Minęło kilka dni od jej śmierci. Po woli przyzwyczajałam się,że jej już przy mnie nie ma.Nie chodziłam w ogóle do szkoły od tego czasu, nie umiałam bym się na niczym skupić.Przez ten czas przychodził do mnie Martinus. Po tygodniu siedzenia w domu, postanowiłam że pójdę już do szkoły.
*****
Leżałam na łóżku,myśląc co by było gdyby...ale od razu tą myśl usunęłam z głowy.Nie wiedząc co mam robić w tym dużym domu,po prostu parzyłam się w sufit. W patrzenia w sufit przerwało mi dzwonek do drzwi. Wstałam szybko z łóżka,a następnie wyszłam z pokoju.Zeszłam po schodach na dół. Otworzyłam drzwi a w nich zastałam wysokiego blond mężczyznę. Po patrzyłam na niego spod przymrużonych powiek, zastanawiałam się kto to jest i czego chce.-Dzień dobry czy tu mieszka Nicole (mama Kayle)Smith?-zapytał spoglądając na mnie.
-D-dzień d-dobry.-powiedziałam jąkając się.
-Czy ona tu mieszka?-zapytał ponownie.
-A Pan to kto?-zapytałam spoglądając na niego.
-Zapytam ponownie czy ona tu mieszka?
-Mieszkała.-powiedziałam.
-A gdzie ona teraz mieszka?
-Ona...n-nie żyje.-powiedziałam jąkając się.
Zamknęłam mu drzwi przed nosem, a następnie oparłam się o nie i zjechałam na dół.
-C-co.-usłyszałam słowa mężczyzny za drzwiami.
Wstałam z podłogi ,a następnie skierowałam się do kuchni czegoś się napić. Gdy chciałam wyjąć z pułki szklankę, usłyszałam znowu dzwonek. Musiałam zrezygnować z picia i pujść otworzyć te drzwi. Wyszłam z kuchni i skierowałam się w stronę drzwi a następnie je otworzyłam zobaczyłam znowu tego samego faceta, który kilka minut temu tu był.
-Czego pan jeszcze o de mnie chce,powiedziałam wszystko co wiedziałam.-powiedziałam wkurzona.
-Nie..-chciał powiedzieć ale mu przerwałam.
-Kim w ogóle pan był dla mojej mamy?-zapytałam a on otworzył szeroko usta.
-A to ona ci nic nie powiedziała.-powiedział jak by był w jakimś szoku ,co mnie nie co zdziwiło.
-Niee.-powiedziałam przedłużając literę e.
-A co by mi miała mówić?-zapytałam nie rozumiejąc co chce przez to powiedzieć.
-To że..
~~**~~
CZYTASZ
Ily "M&M"
FanfictionObydwoje kochają życie... Dwa inne światy, które w każdej chwili mogą się połączyć. On znany piosenkarz zespołu Marcus&Martinus Ona cicha, miła i wrażliwa. Co się stanie gdy się spotkają? Czy będą tylko przyjaciółmi?