d v a d s e t i p e t i d i o

5.5K 257 14
                                    

Gledala sam kako slaže moju odjeću, i sve je izgledalo još gore nego prije. I iskreno, ja ne znam ni sama složiti odjeću, ali on je još gori od mene. No svejedno, uživila sam se u gledanje njegovih mišićavih ruku koje su se bavile mojom odjećom i opet sam se pitala kako sam.. ja dobila njega? Francisco je popularan dečko, lijep blistavi osmijeh, predivne smeđe oči i smeđa kosica.. A ja? Ja sam samo ja. Djevojka koja pati sa Mattom Smithom i koja želi biti njegova saputnica - iako je to samo serija, djevojka koja pati za četiri dečka iz The Vamps.. djevojka koja ima 10kg viška. Djevojka koja ima skoro izraslu ljubičastu kosu. Krive i odvojene zube. Okrenuo se prema meni kada sam promrmljala 'Zašto se ja tebi sviđam?, nasmijao se, preokretajući svoje smeđe okice i sjeo je pored mene.

- Želiš li da počnem? - nasmijao se slatko i ja sam samo klimnula glavom, gledajući u njegove oči. - Zato jer imaš najljepše smeđe oči koje sam ikad vidio. - nije istina, njegove su najljepše. - Zato jer si jedinstvena. Imaš slatko odvojene zube koji će jednog dana biti najljepši. Zato jer pričaš kao malena beba kada imaš protezu. Zato jer imaš taj slatki naglasak. Zato jer izgledaš kao patkica. Jedna jako nespretna kada hodaš. Zato jer imaš te nevjerovatne pjegice koje te čine još ljepšom. Zato jer izgledaš dobro u džemperima i izgledaš jako 'cuddly'. Zato jer imaš samo jedne farmerice i najzahvalnija si osoba na svijetu. Zato jer se želim vjenčati u Disneylandu i želiš da ti kum bude Woody iz Toy Story. Zato jer si unikatan cvijet koji je samo moj. - prošaputao je i ja.. tipična ja sam se rasplakala. On me je naravno samo zagrlio, njegove predivne enormno velike ruke su prerlazile preko mojih malenih leđa. - I zato jer si vjerovatno jedina djevojka koja bi se rasplakala nakon što joj dečko kaže bilo što ovako. - prošaputao je na moje uho i lagano sam se naježila pod njegovim dahom. Pogledala sam prema njemu.

- Ali ja.. nisam barbika. A ti jesi ken. - on se samo zakikotao na to.

- Da sam htio barbiku, kupio bih ju u dućanu. Ja ne trebam Barbiku, kada imam tebe. - prošaputao je i krenuo me poljubiti, no mama je ušla unutra, pa sam se brzo odmaknula, jer.. to mi je mama. I ne, nije oke se ljubiti ispred mame. 

- Dušo, je li te boli nešto? Zašto si plakala? - mama je odmah histerično prišla mom krevetu, lagano prolazeći prstima kroz moju kosu i Francisco se malo odmaknuo.

- Ne, Francisco je bio romantičan.. pa sam malo zaplakala? - promrmljala sam, rumeneći se. 

- Zaboravio sam reći.. Zato što se uvijek tako slatko rumeniš. - Francisco je dodao i mama je pogledala prema njemu, dižući obrvu. Ja sam se samo kratko zakikotala. 

- Donijela sam ti čaj. I tebi Francisco. Jabuka-cimet za tebe Keri, a tebi sam jagodu-vaniliju. Spomenuo si da ga voliš. - mama se nasmijala i Francisco je klimnuo glavom sa onim predivnim osmijehom.

- Hvala puno, Sani. - ona se samo nasmijala i poljubila i mene i Francisca u čelo. Kako ponižavajuće.. No, njegova faca je bila neprocjenjiva. Izgledao je tako zbunjeno. Zakikotala sam se i mama je napustila sobu. Bilo je lijepo doći kući i imati Francisca oko mene 24 sata, mama mu je čak dopustila da spava na madracu u mojoj sobi. Iako se on uvijek popne kod mene, no ujutro siđe. - Ma što se ti kikoćeš? - procvrkutao je i spustio šalicu na stol, brzo me hvatajući i obarajući na krevet. Njegovi prsti su brzo prešli preko mojih butina, te sam se počela smijati. Znao je da sam to škakljiva. Lagano se popeo gore, skoro ležeći na meni, njegove noge su bile sa strane mog djela, dok su njegovi prsti prelazilo preko mojih nogu, stomaka.. Kratko sam zatvorila oči od osjećaja koji je bio čudan. Dobar. Lagano je spustio svoje usne skoro na moje. Mogla sam osjetiti njegov dah na mojim usnama. - Sviđa ti se to? - promrmljao je i njegovi prsti su se podvukli pod moju pidžamicu, i pravio je lagane kružiće na mom stomaku. 

- Da.. - promrmljala sam, rumeneći se. Mislim da sam prvi put osjetila žudnju za nečim. Za nekim. To je bio Francisco. Pomislila sam o svim djevojkama koje su sa 15 godina spavale s nekim i kratko sam pomislila da to i nije tako loše. Ja i Francisco se volim.. Nije me bilo strah njegovog dodira. Bio je nježan i njegovi prsti su tako lijepo prelazili preko mog stomaka da nisam osjetila nikakav strah, nelagodu ili neugodnost.

- Nemaš pojma kako trenutno izgledaš. - promrmljao je na što sam ja kratko otvorila oči, gledajući prema njemu. Ispustila sam kratki uzdah zbog njegovih hladnih prstića. - Izgledaš skoro ranjivo. - promrmljao je i ono što sam primjetila su bile njegove oči. Bile su dosta tamnije. - Nemaš pojma koliko me izluđuješ. - promrmljao je i polako podigao ruku prema mom grudnjaku koji nije bio nimalo seksi i ako sam se ikada zamišljala da.. well.. vodim ljubav s nekim? Onda sam se zamišljala u nekoj čipki, štiklama, sa crvenim ružem? A sada sam bila bez trunke šminke, u pamučnim bijelim gaćicama i pamučnom bijelom grudnjaku i pidžami sa medvjedićima iz crtanog medvjedići dobra srca. 

- Izluđuju te moji medeki? - ispustila sam nekako na što se on lagano nasmijao i druga ruka se uspješno podigla ga mojim dugmićima i lagano ih je počeo otkopčavati. Zarumenila sam se i ovog puta nisam rekla ništa. Otkopčao je prvih četiri, tako da je imao pogled na moj bijeli pamučni grudnjak. Lagano je spustio usne na moj vrat i počeo ostavljati kratke poljupce duž mog vrata, ključnih kostiju, duž moje čeljusti. Lagano je zubima povukao tanku kožicu tik ispod moje čeljusti, osjetila sam kratko bol, zatvorila sam oči i osjetila iznenadno zadovoljstvo kako kruži mojim tijelom. Njegove usnice su jako lijepo radile na mom vratu i shvatila sam da dobivam svoje prva ljubavne ugrize. Polizala sam svoje usnice, moja ruka lagano se popela u njegovu kratku kosicu i osjetila sam potrebu da ju lagano povučem. Osjetila sam se kao u nekoj erotskoj priči. Ili nekoj perverznoj priči sa Connorom, ili Bradom koje sam priznajem.. znala ponekad pročitati. Dizale su mi adrenalin. Osjetila sam njegov jezik kako prelazi preko svojih oznaka, smijuljeći se. Podigao se i poljubio moje usne onako kratko i digao se s mene. To je to? Nema.. više ničeg? Ali? Lagano sam otvorila oči od stida koji je preovladavao mojim tijelom. Njegov osmijeh je i dalje bio zloban, dok je sjedio sasvim normalno. Lagano sam se digla na noge, i prišla ogledalu. Moja pidžamica je bila otkopčana tako da se grudnjak sasvim lijepo mogao vidjeti, a moja čeljust, vrat i dekolte je bio ispunjen malim modricama koje su postajale lagano ljubičaste. Zarumenila sam se, brzo kopčajući pidžamu, osjetila sam dvije ruke oko mog pojasa, i dah na mom vratu, gdje je sletio jedan poljubac.

- Sviđa ti se moje djelo? Poprilično sam dobar u slikanju tijela. Dobro izgledaju na tvom blijedom vratu. - promrmljao je i ostavio još jedan poljubac na zadnjem dijelu mog vrata, gurajući kosu na lijevo rame. Vidno sam se rumenila i pokušala sam to skriti rukama, no nisam uspjela. Polako me je uhvatio i okrenuo prema sebi. - Prelijepa si. - promrmljao je, gurajući moje ruke dole i uzimajući ih u svoje. - I nemaš pojma kako me tvoj pamučni grudnjak izluđuje. - promrmljao je i dobro sada nisam imala nikakve šanse da se sakrijem.. Moje lice je bilo crvenije od crvene paprike. Poljubio me je u uho, onda u obraz, pa u nos, pa u čelo, pa na bradu, pa pored usana. Hhh, pa na usne. Ispustila sam kratak uzdah kada je ubacio svoju ruku ispod moje pidžame ponovo, no ovaj put sa zadnje strane. Njegova ruka je prošla ispod moje podmajice(potkošulje), i lagano je crtao one kružiće po mojim leđima ponovo. 

 - Francisco.. - nekako sam izustila, i on se malo odmaknuo, gledajući prema meni. Polizala sam svoju donju usnicu. - Ozbiljno prestani.. Mogli bi učiniti nešto glupo. - prošaputala sam i on je podigao svoju obrvu. - Mama mi je u kući. - dodala sam i on se samo nasmijao.

- Oh, ljepotice.. Pa nisam ni mislio da uradim to bilo kako s tobom. Želim da to bude posebno. - prošaputao je, lagano me gurajući, tako da sam se oslonila na radni stol. Poljubio me je još jednom i otkopčao mi par dugmića. - Tako je ljepše. - namignuo je. Polizala sam usnicu i samo ga lagano odgurnula.

- Mama mi ne smije ovo vidjeti. Ona će pomisliti da se desilo puno više od.. pa znaš već čega. - promrmljala sam i on se samo zakikotao. Onako zlobno. Ah taj dečko.. Doći će me glave. Klimnuo je glavom.

- Ne želimo da se Sani razljuti. - namignuo je i ja sam preokrenula očima, ali sam se svejedno nasmijala. - Imaš ti onih svojih đavolija, pa s njima to sakrij. - namignuo je opet i samo sam se nasmijala. - Pa, što ima? - zakikotali smo se i on me je privukao k sebi. - Volim te, nemoj to zaboravit? - prošaputao je i ja sam se zarumenila.

- I ja tebe volim, Francisco. Jako jako puno. - I nikad ne bih pogodila da ću sve one tragedije samo tako zaboraviti, i da će Francisco učiniti da sva moja bol nestane u samo par minutica.

- Ja tebe više. - zakikotao se i ja sam podigla prva.

- Stvarno želiš da počnem? - on je samo odmahnuo glavom i spojio naše usne po ko zna koji put danas. 

- Ja ću svejedno pobjediti. - prošaputao je na moje usne, i dobro.. ako me do sada nije osvojio. Sada sigurno jeste.

____________________________________________________________
there you go. nadam se da je vrijedilo čekati. x

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now