d v a d e s e t i s e d m i d i o

4.7K 251 12
                                    

- Mama, udajem seeee! - vrisnula sam, ulazeći u kuću, moje ruke u džepovima. Čula sam mamu kako kašlje i brzo se našla u hodniku.

- Što se?! - vrisnula je, ovaj put ona, ali uplašeno. Zakikotala sam se, dižući ruku u zrak. - Kakav je to prsten? - promrmljala je, gledajući u mene.

- FRANCISCO ME ZAPROSIO. - počela sam skakati okolo, jer doista sam osjećala nevjerovatnu sreću. Mislim, ne prosim me svaki dan moj dečko. I da, možda jesmo malo mladi, ali.. Što? Volimo se. I sigurna sam da nikoga neću voljeti kao njega. 

- Što te je? - promrmljala je i kada sam krenula ponoviti, ona je samo klimnula glavom. - Čula sam, Keri. Jesi li ti svjesna što govoriš? Pa tek ti je 17, a gdje je ono da se zabaviš do braka? To je veliki korak. Pa ja i tvoj otac smo napravili tu grešku.. - promrmljala je i pogledala u mene. 

- Hhh, mama.. Ne znači da će se to nama desiti. Ja ga volim. I sigurna sam da nikog neću voljeti kao njega. - nadurila sam se na što je ona samo prošla rukom kroz kosu.

- Sačekajte barem dok ne napunite 18 godina. Još ste mladi.. - promrmljala je, ljubeći moj obraz. Uzdahnula sam malo no klimnula sam glavom.

- Mogu li ga pozvati da dođe i prespava kod nas? Na podu će spavati opet. - istakla sam na što je ona samo klimnula glavom.

- Vjerujem ti. I da.. znam da spava uvijek u tvom krevetu. I nemam ništa protiv toga. Ja ti vjerujem. Ti si pametna djevojka. - sa osmijehom je rekla i polako prošla rukom kroz moju kosu.

- Ja sam treća smjena, tako da ćete biti ovdje sami. Ostavit ću vam novce da naručite sebi picu ili nešto takvo, oke? - klimnula sam glavom i ovog puta požurila na sprat. Lagano sam ušla u svoju sobu, smijuljeći se kada sam pogledala po svojoj sobi. Zidovi su bili življi nego prije. Svaku sliku koja sam imala sa Franciscom sam isprintala i poljepila ih po praznim mjestima gdje nisu bili posteri Doktora, citati i slike sa mamom i tatom. Bila je prelijepa i Francisco je super odgovarao mojoj sobi. Pored mog kreveta, na malom stoliću koji je predstavljao noćni ormarić je bila malena slika iz photoboota koji je napravio sa mnom. Lagano sam se nasmijala, i shvatila šta smo sve prošli. Sve je izgledalo tako blizu, ali je bilo sve daleko. Lagano sam ugrizla svoju donju usnicu, i dignula se na noge. Polako sam rasporedila odjeću koja je ležala po podu. Nakon kratkog brisanja prašine i sređivanje sebe, te slanja poruka Francisco - on je bio tu. Sa picom u rukama tako da ne moramo naručivati. Nasmijala sam se i uvukla ga unutra, ostavljajući kratak poljubac na njegovom obrazu.

- Hej ljepotice. - namignuo je na što sam se zakikotala. Uvijek mu je bilo zanimljivo kako sam loše primala komplimente. Uvijek bih okrenula priču na drugu stranu, no nisam se osjećala dobro u svojoj koži kada su me ljudi hvalili. Lagano sam mu uzela pice iz ruku i krenula prema dnevnom boravku. Znala sam da me prati, no kratko se zaustavio pored kaveza u dnevnom boravku. Osmijeh mi se proširio kada sam vidjela kako razgovara sa našim zecom. I shvatila sam da ćemo jednom imati našu djecu i onda ću ga moći fotkati i kao što bih zamišljala sa Connorom, tako ću uraditi sve sa Franciscom. - Je li ti falio tatica? Pa naravno daaaaaa jeee. - gugutao je i gledala sam ga sa širokim osmijehom. On je to primjetio pa se nasmijao i pustio Njuškalo na miru i sjeo pored mene na kauč. - Kako si mi ti, zaručnice? Boji ctomak? - namjerno je koristio bebin glas, prelazeći prstima preko mog stomaka i kunem se da sam osjetila svašta osim bola u tom trenutku.

- Majo. - promrmljala sam na što se on nasmijao i polako obmotao ruku oko mog ramena čime sam se ugodno smjestila u njegova čvrsta prsa. Obmotao je i drugu oko mog struka tako da me je čvrsto, no nježno, držao uz svoje tijelo.

- Hhh, morat ćemo naružiti taj stomak. Pa ne smije on zafrkavati moju zaručnicu. - i to je tako zvučalo dobro. I dobro.. možda smo mi još uvijek premladi i možda je mama upravu. Trebamo malo sačekati.. No jedno je sigurno, ja ću njega voljeti do kraja svoga životas. On se nekako protegnuo sa mnom u njegovim rukama i dohvatio prvu kutiju sa picom. Otvorio ju je i osjetila sam neopisivu želju da ju zguram svu u usta. Predobro je izgledalo. Polako je lijevom rukom koja je bila inače na mom struku, razdvojio picu na parčadi i jedno parče je razdvojio na više. Ili iskidao na više. Uhvatio je maleni komadić i puhnuo u njega - kao da ga hladi prije nego što ga je prinio mojim usnama. Nasmijala sam se i lagano zatvorila oči, hvatajući ustima komadić pice koji mi je davao osjećaj.. leta? Mislim, dok sam ga žvakala imala sam osjećaj da letim. I da, ja opisujem jedenje pice kao nešto izvanredno jer to i je. Mislim, to je pica. Helloouu? On se nasmijao na glas, jer mu je bilo zanimljivo kako sam sa užitkom jela. To ga je potaklo da me nastavi hraniti i tako sam završila prvu picu skoro sama. Dok sam ja ležala na njegovim prsima i skoro u njegovom krilu, on je jeo svoju picu. Igrala sam se sa njegovim džemperom koji je bio zelene boje, tamno zelene boje. Njemu to nije smetalo. Pogledala sam lagano prema njemu. Nije se obrijao što me je potaklo da mislim da je u onoj fazi kada dečki vole bradu više od svega i kada se smatraju odraslim jer imaju bradu. Njemu je brada kao i sve drugo predobro stojala. Kosa mu je bila dosta duža nego inače i polako sam provukla ruku kroz njegovu kosu na čudan način, jer sam se morala sva izviti da bih dotakla njegovu kosu. On je žvakao svoju picu i gledao prema meni. Mislim da frizera dugo nije posjetio i što se mene tiče i ne mora. Prelijep je i sa dugom kosicom kao i sa kratkom. 

- Super ti stoji ovakva kosa. - prokomentarisala sam na što se on samo nasmijao i ubacio još jedan komadić pice u svoja usta. - Kaže se 'Hvala', Francisco. - namignula sam na što je on punih usta progunđao 'Hvala' i to je više zvučalo 'Hvakagasf', no dobro. Ipak me je potaklo na smijeh, što je on uzeo za još jedan svoj uspjeh. Nisam morala više ništa reći, pogled koji mi je pružio bio je pun topline, ljubavi i nježnosti - i znala sam da su sivi dani gotovi i da je napokon vrijeme za moje sunce. Sunce koje uvijek dođe poslije kiše.

_______________________________________________________
zadnja poruka je za sve vas. koliko god se činilo teško, sunce uvijek dođe poslije kiše za one koji su dovoljno strpljivi.. volim vas i nadam se da vam se ovaj nastavak svidio. kratak je zbog krize sa vremenom ali je od srca. xx

skinny love » 2nd season of criminalWhere stories live. Discover now