Sjedila sam preko puta Francisca i jela svoje lazenje. Osjetila sam nogu ispod stola i pogledala u Francisca koji se zlobno smijao. Nastavio mi je dirati nogu svojom nogom. Ne razumijem.
- Pa, Keri. Kako ti je mama dopustila da se ofarbaš u ljubičasto? - Amaranth me je pitala, nasmijala sam se.
- Pa zapravo.. Otišla sam u frizerski salon i umjesto da me ošišaju, rekla sam da me ofarbaju. - pregrizla sam usnicu. - I tako.. - promrmljala sam i zacrvenila se lagano.
- Oh, a da.. Znači ljepotica je ipak zloćka. - čula sam Francisca i morala sam se još jače zacrveniti.
- Djecoo, prijatelj me je upravo zvao da posjetimo njegovo klizalište. Pa što kažete? Keri, znaš klizati? - Harry me je pitao i odmahnula sam glavom.
- I ne baš. Nikad stala.. - on se samo nasmijao. - Francisco će te naučiti. - udario ga je malo po glavi, nasmijala sam se i Francisco me je pogledao, prelazeći prstima po glavi.
- Završite sa ručkom, pa se idite spakovati, i onda idemo. Amanda! - Amaranth je nekog pozvala. Ja nisam mogla više tako da sam se dignula sa stolice. Francisco je ustao za mnom i popeli smo se na sprat. Povukao me je u sobu i nasmijao se.
- Posudit ću ti par svojih stvari. - rekao je, pružajući mi svoj džemper. - Navuci ga preko svoje majice. - promrmljao je i izvukao neku kapicu, gurajući mi ju na glavu. Zakikotala sam se. Navukla sam džemper i onda me je on umotao u moj kaput i njegov šal koji je mirisao na mentol. Uh, Uh.. Ne znam koliko nam je trebalo, ali uskoro smo bili tamo. Sjedila sam na klupici i Francisco mi je vezao klizaljke. Bio je presladak. Pomogao mi je da se ustanem iako sam to jedva uradila. No, dignula sam se i on me je poveo na led. Držao me je za ruku i shvatila sam koliko parova ima tu. I shvatila sam kako sam uvijek sanjala da budem jedan od tih parova, a gle me sad.. Držim Franciscovu ruku i na ledu sam. On me je povukao sa sobom i čuvao me pored sebe.
- Ja ne znam klizati, čuvaj me.. - vrisnula sam no muzika je bila preglasna tako da niko nije čuo moje vrištanje osim Francisca. Obmotao je ruku oko mog struka. On je klizao kao profić. - Kako znaš klizati? - pitala sam ga na što se on samo nasmijao.
- Dolazimo ovdje svake godine, svake zime, na raspustima sam dolazio svaki dan. Tako da.. - nasmijao se i zaustavio se lagano, naslanjajući se na zaštitnu ogradu, povlačeći me sebi na prsa. Bila sam doslovno prislonjena za njega. - Ne želimo da padneš.
Francisco P.O.V. (falio vam je, znam i meni. opet ista priča koja vrti se u krug-.-)
Gledao sam ju kako se crveni dok je držala ruke na mojim prsima. Nasmijao se i popravio joj kapicu na glavi.
- Pa.. mogao bi i mene naučiti klizati. Ha? - nasmijala se i klimnuo sam glavom.
- Ako želiš. - nasmijao sam se na što je ona klimnula glavom. Lagano sam je uhvatio za ruku, vračajući nam ravnotežu. Čvrsto je držala moju ruku i iskreno nije mi smetalo. Nije da sam ja znao izvoditi one trikove na ledu i to, ali znao sam klizati sasvim uredu. Polako sam joj pomogao da se kreće po ledi. Smijala se i znao sam da ako ništa .. taj osmije vrijedi više od svega što sam ikada vidio. Vukao sam ju po ledu, dok se držala za mene i vrištala svaki put kada smo trebali pasti, ali bih nas ja svaki put dizao.
- Franciscooooo! - vrisnula je, grleći svojim rukama moj vrat. Gledao sam ju kako se smije. Skupila je usnice i gledala me, smijuljeći se. Obmotao sam ruke oko njenog struka.
- Gle, htio sam ti nešto reći, Keri.. - prošaputao sam. Sada ili nikad..
- Hej, Francisco čovječe! - čuo sam Joshov glas i lagano opustio stisak. Možda ipak nikad. Okrenuo sam se prema Joshu, držeći Kerinu ruku. Nasmijao se i napravili smo pozdrav.
- Hej, Josh. Šta ima? - nasmijao sam se, gledajući ga.
- Pa, ovaj.. Ništ, došao sam sa Jessicom. Jess! Dođi ovamo. - dreknuo se, smijeći se. Nikada nisam vidio tako širok osmijeh. Djevojka, duge kovrdžave smeđe kose, predivnih plavih očiju, tamnije pute je sada stojala kod Josha. Zagrlila ga je i pogledala prema nama. - Ovo je Jessica. Jess, ovu su Francisco i Keri. - nasmijao sam se i prihvatio Jessicinu ruku, a onda i Keri.
- Keri, drago mi je. - nasmijala se, gledajući prema meni. Smaknuo sam kosu s njenog lica, čisto jer volim njene smeđe oči.
- I meni. - Jessica se nasmijala slatko, gledajući nas. Pa, meni odgovara. Djevojka je zaista divna. I mislim da se sviđa Joshu. A i ona izgledala zaljubljeno.
- Hoćemo na kavu? - Josh je predložio, nasmijao sam se i povukao Keri. Promijenili smo klizaljke. Naravno, ja sam inzistirao da skinem njene i obučem joj čizme i shvatio sam koliko pocijepane te čizme zaparavo jesu. Šesti februar. Broj 40. Oba, za maleni djevojčuljak to je veliki broj. Pomogao sam joj da se digne, uhvatila me je za ruku i odlučili smo se javiti tati i mami. Josh će nas odvući kući, tako da.. Nasmijao sam se i shvatio da trebam reći Keri što osjećam.. No, izgleda da još nije pravo vrijeme. Prošao sam rukom kroz kosu i nasmijao joj se lagano. Uskoro smo bili u elitnijem kafiću pored klizališta. Keri je kao malo dijete posmatrala svaki ukras, uživala u nekoj čokoladnoj torti, a ja sam svoju čokoladnu tortu samo pružio prema njoj.
- Ma ne, neću.. Bit će mi puno. - zacrvenila se i opet ide scena iz Harry Pottera. Obrisao sam malo čokoladne torte sa njene usnice. Zacrvenila se ponovo i igrala sa svojim prstićima.
- Ma hajde, samo jedi. - namignuo sam i provukao ruku oko njenog struka jer smo bili kao na maloj sofici. Čuvao sam ju blizu svojih prsa. Započela je i moju tortu, gledajući u svijetla na jelci, u ukrase. Bio sam toliko opčinjen njom da sam skroz zaboravio da smo sa prijateljima. I da pijemo kavu.
- Francisco i mi smo tu.. - Josh me je probudio i da. Zacrvenio sam se.
___________________________________________________
hehe, znam da nije najbolje i nisam to rekla da bi vi napisali da je najbolje, čisto nije ono *O*, ali bit će bolje. :* x
YOU ARE READING
skinny love » 2nd season of criminal
FanfictionKlasična priča u kojoj se obična djevojka zaljubi u svog nasilnika koji je zaljubljen u nju.