
' kenape dorang pandang² aku ni,macam aku baru lepas bunuh orang je' . Sha menghiraukn orang² yang memandangnya.
Baru sahaja Sha mahu melangkah masuk ke kelas,
BUM !
Sha terjatuh di depan pintu macam nangku busuk. Tasya dan pelajar yang berkumpul di koridor berabis gelak.
Faresha berdiri. " sorry, sengaja . TERsadung pulak" kata Tasya dengan lenggok gediknya.
" ape masalah kau haa ?! Aku tak pernah kacau life kau pun!" tengking Sha.
" kau masalah aku! Aku tak suka kau rapat dengan Azmin. He is mine .Kau fikir aku tak tau semalam korang keluar sama² ? Haa ?!" Tasya menolak Sha. Tapi bagaikn angin yang lalu,sikit pun badan Sha tidak bergerak.
" kalau Azmin tu kau punya kau ambik lah. Aku pun tak hingin. And for you information cik Tasya, aku tak keluar berdua²an dengan Azmin semalam. Aku keluar dengan abang² aku sekali"
" huh,abang² kau yang kembar tuu ? Aku tak kesah lah kau keluar dengan sape sekali pun yang penting aku tak nak kau rapat dengan Azmin. Ini last warning dari aku" Tasya menunding jari telunjuknya ke muka Sha.
Sha menunjukkan muka takde perasaan. " kalau aku nak rapat juga?" Sha smirk,sengaja mau mencabar kesabaran Tasya
Muka Tasya dah merah tahan marah . Dia mengangkat tangannya dan ingin menampar Sha tetapi tangannya d tahan oleh seseorang.
" tangan kau yang jijik ni , tak layak nak sentuh muka adik aku" kata Azmie. Dia melepaskn tangan Tasya dengan kasar.
Tasya dah pucat lesi . semua pelajar² yang bergelak ketawa tadi terdiam melihat Haziq dan Azmie yang datang tiba² .
" kau dengar sini baik², jangan sesekali kau sentuh Sha. Sedangkan aku dengan Haziq tak pernah pukul dia,ni kan pula kau yang tak de kena mengena dengan Sha" kata Azmie dengan dingin.
" Sha dah lama sabar dengan perangai kau tau,kalau dia tak tahan sabar, dah lama kau masuk kubur. kau belum kenal kitorang ni sape" Haziq yang dari tadi senyap menyampuk.
Faresha hanya diam.Azmin yang tah bila datang berdiri d belakang Faresha.
Tasya menunduk. " kau faham tak apa yang kitorang cakap tadi?!" teriak Azmie. Azmie dengan Haziq memang pantang kalau adik dorang d buli atau sewaktu dengannya.
" fa..fa..faham" jawab Tasya gagap.
" good. Sha ikut abang,hari ni tak payah masuk kelas" Azmie menarik tangan Sha yang masih terpinga pinga. Haziq dengan Azmin ikut dari belakang.
Faresha klau tak nak msuk kelas pun tak pe . biase lah pelajar pandai, Top 5 d Shinhwa Highschool. Sama macam abang²nya , Azmin pun sama.
Secret Room
" apesal kau tak tumbuk je muka perempuan tu tadi ? Sikit lagi dia nak tampar muka kau tau tak ?" kata Azmie sambil menghempaskan badannya di sofa.
Sha duduk di sofa depan Azmie. " Sha memang nak tumbuk terajang minah tu tadi tapi abang kacau line lah. Tiba² datang" balas Sha.
" eleh,yela tu. Sha fikir abang tak tau perempuan tu selalu buli Sha ?" Haziq menyilangkan tangannya d dada.
Sha memandang Azmin . ' ni mesti mamat ni yang bagi tau' .
" apa pandang² ? Tau lah aku ni handsome" kata Azmin sambil meraup rambutnya ke belakang.
It's cool😍
YOU ARE READING
Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)
Teen FictionTengku Faresha Sofiea- seorang gadis yang manja jika bersama abang²nya tetapi di mata orang lain pula dia seorang yang dingin dan kurang berbual. Dengan kecantikan yg dia ada, ramai lelaki yang ingin mendekati tetapi semua tidak di layan kerana masi...