- Ne, Hana. Naravno da te nisam zaboravila. No, desilo se previše stvar.. Oh, da, zaboravila sam da čitaš moju priču. Čudno je to.. - zakikotala sam se kratko dok je Francisco šarao po svesci. - Da, jesmo.. Ma znaš njega, sav je u svom svijetu. Hmhm, vidjet ćemo, razmišljala sam o tome. Onda, kava sutra u 12? Oke, volim puno i požuri sa nastavkom, znaš da ne mogu dugo bez Afro. - bacila sam telefon na kauč i Francisco je podigao obrvu. Zakikotala sam se i bacila na njega, Njegove ruke su pronašle svoje mjesto oko mog struka.
- Zanemaruješ me zbog Hane, ne sviđa mi se to.. - promrmljao je, otiskujući svoje pune usnice na moj vrat. - Ti znaš da si ti samo moja.. - zvučalo je kao izjava, no vjerujem da je bilo pitanje.
- Pa naravno, još nisam prešla na djevojka. - zakikotao se i gledao u moje smeđe oči, dok sam ja gledala u njegove. I ne znam.. možda bih trebala snimiti film:'više od 1000 stvari zašto volim francisca' ili pak napisati knjigu. Njegove smeđe oči su definitivno jedna od stvari koje volim više od sebe. Ma koga ja lažem.Svaki dio Francisca volim više od sebe. Uvijek su tako čiste, sjajne i kada se zamute možeš otkriti najdublje tajne koje skriva. I on se može pretvarati da mu se iz očiju ne može čtati. No, ja mogu. Mogu pročitati svaki njihov strah.. Od onog da će dobiti jedan iz kontrolnog do onog da ima neki problem. I sada je imao probleme. Baš kada sam htjela izustiti pitanje, on me je prekinuo.
- Mama mi je u bolnici.. - prošaputao je na što su se mene oči raširile od straha. Sve mi je već bilo crno bijelo i imala sam osjećaj da ću šiknuti kao bomba. - Ne tako ludice.. Termin joj se naglo promijenio i u sekundi je završila u bolnici. Porodit će se malo prije, mislim da bi se trebala da se porađa upravo sada.. – brzo sam se pridigla iz njegovih ruku, dižući obrvu u stilu 'Jesi ti normalan ili nisi normalan?'
- Pa što mi radimo ovdje? Francisco, mama ti se porađa.. Mama ti se porađa. – lagano sam vrisnula jer ne mogu dočekati da vidim Francisca sa malom bebom. I onako, znam da će biti divan brat. A tek kada mi budemo imali bebicu.. Znate ono kada fangirl oko nekih stvari koje nemaju veze za vašim omiljenim pjevačem.. E ne znam ni ja, ovo je prvi put da mi se takvo nešto dešava. - Prva osoba koju će željeti da vidi si ti i tvoj tata. – smirila sam se i razumno rekla, držeći ruke oko njegovog pojasa. Nn je uzdahnuo i zagnjurio glavu u jastuk kao malena beba i mislim da ima onu slatku facu kao da je zaista mala beba.. I onda zamislite kako će njegov brat tek biti prelijep. Jedna sretnica će za 20 godina biti sretna kao ja. - Francisco, što se dešava? – znate pokušavam se smirit. No i dalje.. Francisco sa bebom.. Huh.
- Ljubomoran sam ponovo. Na to malo dijete koje mama više voli od mene.. - nasmijala sam se od trenutno prevelike količine slatkoće kojom je Francisco zračio. Mislim ljubomoran je jer će njegova mama provoditi više vremena za malenom bebom nego sa njim. Brzo sam se spustila na krevet i obmotala ruke oko njega u smislu 'Ja sam tu da te grlim dok ti mama grli malog brata.'
- Ona vas voli jednako, no trenutno malo više brine o bebi, zato jer si ti već odrastao ili barem ona tako misli.. Mada ja mislim da si ti još uvijek malena bebica. - pogledao je prema meni. - A i ako ne budeš njena beba, moja si sigurna.. nemoj mi biti tužan. - poljubila sam ga lagano na što se on nasmijao.
- Upravu si.. Zašto si ti uvijek upravu? I zašto su tvoje usne tako ukusne? Doći da te još jednom poljubim u te malene usnice, hajdeeeeeeee. Ispuni želju svojoj malenoj bebici. – Ja sam se samo zakikotala, odmahnula glavom i povukla ga nekako na noge. Nakon dvominutnog oblačenja,dvominutnog cmakanja, odjurili smo do bolnice - bukvalno. U čekaonici smo pronašli gospodina Stylesa kako sjedi i ispija kavu. Ruke su mu se tresle i mogla sam vidjeti koliko je nervozan. Mislim, sasvim je uredu jer je nervozan. Ipak mu se žena porađa i dobit će drugo dijete. Spustila sam ruku na njegovo ramene u smislu 'Tu smo za vas', na što me je on samo pogledao i nekako se nervozno nasmijao.
- Sve je uredu, sve će biti uredu. - nabacio je neki slabašan osmijeh i Francisco me je povukao na njegovo krilo. Malo mi je bilo neugodno sjediti na njegovom krilu dok je tu bio i njegov tata, no shvatila sam da je on bio previše zaintersovan u svoje nokte. Više nego u nas. Pojeo je svaki nokat na svojim prstima. I mislim da je počeo jesti i same prste. Francisco se igrao sa mojom smeđom kosom. Dap, kosa mi je potpuno izrasla i bila je u prirodnoj smeđoj boji. Odlučila sam da ju ne bojim, te da je pustim da bude što prirodnija. Franciscu nije smetalo, tako da.. Zašto da ne? Sa laganim osmijehom sam gledala u njegove predivne okice i njegovo predivno lice. Imao je par pjegica na njegovom nosu, što sam tek sada primjetila. Imao je dvodnevnu bradicu i to mi je bilo ekstremno seksi jer volim kada muškarci imaju bradicu i kada izgledaju malo grublje. To Franciscu predivno stoji. Imao je savršen nos, ne kao ja špičast, njegov je bio predivan i podsjećao me je na modela iz časopisa za muške. Lagano je priljubio svoje usne na moje. Mogla sam osjetiti kako je i on nervozan. Ruke su mu lagano drhtale dok se igrao sa mojom kosom i shvatila sam da je i on jednako nervozan kao i njegov tata, ali da to pokušava sakriti. Čula sam piskutavi glas i digla se sa Franciscovog krila. Ubrzo se čuo i bebin plač i znala sam da se mala beba rodila. Mali Francisco dva. Francisco me je zagrlio kada nam je sestra rekla da je beba u potpuno redu kao i mama. I da su obe jako jako zdrave. Sada smo čekali onako sretno, jedeći neke sednviče iz kantine koje je gospodin Styles kupio. Francisco je raspravljao sa tatom kako bi se dečko trebao zvati.
- Francisco Junior je savršeno ime. – ja sam se na to zakikotala jer Francisco želi da mu brat ima isto ime što je totalno smiješno. – A što se ti kikoćeš? On će biti pravi mali brat. Zavodnik na brata. – Francisco mi je namignuo na što sam se ja ponovo zakikotala.
- Keri, što kažeš na ime Ashton? – ja sam se široko nasmijala, klimajući glavom. – Zar nije predivno? – Francisco je naravno odmah odmahnuo glavom, negirajući naše izjave.
- Hajmo ovako, ko želi da se beba zove Francisco Junior, neka digne ruku. – on je naravno digao, no mi nismo. – Keri? Ja znam da je moj tata dobar šarmer, ali dobar je i sa trikovima. – zakikotala sam se ponovo i poljubila ga u obraz.
- Nije tvoj tata dobar sa trikovima, nego si ti loš sa imenima.
_________________________________________________________
paa šta kažete? e da, iznenađenje je da.. kada se skinny love završi, napravit ćemo jedan vid takmičenja ili nagradne igre. osoba koja napiše najljepše mišljenje o priči će dobiti uniktanu nagradu. dobit će prvi i jedini primjerak moje knjige 'skinny love' u iskopiranom formatu. to jeste, poslat ću poštom onom ko napiše najbolje mišljenje.. kako vam se sviđa nagradna igra? neko uzbuđen?:D
YOU ARE READING
skinny love » 2nd season of criminal
FanfictionKlasična priča u kojoj se obična djevojka zaljubi u svog nasilnika koji je zaljubljen u nju.