Две седмици по-късно.
Седях кротко в клас, докато гризах писалката си. Беше първият учебен ден и отново ни се налагаше преподавателите да изнасят лекции от типа на "Тази година е изключително важна; Стегнете се; Трябва да положите много усилия; Ще ви е трудно."
Ъм, сякаш не сме чували това и преди, мерси, че ме уведомихте?
Като цяло ми се плачеше, защото психически не бях подготвена за новата доза стрес в училище. Всичко в мен бушуваше, макар и отвън да изглежда все едно не ми пука. Бях заковала поглед в стенния часовник, докато нервно прехапвах устните си.
Седящата до мен Валентина оглеждаше перфектно оцветените си в черно нокти. Пред нас стърчаха две момичета, които внимаваха в часа и си записваха всяка една дума на учителя. Сериозно? Едва започваме, за къде бързат? Е, това бяха Киара и Ана - отличничките на класа. Насън да ги бутнеш пак ще ти кажат нещо назубрено. Не ги понасях, толкова са...идеални. Аз не умея да съм такава и честно казано им завиждах. Сигурно са добри и по характер, но досега не съм им давала шанс да се сближат с мен. А и не мисля да го правя.
Момчето, което мяташе хартиени топчета по останалите, бе Хорхе. Страхотен приятел е, винаги ме е спасявал в нелепи ситуации. Благодарна съм му.
А и другото свястно момче в класа беше Майкъл. Него не познавах толкова, колкото Хорхе, но така да се каже... Харесвах го преди година-две. Естествено, той не разбра, а и мисля и така да си остане. Просто ми се стори привлекателен. Толкова е детско, нали? Представа си и нямам от любов и си знам, че ще остане така още дълго време.
Останалата част от групата не бе толкова важна. Моят "squad" е от Вале, Хорхе и Майк. Имах и разни познати от другите класове, с които предимно пушех по цигара - Малена и Катя. Изключително печени.
Като цяло нямах много приятели. Хората ме мразеха поради факта, че съм си много нахална по природа. О, и колкото да съм притеснителна и тиха на моменти, мога да направя всеки на задник. На по-голямата част от колежа не им харесва несигурното, затова и не ме заговарят. Аз бях една бъркотия. С времето преодолях тази болка и сега вече просто бях себе си.
Оставаха около десетина минути преди края на скучния учебен ден. Нямах търпение да се прибера в квартирата си заедно с Валентина и да се разходим из Лос Анджелис. Град като Ел Ей никога не ти омръзва. Или поне при мен беше така.
На вратата на стаята се почука и влезе момиче. Най-вероятно ново, не се е мяркало тук преди? Косата му беше леко накъдрена и спусната по раменете, имаше хубав бюст и добър усет за мода, а ароматът на парфюма "B.U." се усещаше и от последния чин. Напомни ми на типичния за Tumblr персонаж - загадъчен и бълващ на депресия. Всички погледи бяха насочени към девойката, а момчетата зяпаха гърдите й.
Дочу се гласът на досадния ни учител.- Госпожице Копелиоф, не създадохте добро първо впечатление. Програмата за днес е към края си. Осъзнавате ли, че пропуснахте цял един ден? Моля ви, напуснете и подобни изцепки да няма повече! Ще ви видя утре.
Тя се изсмя тихо. Преди да тръшне вратата след себе си очите й се заключиха с моите. Можех да прочета безразличието в изражението й.
- Красива е. - лакомито ми прошепна Валентина, усмихвайки се мазно.
Усещах как това мистериозно момиче щеше да се превърне в жертвата на Вале.
Намусеният даскал ни продиктува домашното, след което всички се втурнахме към изхода на колежа.
- Новата е страшно секси! - уведоми ни Хорхе.
- Много е чаровна. Усещам, че ще си хвана приятелка най-сетне. - Майк пък много си повярва.
Аз и Валентина се смяхме на малоумието им. След миг двамата ни приятели хукнаха нанякъде. Най-вероятно издирваха Копелиоф, кой знае.
- Жалки са, ако си мислят, че тя ще им обърне внимание. - кикотеше се Зенере.
Кимнах в знак на съгласие.
- Хайде тази вечер да отидем в бара до нас, за да отпразнуваме новата година. Какво ще кажеш? - вдигна вежда русокоската.
Дълбоко въздъхнах, готова да не се съглася.
- Вале, знаеш, че това не е моето нещо. Предпочитам да пием вкъщи, не на публично място.
Дружката ми врътна очи.
- Карол, толкова си скучна! Защо те е страх? Отпусни се.
Стиснах тетрадките в ръката си. Не, не ме беше страх. Просто не намирах смисъла с баровете и купоните. Това не бе моето забавление. Обичах да съм сама през повечето време и да правя това, което ми е приятно.
Валентина ми дуднеше през целия път до квартирата. Накрая взех, че се вбесих и се съгласих само и само за да си затвори голямата уста.Осъзнах едно нещо в онзи момент - изневерих на собствените си обещания. Браво, Карол! Сега щеше да прекараш нощ в натъпкан бар! Мамка му, имах усещане, че нещо голямо предстои... Мамка му.
Моля, дайте вот или коментирайте, за да знам дали си струва да пиша историята. Благодаря!
YOU ARE READING
If not us, who?
RomanceКарол Севиля и Руджеро Паскуарели се запознават в нагъчкания местен бар. Тя е на 18, а той на 22. И двамата са изгубени души, жадуващи за вкуса на новото. Поражда се една красива дружба, изпълнена със закачки и прекрасни мигове. Всичко е страхотно...