š e s n a e s t i d i o

6.4K 260 15
                                    

Gledala sam u njega, nervozno i sramežljivo. On je mene poljubio. Bilo je to kratko, ali dovoljno da izazove sve u meni da poletim. I nije to bilo kako u filmovima opisuju. Njegove su usne hladne, i mojesu bile hladne.. Ali bilo je.. nekako.. čudno, ali u isto vrijeme dobro?

- Zašto si ti uopšte došao kod mene? - pitala sam ga, brišući vlažnom maramicom svoje crvene usnice. 

- Jer mi je bilo dosadno. - prekrstio je ruke na svoja prsa i podigao obrvu. - Zašto? Smetati? - pokušala sam ostati ozbiljna, ali je jako smiješan kada je ozbiljan.

- Ne, ali ti si trebao biti u kazni, zar ne? Nema izlazaka, tehnologije? - podignula sam obrvu i on je uzdahnuo.

- Recimo da nisam mogao izdržati bez tebe.. - zarumenila sam se i prevrnula očima, pokušavajući ostati normalna. - Ja ti ovdje izjavljujem ljubav, a ti prevrćeš očima. Nisi fer. - ispupčio je usnice i zarumenila sam se ponovo.

- Daj budi ozbiljan, Francisco.. - uzdahnula sam i prošla rukom kroz kosu. - Ne, ozbiljno.. Kako si ovdje došao? Tvoja mama je bila jako ozbiljna preko telefona. - rekla sam na što je on samo uzdahnuo.

- Posvađao sam se s mamom i eto.. napustio sam kuću da se ih ne bih povrijedio. - rekao je i lagano prošao rukom kroz svoju kratku kosicu.

- Divno. Kako si se posvađao sa mamom? - pitala sam ga, na što je on samo klimnuo glavom. Polizao je usnicu. I to je jako.. hot.

- Pa, trudna je. - promrmljao je i podignula sam obrvu.

- Posvađao si se sa mamo jer je trudna? - bila sam zbunjena do bola.

- Pa.. gle.. oni su već stari. - uzdahnuo je.

- Ljubomoran si, zar ne? Jer će se tvoji brinuti više od tom djetetu. - nasmijala sam se i on je samo klimnuo glavom. A slatkica.. 

- Gle, ne znam.. mislim, kul je imati brata ili sestru. Ali i dalje ne znam da li želim sestru ili brata. - uzdahnuo je i pogledao prema meni. - Nisam zao zar ne? - nasmijala sam se i odmahnula glavom.

- Samo si ljubomoran, to je sve. Ali i to će proći. Kada budeš držao malenog brata ili sestru.. Jedva čekam. Bit će nam super. S malom bebicom. - zaljubljenom sam već rekla. Francisco će čuvati bebu i onda će biti presladak. I onda za 15 godina, neka djevojka ili dečko će se zabavljati s nekim kao što je Francisco.

- Zajedno ćemo čuvati djecu? E pa to.. ne zvuči loše. - namignuo je i zarumenila sam se. Prošla sam rukom kroz kosu, gledajući u svoja koljena. - Znaš šta.. lijepa si sa tom šminkom. - ponovo sam se zarumenila i prošla rukom kroz kosu. 

- Hvala. - ugrizla sam se za usnicu, gledajući prema njemu. Dignula sam se na noge i pogledala se u ogledalo. Malo sam se duže zadržala pred ogledalom i osjetila sam dvije ruke na mojim bokovima. Okrenula sam se i gledali smo se.

- Nema potrebe da provjeravaš. Savršena si. - prošaputao je i lagano dignuo ruku, prolazeći ruku kroz moju kosu. Zarumenila sam se i on je spustio usne na moje čelo.

- Francisco, začepi.. - promrmljala sam i pogledala gore prema njemu. Smijao se, i bio je predivan. Vrata su se otvorila i Francisco je čuvao ruke oko mog struka, ali se lagano odmaknuo. Mama je ušla unutra i kao da nisam bila dovoljna crvena, sada sam bila još crvenija u obrazima. 

- Djeco, oh.. Mislila sam da želite možda jesti fine palačinke? - podigla sam obrvu, znajući da palačinke uvijek pravi samo kada Francisco dođi. Voli ga više nego mene. Ispupčila sam usne i prevrnula očima. 

- Da, naravno, gospođo Russell.. - Francisco je rekao, smijuljeći se od uha do uha.

- Onda dođite dole kada budete spremni. - mama je rekla i nasmijala se prema nama, izlazeći iz sobe.

- Joj, joj, zavodiš mi mamu, ali ona ne voli mlađe. - namignula sam i pokušala se odvojita od nje, no on se samo zakikotao.

- Pogrešno si me shvatila, ne želim ja gospođu Russell, ja želim gospođicu Russell.. (...)

Francisco me je čekao sa automobilom ispred kuće. Mrzim školu. Ali volim Francisca, tako da ću nekako izdržati. Još jednom sam se pogledala u ogledalo. Moje uobičajne hlače, široki džemper, stare čizme i moja jaknica. Lagano sam uzdahnula, popravljajući kosu i svoj visoki konjski rep. Izašla sam iz kuće, ljubeći mamine obraze par puta. Nekako sam došla do auto, tata mu ga je posudio vjerovatno. Lagano me je zagrlio, ljubeći moj obraz. Nasmijala sam se i gledala u Francisca.

- Dobro jutro. Izgledaš.. jako lijepo. - Francisco se nasmijao, lagano ljubeći moje čelo. Zarumenila sam se, jer još uvijek nisam shvatila gdje smo ja i Francisco. Jesmo li mi prijatelji ili .. nešto više? Ili nešto malo više?

- Jutro, hvala ti. I ti si zgodan. - namignula sam, ne znam zašto sam to rekla. Zarumenila sam se odmah poslije pet sekundi, brzo ulazeći u auto. Shvatila sam da mama gleda kroz prozor. Mahnula mi je kroz prozor. Zacrvenila sam se malo jer me je vidjela.. sa Franciscom. Mahnula sam joj i igrala se sa prstima. Francisco je ušao u auto, smijuljeći se. Upalila sam radio jer nisam htjela da.. budem uopšte u tišini. Ili da on nešto kaže, pa da se ja opet zacrvenim. 

- Kupio sam dvije krafne da jedemo dok se vozimo. - nasmijao se, pružajući mi jedno od krofni, zagrizao je svoju i upalio auto. Ja sam zagrizla svoju, znajući da ću se sva umeljati i zaista me nije bilo briga. Francisco nije bio kao drugi. Nije bio kao svi ostali i nije ga bilo ako sam sva umeljana.

- Sva ću se umeljati, no dobro. - rekla sam svejedno na glas, jedući svoju divnu krofnicu.

- Zato sam i kupio. Bit će još slađa sa šećerom oko usnica. - namignuo je i osjetila sam opet ono isto.. crvenim se.

__________________________________________________________
ehehe, eto ga lol. dosadno, ali ja sam pusti romantik x i imate sa strane fransisca da vam bude nastavak bolji :P

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now