2.

699 43 7
                                    

Намирах се в McDonald's и спокойно разопаковах чийзбургера си, докато Валентина не си отвори устата за пореден път днес. Боже, защо бе толкова приказлива или аз просто преди не й бях обръщала внимание?

- Е, Каролита. - подхвана, след което отпи от разредената кока-кола. - Вълнуваш ли се за довечера?

По дяволите, тъкмо забравих тази подробност и моята любима приятелка реши да ми напомни. Толкова мило от нейна страна, нали?

- Не. - отвърнах й студено.

Честно казано, тази мисъл ме убиваше, защото не бях посещавала бар от много дълго време. Добре, признавам... Беше ме страх, мамка му. Не понасям подобни публични места. Отвсякъде се показват разни нагримирани чудовища, тичащи по мъже, а пък в тоалетните даже понякога се и чукат. О, или пък когато някой пиян чичка ти налитне, толкова е приятно пък това. Направо да си умреш.

Надявам се, разбра ме, че използвах доста сърказъм в горните редове.

Валентина ме гледаше раздразнено и едновременно скролваше с пръст по екрана на телефона си.
Прочистих храната от гърлото си.

- Вале? Ами утре също е учебен ден, как ще се наспим забога?!

Красивата русокоска прехапа устните си в опит да не избухне от смях. Какво толкова казах?

- Карол, престани. Искам да се успокоиш. - сложи ръка на рамото ми. - Всичко ще е както трябва, повярвай ми. - усмихна се искрено.

Обичах усмивката на Валентина. Толкова невинна и някакси...нежна. Винаги ми е било достатъчно просто да ми се усмихне и вече имах чувството, че светът е станал по-добър. Колкото и да ме дразнеше това момиче, не можех без него.

Дълбоко вдишах и издишах. Крайно време беше да сложа край на страховете. Давай, Карол! Сега или никога...

- Знаеш ли какво, Зенере? Всъщност да, всичко ще е наред. Нека се забавляваме тази вечер. - гордо се изпъчих.

Вале повдигна веждата си и пъстрите й очи светнаха. Дойде редът на онзи 'fangirl' момент - тихо пищене и гушкане до припадък. Поне я направих щастлива. Щом тя е, значи и аз мога да бъда.

- Господи, Кар, зарадва ме адски много! Благодаря ти, няма да съжаляваш. - усетих задоволството в гласа й.

Врътнах очите си, докато се кикотех.

Валентина влезе във Facebook страницата на бара. Разглеждаше някаква програма за вечерта.

If not us, who?Where stories live. Discover now