d v a d e s e t i š e s t i d i o

4.9K 256 26
                                    

- Ali ne jede mi se kineskaaaaaaaaa. - napućila sam usnice što je on uzeo kao poziv za poljubac. Njegove usne su lagano dotaknule moje i više se nisam protivila kineskoj. Čuvao je ruku oko mog struka dok sam ja obmotala svoje ruke oko njegovog vrata. Bio je to prirodan poziv koji nikada nisam odbijala. Nasmijao se, malo odmakinjujući se, naši nosevi su se lagano doticali.

- Jesi sigurna da ti se ne jede? - namignuo je i samo sam odmahnula glavom. Napućila sam usne ponovo, ovaj put jer želim poljubac, pa sam ga i dobila. Polako me je povukao za ruku i odmaknuo se, povlačeći me za sobom. Ne znam koliko nam je trebalo da malenog kineskog restorana, ali mislim ne više od pet minuta. Restoran je bio pun ljudi koji su sretno jeli i uživali u svojoj kineskoj hrani. Sjeli smo za maleni stolić pored prozora. Konobarica se nasmijala i pružila nam menu.

- Ja ću kiseli kupus i piletinu sa rezancima. - nasmijala sam se i odmahnula glavom jer mi ne treba menu. Francisco se nasmijao i pogledao prema konobarici.

- Ja ću u kutiji, molim vas, rezance sa piletinom. I donesite nam one male kolačiće sudbine. - uhvatila sam ga kako namiguje konobarici pa sam pogledala prema njemu. Ona se samo nasmijala i nestala.

- Zašto si joj namignuo? - ljubomora se osjetila u mom glasu. On se samo nasmijao, hvatajući moju ruku na stolu.

- Jesi ti to ljubomorna? - namignuo je i ja sam napućila usnice i odmakla svoju ruku od njegove, stavljajući svoje ruke na koljena. - Hej hej.. Znam ju, prijateljica mi je i već se udala. - namignuo je i ja sam se lagano zarumenila. Prošla sam rukom kroz kosu i stavila ruku na stol. Francisco ju je odmah uzeo, smijuljeći se. - Kada bi te sada pitao da se udaš za mene, da li bi to uradila? - pitao me je sasvim ozbiljno. Podigla sam obrvu i nasmijala se od uha do uha.

- Naravno da bi. - polizala sam usnice i vidjela kako se i on sada smije od uha do uha. - Zašto to? - on je samo slegnuo ramenima i lagano približio moju ruku njegovim usnicama i poljubio ju.

- Onako. Volim te. - u isto vrijeme je konobarica spustila našu hranu i lagano sam se nasmijala. Pružio mi je tacnu sa mojom hranom sa osmijehom.

- I ja tebe volim, budalice. - nasmijala sam se i prvo što sam uhvatila je bio maleni kolačić sudbine. - Da vidimo što mi sudbina donosi. - zakikotala sam i vidjela Francisca kako ustaje. Polako sam otvorila kolačić sudbine i izvukla papirić. No Francisco mi je brzo pružio drugi. Podigla sam obrvu i vidjela ga na desnom koljenu. Otvorila sam drugi i prsten je pao na moju tacnu. Otvorila sam papirić i pogledala u tih šest riječi. 

- Hoćeš li se udati za mene? - pogledala sam u Francisca i lagano sam raširila oči od iznenađenja. - Nemoj reći ne. - prošaputao je i ja sam se naravno rasplakala. Brzo sam skočila na njega i zagrlila ga. 

- Oh Bože, pa naravno.. - ja sam bila jedna od onih koje plaču na sve. A pogotovo na svoju prosidbu. Polako sam ga poljubila, moje suze kvaseći njegove obraze. 

- Hmh, volim te. - čula sam aplauz i lagano se odmaknula, gledajući u nas. Zakikotala sam se i igrala se sa njegovom kosom.

- I ja tebe.  - zarumenila sam se i dignuli smo se zajedno, na jedno sjedište. Polako je uzeo prsten i ja sam pružila ruku. Polako mi je stavio prsten na ruku iako je bio lagano nervozan. Nasmijala sam se i polak ose ugnjurila pored njega. 

- Želio bih da imamo vjenčanje samo za sebe. Ne želim ništa veliko. Ja, ti i dvoje ljudi da nam potpiše i onda nas dvoje do beskonačnosti i dalje. - prošaputao je i polako poljubio moj obraz sa osmijehom.

- Sviđa mi se ta ideja. Ali mislim da će se mama naljutiti.. - zakikotala sam se na što se on samo nasmijao.

- Razumijet će ona. Poštovat će tvoje želje. - prošaputao je i čuvao me blizu sebe. Nakon par sekundica, dohvatio je moju hranu i počeo me hraniti. Naravno da sam uživala. Uvijek sam uživala u blizini Francisca. Polako sam polizala donju usnicu na kojoj je ostalo hrane. Polako sam dohvatila njegovu kutijicu sa rezancima i počela ga hraniti. Pogled mi je pao na moj prsten i shvatila sam jedno.. Uskoro ću biti gospođa Styles. Naš ručak je završio veoma brzo. Dignula sam se na noge i uhvatila svog Francisca za ruku. Lagano sam se čuvala za njegovu stranu, ugrizla sam se za donju usnicu, hodajući pored njega. - Želiš li ići negdje? Kino, market, bilo što? - no najednom sam osjetila lagano bol u stomaku i neugodni osjećaj u donjem djelu. Oni dani. 

- Da, supermarket a onda toalet u supermarketu. - promrmljala sam i požurila Francisca. - Je li mi prošlo nešto na pantalone? Francisco, pomozi mi. - uzdahnula sam, no on bi svaki put rekao 'ne'. Ušli smo u supermarket i uhvatila sam kutiju sa ulošcima. Bilo mi je ful neugodno pored Francisca, no što mogu. Zgrabila sam i one intimne maramice, te jednu čokoladicu jer mi se jela. 

- Ja ću platiti. - namignuo je i pružio karticu prodavačici. Ona se kratko nasmijala i nakon očitavanja proizvoda, zgurala sam stvari u kesicu i polako sam ga povukla nakon što je platio. 

- Hvala puno. - promrmljala sam, vidno rumeneći se. Povukla sam ga u toalet, no on je ostao ispred jer je to ipak ženski toalet. Hvala Bogu da sam obukla crne pantalone. Brzo sam obavila svoje stvari, oprala ruke i izašla van. Francisco me je i dalje čekao sa osmijehom.

- Je li sve oke? - promrmljao je i polizao svoje usnice što je jako seksi. Pogled mi je prešao preko njegovog tijela i ugrizla sam se za usnicu. Polako me je uhvatio za ruku nakon što sam zgurala kesu u svoju crnu torbu.

- Je, sve je super. Hvala još jednom. - promrmljala sam i znala sam da nas čeka teška nedelja. Jer ja sam.. pa grozna kada sam u onim danima.

__________________________________________________________

kratko ali nadam se oke. iako će se uskoro vjenčati, nije kraj priče ;) 15 komentara za nastavak x

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now