part 26

7.3K 274 4
                                    

" sebab masa kat sekolah lama dulu dia ada bagi tau aku yang dia akan calarkan kereta musuh dia dan tinggalkan nota. Tapi tu hanya permulaan "

" apesal pula dia nak bagi tau kau semua tu ?" soal Haziq pelik.

" sebab aku ni boyfriend dia . ehh, no ! No ! I mean Aku ni EX boyfriend dia " sambung Azmin.

" what ?!" terkejut tiga beradik itu.

" kenape sebelum ni kau tak pernah bagi tau aku ?!" tanya Sha geram

" aku memang nak bagi tau kau tapi-" Sha memintas " tapi ape ?! Haa ?!" Sha menolak bahu Azmin sampai nak terduduk Azmin di tolaknya. Pantas Haziq menarik tangan Sha.

Azmie menahan belakang Azmin daripada terduduk. " Sha kau boleh sabar tak ? Habiskan dulu ape yang Azmin nak cakap "

Sha merengus geram. " cakap lah !" teriak Sha

Terhinjut bahu Azmin. Belum pernah dia tengok Sha marah macam ni. " aku tak nak cakap Kisha tu EX girlfriend aku sebab aku tak nak kau sakit hati. Lagipun aku nak lupakan Kisha. Kau tau kan Kisha tu First Love aku, memang susah nak dilupakan. Tapi tu dulu Sha, sekarang aku sayang kau sorang je. Perasaan aku kat Kisha dah lama hilang sejak kau muncul dalam hidup aku" jelas Azmin panjang lebar.

Sha memandang tajam kearah Azmin. " arghh ! Aku tak kesah lah dia tu first love kau ke, second love kau ke. Yang penting sekarang aku nak balas balik ape yang Kisha dah buat kat aku ! Dia fikir dia anak ketua Mafia aku takut ? Hell No ! Memang tempah maut sendiri lah betina tu !" Sha dah hilang sabar.

" wait,wait. Kisha anak ketua Mafia ?" soal Haziq. Azmin mengangguk.

" so dia dah biasa pegang pistol,bunuh orang,pukul orang lah kan ?" tanya Azmie. Azmie tau pun sebab masa kat Australia dulu kerja dorang jejak Mafia jadi dia tahu lah kerja² yang biasa di lakukan oleh mafia.

Azmin mengangguk lagi. " tapi Sha aku tak nak kau jadi ape². Aku kenal sangat perangai Kisha tu. Kebolehan dia pun lebih kurang macam kau juga" Azmin dah mula resah.

Sha memandang Azmin. " kau tak kenal perangai aku sepenuhnya lagi Nijmal. Aku tau macam mana nak handle dia tu " Sha terus keluar dari bilik itu.

Azmie menepuk bahu Azmin. " aku tau Sha boleh handle " dan mengekori Sha dari belakang.

" kau jangan risau. Aku kenal adik aku,aku tahu kebolehan yang dia ada " kata Haziq dan meninggalkan Azmin sendiri di bilik itu.

Azmin menghembus nafas berat dan keluar dari bilik itu.

" dik,kau balik ikut sape ?" soal Azmie

" ikut abang lah tapi adik nak hantar motor ni kat bengkel jap" jawab Sha

" kalau macam tu, abang follow dari belakang lah " Sha buat tanda ok dan menyarungkan helmet di kepalanya. Azmie pun dah masuk kereta.

SKIP

Sha mencapai telefonnya dan membuka aplikasi whatsapp

Nijmal💕 ( online )

                                                           Sha💞
                                                         Hye😊
seen

' dia seen je chat aku ? Dia marah kat aku ke ? Aku pun satu, yang aku marah² dia tu pehal ' Sha mengetuk ngetuk kepalanya menggunakan telefonnya.

' cuba sekali lagi Sha . mana tau dia nak maafkan kau '

                                                          Sha💞
                              Nijmal , aku nak minta
                             maaf pasal tadi petang.
                               Aku tak sengaja nak
                               marah kau,emosi aku
                             masa tu tak ok😢

Mrs Cool Vs Mr hot( complete✔)Where stories live. Discover now