Cupkajući nogom o trotoar, čekala sam Francisca. Rekao je da neće kasniti. Osjetila sam ruku na svom struku i nasmijao se slatko.
- Pa hej, ljepotice. Idemo? - nasmijao se lagano i pogledao prema meni.
- Ako me ponovo natjeraš da te čekam, kunem se da to neće završiti dobro za tebe. - nasmijala sam i uhvatila njegovu ruku, nez ikakvog srama i požurila prema motoru.
- Gdje nam se žuri ljepotice? - čula sam ga i samo se nasmijala.
- Samo želim što prije doći. - nasmijala sam se i popela sama na motor. Podigao je obrvu i dalje zbunjen mojim akcijama. No popeo se nekako ispred mene. Obuhvatila sam rukama njegov torzo i zagnjurila glavu u njegova leđa. Nasmijala sam se i čuvala se čvrsto za njega. Htjela sam pobjeći iz ustanove u kojoj se nalazio Austin. Francisco je vozio kao i obično. Brzo. No, danas mi nije to smetalo. Polako sam opustila stisak i lagano se ispravila. Francisco me kratko pogledao prije nego što je vratio pogled na cestu.
- ŠTO RADIŠ? - mogla sam ga čuti kako se dere, no ja sam se čuvala rukama za sjedište, dok je vjetar nosio moju puštenu kosu svuda. Osjećala sam se slobodno. Zatvorila sam oči, uživajući u vjetru, brzini i Franciscu. Osjetila sam kako se zaustavljamo, ah šteta.. Pridržala sam se za Francisca i shvatila kako me on promatra. - Šta je ušlo u tebe? - prošaputao je i ja sam se samo nasmijala. Dignula sam se s motora i nasmijala se samoj sebi u retrovizor.
- Idemo? - nasmijala sam se, gledajući u njega. Klimnuo je glavom i uhvatio me ponovo za ruku. Ne znam zašto.. ali užasno volim držati njegovu ruku. Otključao je kuću i ušli smo unutra. Pogled mi je pao na kauč. - Nisam znala da ima brata..?
- To mi je tata. - nasmijao se i shvatila sam da sam to rekla na glas. Njegov tata i mama su sjedili na kauču, a ja sam njegovog tatu upravo nazvala mladim i zgodnim. I bome on je zgodan..
- Uh, da sad.. vidim na koga si ti. - promrmljala sam sebi u bradu i prošla rukom kroz kosu. Njegova mama i tata su se digli na noge.
- Oh pa vidi vas.. Nisam znao da će te biti doma danas. - Francisco je rekao i nasmijao se.
- Pa rekao si da.. - prekinuo je mamu sa osmijehom. - Ja sam Amaranth, mama od Francisca. - lagano me zagrlila i nasmijala se. - I ako smijem reći, imaš predivnu kooooooosu. - nasmijala se, prelazeći prstima kroz moju kosu. Odmaknula se lagano i gledala me.
- Oh, hvala vam.. Ja sam Keri, Franc.. - ona me naravno prekinula.
- Djevojka, znam sve.. Trabunja o tebi po cijeli dan, a i po noći zna pričati o tebi. - to me je navelo da se zacrvenim.
- Zapravo.. ja sam mu samo prijateljica.. - prošaputala sam i ona se nasmijala.
- Ma, da.. naravno. - namignula mi je i njegov tata mi je prišao.
- Ja sam Harry, ne brat. Tata. - nasmijao se i ja sam se ponovo zacrvenila.
- Nemoj te ju tušiti.. - Francisco me je povukao prema njemu. - Uglavnom, nadam se da mama praviš lazanje, jer Keri voli lazanje.. Voliš, zar ne? - pitao me je i nasmijala sam se.
- Volim.. - nasmijala sam se i prošla rukom kroz kosu.
- A sada idemo raditi na projektu.. - Francisco je rekao, povlačeći me prema gore.
- Ako je projekat iz hemije, važno je da nosite zaštitu. Hemija može biti opasna! - čula sam Harrya i zacrvenila se. Dvosmisleno.
- Zanemari ga, molim te. Još uvijek je mlad iznutra. - čula sam Francisca koji se rumenio baš kao i ja. Popeli smo se u njegovu sobu, koja je bila ogromna. King Size krevet, veliki prozori od poda do zida, sa prelijepim pogledom. Neke njegove slike na zidovima. Izgledao je kao model. Lagano sam polizala donju usnicu, sjedajući na krevet.
- Treba li bi početi pisati pjesmu, već? - uzdahnula sam lagano, i odlučila sam se podignuti skroz na krevet. Sjedila sam u turskom stilu i on se bacio pored mene, na stomak, majica mu se povukla i mogla sam vidjeti njegova zgodna leđa. Lagano, nesigurno, sam prstima /noktima/ prešla preko njegovih leđa i on je ispustio duboki uzdah.
- Malo lijevo.. - promrmljao je i vidjela sam kako šakama se čvrsto drži za plahtu. Ispustio je duboki uzdah, kada sam prešla noktima preko lijeve strane njegovih leđa. Zacrvenila sam se kada su njegovi uzdasi postali brži i.. sve je bilo previše erotski za moj ukus. No, on se lagano podigao u sjedeći položaj, spuštajući ruku na moj obraz. - Namjerno to radiš?
- Radim što?
- Dovodiš me do ludila? - zacrvenila sam se na njegove riječi i podigla se na noge.
- Ako si završio sa disanjem ili čime god.. Trebali bi početi. - ovaj put sam se smjestila na ogromnu fotelju i izvadila svesku iz rusaka koji se nekom srećom našao pored fotelje, te nisam morala hodati.
- Dobro.. - promrmljao je i polako prošao rukom kroz svoju kosu. - Imaš li neku ideju? - polizala sam usnicu i pogledala prema njemu.
- Pa.. imam par refrena koje sam smislila nekada.. davno. - ne baš davno. Kada sam se zaljubila u Francisca.. pa.. postala sam puna pjesama. - Želiš čuti? - predložila sam i on je klimnuo glavom. - I'm sorry if I say I need you, but I don't care, I'm not scared of love. 'Cause when I am not with you, I'm weaker.. Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong.. - ja sam to samo pročitala, no mogla sam čuti Francisca kako već lagano pjevuši. Pogledala sam u njega.
- Predivno. - promrmljao je i dignuo se na noge. Pružio mi je ruku i podignula sam lagano obrvu. No, prihvatila sam njegovu ruku iako sam znala.. da biti blizu njemu.. pa i nije najbolja odluka na svijetu. Lagano je provukao ruke oko mog struka i osjetila sam njegov dah na mom uhu. Naslonila sam svoju glavu na njegova prsa.. - I'm sorry if I say I need you, but I don't care I'm not scared.. - osjetila sam kako se lagano ježim. Pjevao je moju pjesmu, svojim predivnim glasom.. - .. That you make me strong.
- DJECO, ODMAH DOLE. PERITE RUKE. LAZANJE SU NA STOLU. - pa rekla bih.. da nam još nije suđeno. Nasmijala sam se malo i odmaknula od njega.
- Sada sam gladna, smišljat ćemo pjesmu poslije. - zakikotala sam se malo, no on se još nije odmaknuo. - Što? Ti nisi gladan..? - pitala sam ga, no on se samo nasmijao.
- Zapravo, jesam.. No, ko prvi do kuhinje ima najbolji komad. - dreknuo se i potrčao niz stepenice.
- NISI FER! - vrisnula sam.. I što da vam kažem? Zaljubljena sam u Francisca? Puno više od toga.
______________________________________________________
ehehehehehhehe, pod temperaturom ovo pišem pa ne zamjerite na greškama. nadam se da je okeeej:D
YOU ARE READING
skinny love » 2nd season of criminal
FanfictionKlasična priča u kojoj se obična djevojka zaljubi u svog nasilnika koji je zaljubljen u nju.