p e t n a e s t i d i o

6.7K 264 23
                                    

Osjetila sam kako se lagano budim i ruku na mom čelu. Osjetila sam i bol u stomaku, pa sam se samo ispružila na mekanom krevetu.

- Oh ljubavi.. kako si me samo prepala? Neki dečko te je donio, kaže da ti je pozlilo i onesvijestila si se. - lagano sam otvorila oči, gledajući u mamu. Znači Francisco me nije doveo i dečko koji me je dovukao mami nije rekao istinu. Mama mi je pružila šalicu neke vruće tekućine i nemam pojma što je unutra, no miriše fino tako da.. Uzela sam mali gutljaj i nasmijala se. Samo čaj od kamilice. Mhmh.. Dvije kokckice šećera, baš kako ja volim. - Nadam se da mi ručak neće izgoriti. Vraćam se brzo.. - promrmljala je i nestala u kuhinji. Ležala sam u dnevnom boravku i nisam imala pojma što se desilo. Zgrabila sam svoj samsung. Ne znam jesam li ikada spomenula da imam samsung za telefon? Ako sam rekla da imam iPhone, slagala sam vam. Prvo pravilo, Keri laže. (Da, ukrala sam to od Doktora? Zašto? Jer sam njegova žena, glupo pitanje.) Pronašla sam Francisca među kontaktima i kliknula njegov broj. I čekam i tako čekam.. Mrzim kada čekam da mi se neko javi.

- Halo? - piskutavi glas mi se javio. I već znam da je to Amaranth. Ugrizla sam se za usnicu, smišljajući lijepu rečenicu.

- Keri je, je li mogu dobiti Francisca? - dap, moja lijepa rečenica. Ili pitanje. Dap, pitanje. Prošla sam rukom kroz kosu, nervozna sam pa radim svašta.

- Francisco ima zabranu telefona, interneta, izlazaka i svega toga narednih mjeseca dana. - rekla je i lagano sam uzdahnula. - Ti si jako divna i znam da nisi kao uobičajni Franciscovi prijatelji, ali on se treba opametiti.

- JE LI TO KERI?! KERI SPASI ME. KERI, DOŽIVOTNO SU ME ZATVORILI. MOLIM TE. KERI. - zakikotala sam se, jer je to ipak Francisco.. 

- Je li dobro on? - zakikotala sam se ponovo kada sam ga čula da se dere ponovo.

- Pa je, malo se potukao ispred škole, pa sada.. neka bude malo zarobljen. - Amaranth je rekla. 

- Uredu, pozdravite ga i recite da ćemo se onda već nekako čuti. Hvala. Prijatno. - promrmljala sam. Nadam se da ne izgledam kao kreten. Ubacila sam slušalice u uši, i lagano sam slušala Holy Grail. - One day you screaming you love me loud, the next day you are so cold.. - pjevušila sam, mada to više zvuči kao revanje. Ne mogu se pohvatili lijepim glasom. Igrala sam se sa kosom dok sam pjevala i glupirala se. Ne znam koliko vremena je prošlo, ali mama je ušla u sobu sa tacnom.

- Donijela sam ti da jedeš ovdje, dušice. - nasmijala se, stavljajući tacnu na stol. Nasmijala sam se i počela jesti. Ne odustajem od hrane. Mama me je poljubila u čelo, i prošla rukom kroz moju kosu. Izašla je iz sobe uz ono 'uživaj'. I ja jesam. Ako ovo nije predivno. Prženi krompir i piletina. Ne znam, iskreno.. I ja volim kuhati. Pahuljice su mi najbolje. Malo mlijeka, malo neskvika i eto ga. Ali mama je više zainteresovana za to. Pored posla, stalno je u kuhinji. I tako sam se ja nauživala, lizajući prste, da malo sam nekulturan i ne ne radim to ispred drugih ljudi. Dignula sam se na noge nekako i uzela tacnu za praznim tanjirem i prljavom viljuškom. 

- Pojela sam, mamice.. - nasmijala sam se i stavila tanjir u sudoper. Mama me je lagano poljubila u obraz, gledajući me.

- Popij čaj, donijet ću ti par ke.. - prekinula sam ju.

- Mama, taman sam malo smršavila. Nemoj me molim te toliko hraniti. Ove godine, želim normalno izgledati u kupaćem, ne kao lubenica. - uzdahnula sam i mama me je zagrlila.

- Ti nikada ne izgledaš kao lubeica. Evo kada te zagrlim, osjećam ti kosti. Nemoj to raditi više. To što ti imaš malo veće nogice ili bokove, to je prirodno. I ja, i baka, i njena mama ih je imala. - uzdahnula je. Klimnula sam glavom.

- Kako god, ali ne želim kekse. Samo čaj. - promrmljala sam i nekako ušla u sobu, ležući na krevet. Jedu mi se keksi. Dap, sada mi se baš jedu keksi. Glupi keksi. Slila sam čaj iz šalice i ponovo se dignula. Ušla sam u kupatilo, paleći gornja svijetla. Izvadila sam svoj tekući puder, puder u kamenu, malenu paleticu sjenila, crveni ruž, maskaru i tuš. Nanijela sam hidratantnu kremu i čekala kratko da mi se upije. Stavila sam svoj tekući puder sa kabuki četkicom. Nanijela sam ga na lice, sakrivajući svoje pore, crvenilo i crne akne na nosu. Nanijela sam korektor ispod očiju, oko nosa i na mojoj bradi. Nanijela sam rumenilo na jagodice i bronzer oko rumenila. Nasmijala sam se malo jer je lijepo izgledalo. Fiksirala sam sve sa svojim puderom u prahu, nanoseći deblji sloj ruža.. Lagano sam si pjevušila 'Holy Grail' i šminkala se. Ako nisam spomenula, šminka je moje sve. Svaki peni* sam potrošila na to. Prošla sam rukom kroz kosu i počela raditi na mojim očima.

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now