-Kayle!-krzyknęła z dołu mama
- Co!-od krzyknęłam.
-Zejdź na dół.-powiedziała trochę ciszej.
-Daj mi 5 minut - powiedziałam.
Później nie usłyszałam już nic,więc postanowiłam,że wstanę z łóżka i się przebiorę. Wybrałam czarne spodnie z wysokim stanem i biały crop-top , czarne vansy.
Przebrana zeszłam na dół gdzie czekała na mnie mama w kuchni ze śniadaniem.
Siadłam na krzesło patrząc wprost na nią.-Jedź śniadanie bo ci wystygnie-powiedziała nie patrząc na mnie tylko w okno.
-Dobrze już jem - powiedziałam,po czym zjadłam kawałek bułki.
Wstałam z krzesła następnie wzięłam talerz i dałam go do zmywarki kiedy chciałam wyjść z kuchni mama zatrzymała mnie mówiąc:
-Poczekaj Kayle - powiedziała obracając mnie w swoją stronę.
-O co chodzi mamo - powiedziałam patrząc na nią.
-Chodzi o to...Kayle...że...przeprowadzamy się.-odparła jąkając się.
-Że co proszę-krzyknęłam na cały dom zostając w osłupieniu.
-No tak i nie zmienisz tego - powiedziała całkiem poważnie.
-Ale ja przecież mam tu najlepszą przyjaciółkę nie mogę jej zostawić-krzyknęłam wkurzona na mamę.
-Będziesz mieć innych przyjaciół - powiedziała do mnie.
-A mogę wiedzieć gdzie się wyprowadzamy-zapytałam.
-Do Norwegii - odparła mama.
-Że gdzie przepraszam.-powiedziałam bo myślałam że się przesłyszałam.
-Do Norwegii - powiedziała - idź się spakuj bo jutro wyjeżdżamy.
Weszłam do pokoju rzucając się na łóżko, i myśląc jak to będzie w innym kraju i bez najlepszej przyjaciółki. Wzięłam telefon do ręki i postanowiłam że napiszę do Ally.
Do Ally:
Musze ci o czymś powiedzieć.
Od Ally:
O co chodzi mów.
Do Ally:
To nie rozmowa na telefon,
możemy się spotkać.
Od Ally:
Okej,kiedy i gdzie?
Do Ally:
Dzisiaj, w parku?
może być?
Od Ally:
Jasne to za 15 minut w parku, do zobaczenia.Nie odpisałaś na tego sms-a postanowiłam,że wyjdę już z domu,bo 5 minut mam do parku.
Gdy szłam w stronę parku zapatrzona w telefon na kogoś wpadłam.-Jak chodzisz-krzyknął chłopak na którego wpadłam.
-Przepraszam zagapiłam się w telefon.-powiedziałam do chłopaka a ten tylko się zaśmiał i odszedł.
*****
Hejo
To 1 rozdział myślę że będzie się wam podobać.
I przepraszam za błędy.
Następny rozdział pojawi albo w weekend lub w poniedziałek.
CZYTASZ
Ily "M&M"
FanficObydwoje kochają życie... Dwa inne światy, które w każdej chwili mogą się połączyć. On znany piosenkarz zespołu Marcus&Martinus Ona cicha, miła i wrażliwa. Co się stanie gdy się spotkają? Czy będą tylko przyjaciółmi?