s e d a m n a e s t i d i o

6K 244 15
                                    

Kikotala sam se dok me je Francisco ljubakao po obrazima i vratu. U isto vrijeme je bilo nježno, ali me je i škakiljalo. Lagano je spustio ruku na moj bok, gledajući me u oči. Leđa su mi bila pritisnuta o ormarići i gledala sam ga, polizala sam usnicu i osjetila njegov topli dah na svojim usnicama.

- Nemaš pojma kako me izluđuješ sa tom usnicom. - promrmljao je i mislim da nije ni shvatio da sam ja to čula. Lagano sam se zacrvenila i stavio je ruku na desnu stranu moje glave, lagano spuštajući svoje usnice na moj obraz, blizu mojih usnica. - Hoćemo danas negdje van? - pokušala sam se sabrati i ne razmišljati da mi je tako blizu i da ga trenutno samo želim ljubiti.

- Sutra imamo kontrolni iz istorije, mislim da bi trebali učiti. - pokušala sam doći do riječi što je jako teško. Nasmijao se malo.

- A da učimo zajedno? Ti dođi kod mene? - predložio je. I iskreno, trenutno je previše dobro mirisao i previše dobro izgledao da bi ga mogla odbiti.

- Pa ne znam.. Pretpostavljam da ću morati mamu pitati, ali da.. oke.. - pokušala sam se praviti da je sve sasvim okej.

- Ma mislim da Sani neće imati ništa protiv da dođeš. - namignuo je i lagano pomaknuo pramen kose sa mog lica. - Znači učimo istoriju zajedno. - namignuo je ponovo i zarumenila sam se lagano. Osjetila sam kako nam je spojio ruke. - Znaš, jednoj osobi je uskoro rođendan. - nasmijala sam se malo, prelazeći jezikom preko suhih usnica. Treba mi labelo pod hitno.

- A da? Kome? - ovaj put sam ja namignula, no ubrzo sam se zarumenila kada sam osjetila njegove usne tik uz moje uho.

- Mom tati. - ispustila sam kratak kikot, jer je dobar i u šalama, no on me je prekinuo, ljubeći moje uho i osjetila sam kako mi je neka jeza prošla kroz tijelo. Lagano mi je tijelo zadrhtalo i on se zadovoljno nasmijao. 

- Dobro, huh.. Koji čas imaš? - prošaputala sam i dalje pokušavajući da se povratim. Imala sam osjećaj da su mi noge žele. Ili vam guma. No, on je čuvao ruku na mom boku. 

- Njemački, ti? - nasmijao se, ovaj put, gledajući me, njegov nos /nježno/ dodirujući moje čelo, dok me se smijao. 

- Isto. - promrmljala sam nekako i pokušala se izvući iz njegovog stiska. Nasmijao se i lagano provukao ruku iza mene, odvajajući se, tako da je čuvao ruku oko mog struka. Zacrvenila sam se lagano, no on to nije primjetio jer mu je nos bio u mojoj kosi. Je li on to mene njuši? Zakikotala sam se malo i on me je pogledo.

- Što je bejbi? - namignuo je, gledajući u mene. Zakikotala sam se i nastavila hodati, držeći njegovu ruku.

- FRANCISCO! FRANCISCO! - čula sam ženski piskavi glas, i zajedno sam se okrenula sa Franciscom. Emily je trčala prema nama, i iskreno meni je ta cura predivna čak i kada trči. Kada ja trčim to izgleda kao foka koja je bolesna. Francisco je podigao obrvu kada nam je prišla.

- Am, htjela sam te samo pitati kada ćemo moći raditi na našem projektu iz biologije? - nasmijala se lagano i prošla rukom kroz kosu. Francisco mi nije spomenuo da radi s njom projekat iz biologije. 

- Gle, ne mogu danas nikako. Dogovorit ćemo se već. - uzdahnuo je lagano, ona se samo nasmijala, ali shvatila sam da je povrijeđena i ako ćemo iskreno.. ja mislim da je ona još uvijek zaljubljena u Francisca. 

- Dobro, ovaj.. pa vidimo se. Ćao Keri. - promrmljala je, okrečući se i nestajući negdje u gužvi. Pogledala sam u Francisca, koji je samo odmahnuo glavom i pogledao prema meni. 

- Njemački bi mogao početi. - promrmljao je i klimnula sam glavom. Iako me zanima zašto mi nije spomenuo da ima projekat sa Emily, sada je najvažnije da ne zakasnimo na čas. (..)

- Tko je diktator? - pitala sam ga, gledajući u njega. Uzdahnuo je, trljajući dlan o čelo. 

- Uh, Julije Cezar? - promrmljao je i klimnula sam glavom, ali dajući mu pogleda da nastavi. Uzdahnuo je i izgledao je kao izgubljeni psić, lagano sam se ispravila, gledajući prema njemu.

- Francisco, ponavljamo ovo već četvrti put. - uzdahnula sam no on se samo nasmijao, kao nije on kriv i lagano sam osjetila kako me njegove ruke povlače, sada sam se oslanjala o njegova prsa, naša lica ovaj put veoma blizu.

- Gle, ja bih učio mnoge stvari, ali istorija.. pa to nije ono što trenutno želim raditi. - promrmljao je, gledajući me. Zarumenila sam se, nosila sam svoje štreberske naočale i izgledala sam smiješno i nisam imala pojma zašto bih on išta radio sa mnom. Još uvijek nisam.. bila svjesna da Francisco želi imati bilo šta sa mnom. - Slatka si sa tim naočalima. Trebala bi ih češće nositi. - prošaputao je, lagano pritiskajući svoj nos o moj obraz. Zacrvenila sam se lagano, i osjetila kako mi odvezuje kosu. 

- Što radiš? - prošaputala sam, lagano pritiskajući usnice o njegov obraz. Imao je jako tople obraze i bio je sladak. Jako sladak.

- Volim kada ti kosa pada preko lica.. - prošaputao je i gledao me. Lagano sam se dignula, osjećajući se kako mi se obrazi crvene od srama.

- Dobro, nastavimo.. nikada nećemo ništa naučiti ako nastavimo pričati. - promrmljala sam, listajući knjigu od istorije.

- Kako je Njuškalo? Je li živ? Hraniš ga? - pogledala sam u Francisca. Oke, on zaista ne bi učio, a ja moram.. Ne želim pokvariti ocjenu. Nasmijala sam se i klimnula glavom. 

- Živ je i da hranim ga.. No, nastavimo. Molim te. - nasmijao se i klimnuo glavom.

- Stali smo kod diktatora. - klimnuo je glavom kao da potvrđuje što je upravo rekao. Nasmijala sam se i klimnula glavom, prolazeći rukom kroz kosu. 

- Dobro.. Prvi diktat..

_________________________________________________________

wehehe, sviđa vam se? hah, nadam se da da. želim duge komentare? x

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now