č e t v r t i d i o

8K 289 23
                                    

Lagano sam otvorila oči, jako svijetlo mi je padalo na lice. Prošla sam rukom preko obraza, kosa mi je bila sklonjena. Trenutno mi je mozak bio prazan i sve što sam vidjela je bila svijelost. Razbistravala se svake sekunde. Napokon sam bila budna. Vidjela sam figuru pored sebe. Mama. Čuvala me je za ruku. Lagano sam uzdahnula, gledajući ju.

- Oh ljubavi moja.. dobro si? - pogledala me je. Klimnula sam glavom, nisam pronašla snagu za govor. Slike iz toaleta su mi se vraćale. Vukao me je u hodniku, ne mareći na pogled. U sekundi smo bili u žensko toaletu. Nožem je urezao nešto u stomak, a onda me porezao po ruci. Skidao mi je hlače i shvatila sam da me je htio silovati, no nije uspio. Neko je kucao po vratima, pa se Austin povukao. Ostavio me je da krvarim u toaletu. - Porezala si se po ruci. - rekla je i pogledala me ponovo.

- Pala sam.. Bilo mi je jako loše. - prošaputala sam. nisam voljela lagati mami ali ovo moram prešutiti. Zatvorila sam oči, i lagano zahvalila Bogu na osobi koja je pokucala na vrata. Pogledala sam u blijedo mamino lice.

- Kako si mi samo uplašila.. Ali mama te vodi doma, pod dekicu i puno toplog čaja. - rekla je i malo sam se nasmijala. Prošla je rukom preko mog obraza.

- Samo ne menta. - rekla sam na što se ona nasmijala.

- Jagoda i vanilija. - rekla je tiho i dignula se sa stolice. Zatvorila sam oči umorno i jedva čekala da legnem u svoj krevet. (..) Kada smo stigle doma, bila sam isuviše umorna. Nekako sam ušla u svoju sobu i rekla mami da sam sasvim uredu. Presvukla sam se u pidžamicu i pogledala prema svom stomaku. Jedna riječ je bila urezana:'Bezvrijedna(Worthless)'. Spustila sam podmajicu i navukla pidžamu. Utrpala sam gornji dio pidžame u donji i legla na svoj kauč ispod debele ljubičaste dekice. Pa, možda sam malo opčinjena ljubičastom bojom. To je tako od rođenja. Zidovi moje sobe su boje bijele kafe, odmah ispod prozora je malena klupa za sjedenje. A kod drugog prozora moj vanity, ili moj stol za šminkanje. Da, malena djevojčica iza debelih džempera je zapravo cura koja troši svaki džeparac za šminku. Iskreno, tako sam i smršala. Prestala sam jesti, a počela kupovati šminku. Divna priča.. Moj krevet nije tako prostran ali je lijep i udoban. Smeđe boje sa ljubičastom dekom na njemu. Zidovi su oblijepljeni slikama iz lijepog šarenog djetinjstva, ne znam kako sam od sretne djevojčice postalo ovo. Naravno, znam se ja nasmijati i sada ali tako rijetko. Kao da boli, da, da.. Pored tih slika, nalaze se i oni. Jedina nada i jedini osmijesi su proizašli zbog njih. The Vamps. Da, teško je objasniti kako ti četiri dečka zapravo mogu promijeniti život i nasmijati te. Ali mogu.. Mojoj mami je to nepojmivljo, ali je sretna kada me vidi da plačem od sreće jer su prvi na top listama ili kada dobiju neku nagradu. Smiješno? I meni je nekad bilo.. sada je to ljubav. Ona nemoguća. Da, ja i Connor smo zajedno, ali u tajnoj vezi. Toliko tajnoj da ni on ne zna da smo u vezi. No, vratimo se mojoj priči od djetinjstvu, da.. Kada bih se sada mogla raditi u svoj stari život, prije 3 godine, rekla bih sebi da se ne trudim. Da se ne trudim promijeniti. Skinuti glupe kile ili ispraviti krive i odvojene zube. Jer se ništa neće promijeniti. Ljudi me neće prihvatiti, bez obzira na sve. Da, rekla bih to sebi i tada bih bila sretna. Uživala bih u svim tim čokoladicama koje sam proplakala, uživala bih u svim tim kalorijama koje sam brojala. Prešla sam rukom preko vratne žile i nisam mogla shvatiti kako bi neko, bilo ko, htio nauditi nekome. Uvijek sam bila protiv zlostavljanja, ali kada ste vi žrtva, onda se sve promijeni. Ne mogu se izboriti, izgubila sam bitku a moj život je tek počeo. Čula sam kucanje na vratima i pokupila sam prstom suze koje su htjela izaći. Mama je nakon 'Slobodno', ušla u sobu i nasmijala se. Bila je blijeda, isprepadala sam ju. 

- Ljubice.. donijela sam ti čaj. - rekla je, stavljajući moju omiljenu šalicu sa Connorom na moj noćni ormarić. Lagano je otisnula usne na moje čelo. I nakon par sekundi, odmaknula se. - Dobro je, nema temperature. - prošaputala je i pogledala me. Sklonila mi je kosu s lica. - Jesi li sigurno pala? - pitala me je i ja sam sigurno klimnula glavom.

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now