d e v e t n a e s t i d i o

6.7K 269 24
                                    

[sretan rođendan meni i keri- inače smo mi jedna osoba, uglavnom romantic shit? mislim da ozbiljno trebam smisliti nešto da zapetljam sve haha. dugi komentari će biti najbolji poklon za rođendan?:O volim vas i uživajte x]

- Timey, wimey, wibbly, wobbly.. - pokušala sam ne uzdahnuti i ne udarati Francisca. - Hajde, slavljenici.. Imam isplaniran cijeli dan. Na nogice ljepotice. - dohvatila sam jastuk i udarila ga, na što je on samo zacvilio.

- Clavljenica czeli cpavati.. - promrmljala sam kroz protezu i osjetila dvije ruke oko mog struka. Lagano sam se okrenula i otvorila oči, Francisco je ležao pored mene i osjetila sam njegov dah na svojim usnama. Brzo sam pokrila usne rukom. Loš zadah. 

- Francicko czeli pojubac. - promrmljao je, loša kopija. Ismijava mene i moju protezu. Ali mislim da ću mu oprosti. Povukao me je lagano, ljubeći moj obraz, škakiljajući moju desnu stranu. Vrisnula sam i spustila ruku, što je on iskoristio i poljubio me. Obmotala sam ruke oko njegovog vrata, smijuljeći se dok je on lagano prelazio rukom preko mojih leđa. Podvukao je ruku pod moju majicu i poškakiljao me. Zakikotala sam se i nekako izvukla, gledajući u Francisca. Nasmijala sam se onako sa protezom i ušla u kupatilo, brzo skidajući protezu, dižući kosu u konjski rep i perući zube u pet sekundica. Nasmijala sam se od uha do uha i stavila čisto malo kreme na lice. Danas se neću šminkati. Izašla sam iz kupatila i dalje u pidžami sa medama. Nasmijao se, otvarajući ruke, no ja sam ga samo izginorirala, tražeći po ormaru što da obučem. - Je l ti to mene ignoriraš? - osjetila sam dvije ruke na svom pojasu.

- Haha, možda.. - zakikotala sam se i okrenula, lagano ljubeći njegove usnice. Ovo je jedino o čemu sam žudila. Da ga mogu poljubiti kada god poželim.

- Sviđa mi se tvoja pidžama. - promrmljao je i ja sam se lagano zarumenila od stida. Koja još sedamnaestogodišnja djevojka nosi pidžamu sa medama?

- Ah, znam.. - promrmljala sam i on me je poljubio još jednom prije nego me pustio. 

- Imam poklon za tebe, odmah sad. Zapravo dva poklona. - rekao je i okrenula sam se prema njemu, dižući obrvu. Pružio mi je bijelu kesu sa 'Timberland' znakom i podigla sam obrvu. Je li on meni kupio čizme? Lagano sam spustila kesu na pod i sjela pored kese, uzimajući kutiju. Identične ali nove čizme mi je kupio.

- Ovo je preskupo Francisco.. - promrmljala sam no on je samo odmahnuo glavom.

- Tata mi praktički dobiva bonovo za timberland svaki dan, radio im je neke reklame. - on je istaknuo i podigla sam obrvu, provjeravajući da li govori istinu.

- Svejedno nisi.. trebao trošiti bonove da meni kupiš čizme. - lagano sam se zarumenila i dignula na noge. Nasmijao se i zagrlio me je.

- A nego na koga? Gle, to je za mene sitnica, a vidio sam.. pa one su ti dotrajale. - promrmljao je i lagano me poljubio. Zakikotala sam se i odmaknula. 

- A drugi poklon? - mislim da sam se ponašala kao maleno dijete. Okrenuo se i uzeo drugu kesu iza kreveta, kako to nisam primjetila? Pružio mi je.

- Mama mi je jako dobra sa jednim talijanskim dizajnerom. Pričala mu je o tebi i.. to je haljina, dizajnirana samo za tebe i tvoju ljubičastu kosu. Mislio sam da bi ju mogla nositi.. na proljetnom plesu. Na koji ideš sa mnom naravno. - oči su mi se lagano raširile od šoka. Dizajnerska haljina. Lagano sam izvukla prelijepu blago ljubičastu haljinu, gledala sam u prelijepu haljinu sa laganim rukavima. Pogledala sam prema Franciscu.

- Ovo je prelijepo. - prošaputala sam, gledajući ga. Nasmijao se široko, klimajući glavom. 

- Mogu te samo zamisliti u toj haljinici. Predivno. - promrmljao je, lagano me grleći. - To je poklon od mame ali recimo da sam i ja haha dio tog poklona. - nasmijala sam se, grleći ga, čuvajući se čvrsto za njega. - Znači ideš sa mnom na proljetni ples? - zakikotala sam se i pogledala prema njemu.

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now