Francisco P.O.V.
Sjedio sam na krevetu, dok je Austin trabunjao. Ne znam, odjednom se tu stvorio u mojoj kući i ima mi pravo pričati o tome što bih ja trebao.
- Gle, što ti hoćeš?! - dignuo sam se na noge, oči u oči sa Austinom.
- Keri. - nasmijao se u moje lice i gledao sam ga kako se ceri u moje lice. Je li on normalan?
- Nećeš ju dobiti. - nasmijao sam se, baš kao on.
- Spavao sam s njom. Nemaš pojma kako je divlja. - oke, možda sam ga upravo sada spucao u kralježnicu. Ležao je na podu i dalje s glupim osmijehom. - Zašto misliš da je nevinašce? Spavala je sa mnom i vjeruj nisam joj bio prvi. - nasmijao se, na što je samo primio još jedan udarac, no ovaj put. Stopalom u stomak. Ispustio je bolan krik i pokušao se dignuti. Bio je visočiji od mene, no nije baš vježbao. Očigledno. Osjećao sam kako mi krv udara lagano u glavu, dok sam ga gledao. Spavao sa Keri? Laže. Uhvatio sam ga za vrat, dižući ga na stopala i gurajući uz zid.
- Lažeš.
- Njena mama se zabavlja sa mojim tatom. Bili smo na večeri. Je li ti spomenula to? - namignuo je, gledajući mi. Ne, nije mi to spomenula. Zašto mi to nije spomenula? To je važno.
- Ne. - promrmljao sam, gledajući ga, sjeo sam na krevet, ostravljajući ga uz zid.
- Ne lažem te, Francisco. Samo želim da znaš šta djevojka radi. Možda izgleda kao anđeo, ali i nije baš. Oprosti, man.. Znaš da mi značiš mnogo. - samo sam pokazao na vrata. Nisam znao kako reagovati. Vjerovati mu ili ne. Bila je stidljiva na početku i onda se oslobodila. Što.. ako je doista..
Keri P.O.V. (haha, bitchy)
Stojala sam ispred kuće par petnaest minuta, čekajući onako kao budala Francisca. Nakon petnaest minuta, bila sam isprepadana i iznervirana. Isprepadana jer ga nema i mnogo toga mi je prošlo kroz glavu. Svašta mu se moglo desiti. A iznervirana jer je moguće da kasni. Nakon toliko čekanja, odlučila sam hodati do škole. Pred školom sam mu vidjela motor i shvatila da je zaboravio dogovor da će doći po mene. Oke, možda me malo povrijedilo. No, kada sam ga ugledala onako preslatkog u plavim trapericama, crnoj majici i crnoj jaknici, sa crnim čizmama. Velikim šarenim šalom oko vrata, iskreno.. Nisam više bila ljuta. Bio je sa Joshom i Jessicom. Brzo sam požurila prema njima, i osjetila kako mi srce lupa malo jače nego inače.
- Jutro. - rekla sam i Francisco nije pogledao prema meni. Jessica se nasmijala, grleći me. Što je čudno. Zašto se Francisco nije usudio ni pogledati prema meni? Lagano sam pokušala uhvatiti njegovu ruku. - Francisco? - promrmljala sam.
- Ostavljamo vas sad, hajde Josh.. - Jessica je prošaputala i povukla Josha. Mogla sam stati ispred Francisca.
- Oke, što sam uradila? Nisi došao ujutro, iako sam te čekala petnaest minuta, a znaš da mrzim čekati druge ljude, da samo ja mogu kasniti. I sada sam te pozdravila, i ti si šutio. Reci gdje sam pogriješila. - uzdahnula sam i on je pogledao prema meni.
- Jesi li spavala sa Austinom? - malo je reći da me njegovo pitanje pogodilo. Spavala? Sa Austinom? Prvo, nije mi ni 17 da spavam s nekim.. a kamoli sa Austinom. Gledala sam ga šokirano, a imala sam osjećaj da ću se rasplakati.
- O čemu ti pričaš? - prošaputala sam, no nije mu dugo vremena trebalo da shvati da ću se slomiti. Brzo m je zagrlio.
- Koja sam ja budala.. Povjerovao sam mu. Zašto ga samo nisam nalemao? - i tako sam se ja rasplakala. Dap, s glavom u Franciscovim prsima, posred školskog parkinga, ispred toliko i toliko učenika. Ali on dobro miriše. Pepermint, cimet.. I još nešto ovog jutra. Kao čokolada. Oke, plačem i mirišem ga. I sigurno izgledam kao hrčak dok ga mirišim tako, ali zaista dobro miriše i zaista bi se mogla rasplakati jer miriše predivno. Oh Bože.. - Keri, malecna.. Tako mi je žao. Oprosti. - prošaputao je i pogledala sam ga. Nasmijala sam se, grizući usnicu. Gledam je prema meni i lagao mi obrisao suze na obrazima.
- Mah, uredu je.. - prošaputala sam, gledajući ga. Obrisao mi je još suza koje su se nekako slile niz moje lice. Poljubio me je u čelo, držeći moju ruke. Zarumenila sam se, gledajući u svoje stopala.
- Zakasnit ćemo honey. - nasmijao se, i lagano me povukao prema školi. Čuvao je moju ruku čvrsto u svojoj. Nasmijala sam se i polako hodala sa njim prema školi. Svi su nas gledali i nije mi iskreno bilo bitno. Čuvali smo se čvrsto za ruke.
- Kad si pričao sa Austinom? - prošaputala sam, još uvijek mi se to motalo po glavi. Glupi Ausitn. Kako je mogao nešto takvo uopšte reći?
- Zašto mi nisi rekla da ti se mama zabavlja sa njegovim tatom? - prošaputao je i gledao me. Ugrizla sam se za usnicu i prošla rukom kroz kosu.
- Dugo, ali i ja sam to tek saznala prije par dana. - prošaputala sam i prošla rukom kroz kosu. Uhvatio mi je ruku i drugu da se prestanem igrati sa kosom.
- Zašto mi nisi rekla? - pitao je dok smo i dalje tako hodali.
- Jer.. nisam. - promrmljala sam i ugrizla se za usnicu. Osjetila sam kako se odvojio i za sekundu sam shvatila kako je bio na nekome. Udario ga je tako jako da sam ispustila vrisak.
- KOJI SI TI DEBIL, MISLIO SI MENE PREVESLATI. E PA TO NIJE TAKO JAKO. ČISTO PRIJATELJI SMO TAKO DUGO. ZNAM SVE TVOJE IGRICE AUSTIN. NISI LI TI KRETEN?! - Francisco se derao, zadavajući mu udarce. Ne sjećam se više ničega, jer sam.. pa onesvijestila se. Ne podnosim ovakve situacije.
_______________________________________________________
wehehe, what's up? kako vam se sviđa? lol. x
YOU ARE READING
skinny love » 2nd season of criminal
FanfictionKlasična priča u kojoj se obična djevojka zaljubi u svog nasilnika koji je zaljubljen u nju.