[vrijeme je da ih sastavimo, ha? i ja mislim. volim vas i uživajte]
Smještala sam knjige u svom ormariću dok sam čekala Francisca da završi sa presvlačenjem. Imali smo tjelesno ali ja nisam radila tako da se nisam morala presvlačiti. Osjetila sam ruku na ramenu i nasmijala se, misleći da je Francisco iza mene. Okrenula sam se lagano i ispred mene je stojao Damon. Damon je jedan od popularnijih dečkiju, kul je i sladak, ali naravno.. Ne bih nikada bila s njim, mislim.. Francisco je barem deset puta slađi od njega i onako dvadeset puta zgodniji.
- Hej Keri. - nasmijao se i iskreno bilo mi je čudno jer.. on zna moje ime? Mislim, Damon - the popular, zna ime od Keri - pa ne bih rekli da sam ja popularna.
- Hej Damon. - promrmljala sam i lagano prošla rukom kroz kosu. Nasmijao se i ugrizao za usnicu, gledajući me.
- Pa ovaj.. mislio sam, da te pitam ako želiš da odemo jedan dan na sok? Ili danas, recimo.. poslije škole? Neki sok? Kava ili kapućino? Nije bitno što želiš biti. - promrmljao je i imala sam osjećaj da je nervozan oko mene, ali zašto bi on bio nervozan oko mene. On je fucking Damon Wesley, a ja sam samo Keri Russell.
- Pa ne znam.. Ovaj, mislim. Ne mogu danas nikako.. - promrmljala sam, igrajući se sa svojim prstima, mislim da sam se već dogovorila sa Franciscom da idemo van.
- Onda večeras? Hajde molim te? - dao mi je neki weird puppy eyes, cute ali ne kao Francisco. Klimnula sam glavom.
- Dobro. - klimnula sam glavom i on mi je pružio telefon. Podigla sam obrvu, gledajući ga.
- Upiši mi broj da te mogu nazvati. - klimnula sam glavom i upisala svoj broj telefona u njegovom telefon. Nasmijao se široko, gledajući me.
- Eto ga. - nasmijala sam se kratko, on me je zagrlio i osjetila sam se čudno. Mislim, nije mi baš bilo ugodan, hah.
- Vidimo se. - nasmijao se i odvojio, okrečući se i odlazeći od mene. Polizala sam donju usnicu i osjetila ruku na svom struku, veoma lako me je osoba okrenula i suočila sam se sa Franciscovim smeđim okicama.
- Što je to bilo? - podignuo je obrvu i ugrizao se za donju usnicu i Bože to je tako seksi.
- Što je što bilo? - pitala sam ga, malo zbunjeno, gledajući ga. Nisam mogla skinuti oči s njega, predobar je.
- Ti i Damon? Zašto te grlio? Zašto je uopšte pričao sa tobom? Otkud mu pravo da priča sa tobom? - osjetila sam kako se lagano smijem. Je li on ljubomoran? Zašto bi bio ljubomoran?
- Pozvao me je na sok. - rekla sam kao da to nije baš važno, jer i nije važno. Podigao je obrvu, gledajući u mene.
- Zašto bi te on želio pozvati na sok? Ne može. - promrmljao je i ovaj put sam ja podigla obrvu. Ma što si on umišlja?
- Zato jer me želi izvesti na sok, zašto praviš slona od muhe? - promrmljala sam i on je samo uzdahnuo.
- Gle, nećeš ići s njim na sok i nećeš ići na sok uopće sa bilo kojim dečkom. - rekao je ozbiljno i pokušala sam ga odgurnuti.
- Ne možeš mi narediti što da radim. - on je samo uzdahnuo i lagano me pribio uz ormarić, gledajući u mene.
- Nemoj ići s njim na sok, budi moja djevojka i idi sa mnom na sok. - osjetila sam kako se rumenim.
- Što? - oči su mi bile lagano otvorene od šoka, obmotao je ruke oko mog struka.
- Molim te, samo budi moja djevojka. Ne mogu podnijeti ovo više.. Želim da si moja. - rekao je najozbiljnije, i ja sam morala zabiti glavu u njegova prsa jer sam se crvenila i izgledala kao paradajz. Tomato Keri. - K-Keri? Hoćeš li biti moja djevojka? - prošaputao je i pogledala sam prema njemu, moji obrazi crveniji nego prije. Klimnula sam glavom i obgrlila rukama njegov vrat, poljubio me je lagano u obraz, izdahnuo je kao od olakšanja i čuvao me blizu svojih prsa.
- Znači bio si ljubomoran. - rekla sam sa osmijehom, ovaj put se on zarumenio i lagano prošao rukom kroz moju kosu.
- Ti to zoveš ljubomorom, a ja strahom da ću te izgubiti. - prošaputao je i gledao me onako slatko, kao maleni cukica i osjetila sam se još više zaljubljenom nego prije. Poljubio me je i shvatila sam da smo u školi i da me Francisco ljubi pred svima. Zatvorila sam oči i osjetila sam njegove hladne usne uz moje tople. Imala sam osjećaj da su mi noge od gume, to je bio čest osjećaj oko njega. Uvijek sam se osjećala na dvadesetom nebu i uvijek sam se osjećala na neki način slabo oko njega. Odmaknuo se, njegove usne skoro na mojim usnama. Njegov nos je dodirivao moj i imala sam osjećaj da se smijem kao budala. Nisam voljela svoj osmijeh, prvenstveno jer.. nisam imala skladne zube i nisam imala blistavo bijele zube, ali mi to trenutno nije bitno. Poljubio me je u obraz lagano, čuvajući me blizu njega.
- Od kada si postao pjesnik? - prošaputala sam na njegove usne i dalje žudeći za njima i nikada nisam osjećala žudnju prema nečemu kao.. prema Franciscu trenutno. Nasmijao se, gledajući me i osjetila sam njegov dah na mom uhu.
- Weheartit. - prošaputao je i zakikotala sam se, čuvajući se za njega. - Uglavnom, ne ideš na taj sok sa Damonom, zar ne? - osjetila sam nervozu u njegovom glasu i nasmijala sam se.
- Ne idem ja nigdje.. - prošaputala sam i lagano poljubila njegov obraz, čuvajući ruke oko njegovog vrata. - Jedino ako ćeš me ti izvesti na neki sokić? - prošaputala sam na njegovo uho i on se nasmijao.
- Sok sa tobom, mhmh.. sviđa mi se. I heart it.
______________________________________________________
hehe, shitty znam, hvala svima na lijepim komentarima još jednom x
YOU ARE READING
skinny love » 2nd season of criminal
FanfictionKlasična priča u kojoj se obična djevojka zaljubi u svog nasilnika koji je zaljubljen u nju.