Продължавах да потропвам с крак, а елегантният мъж отсреща ме изгледа от глава до пети. Преглътнах няколко пъти, надявайки се да получа поне някакъв знак от него. Но не - можех да различа единствено насмешката в изражението му.
Стиснах малкия си юмрук и затегнах челюст.
- Ще ми помогнете ли или да си вървя? - повдигнах вежда.
Управителят скръстоса ръце и леко се усмихна.
- Руджеро ми е племенник.
Изненадата в лицето ми бе видима. Боже, седях пред чичото на Руджеро? Краката ми се подкосиха и нервно се почесах по врата.
- Оу... - успях да измънкам под нос и вперих очите си в пода.
- Да не би да сте стари познати? Или пък приятели? - почуди се мустакатият мъж.
Колкото и да бе тъжно, с него бяхме никакви. Можехме да прекараме уикенд заедно и бяхме на косъм от целувка... и въпреки това, ние си останахме едно голямо нищо.
- Познаваме се от скоро, но нямам никакъв контакт с него. Надявах се тук да получа информация. - стиснах презрамките на раницата.
Чичото на Паскуарели вкара ръце в джобовете на черния панталон и започна да обикаля около бюрото си. Извади къс лист от дървеното чекмедже и грабна първата му попаднала писалка. След по-малко от десетина секунди, той отново се върна пред мен.
- Заповядайте. Това е номерът на Рудже. - вперих поглед в хартийката.
Успях!
С усмивка на лице грабнах листчето и едва не заподскачах от радост. Прехапах устна.- Благодаря ви! - стиснах ръката на елегантния господин.
- Няма проблем. - каза, приглаждайки бакенбардите си. - Надявам се, че няма да съжалявам, че сторих това? - повдигна вежда.
- Няма. - уверено отвърнах.
- Радвам се. - получих топла усмивка. - Странно ми е, никога досега не съм виждал хората, с които Руджеро общува. Само се запознах с бившата му приятелка. Беше изключителна. - при споменът, очите на чичо му светнаха.
- Какво се случи между Руджеро и бившата му? - попитах, без да се спра навреме.
Мъжът въздъхна.
- Нямам представа. Това момче рядко ми споделя, макар и да съм единственият му роднина в Лос Анджелис. Родителите му и брат му останаха в Чикаго.
ESTÁS LEYENDO
If not us, who?
RomanceКарол Севиля и Руджеро Паскуарели се запознават в нагъчкания местен бар. Тя е на 18, а той на 22. И двамата са изгубени души, жадуващи за вкуса на новото. Поражда се една красива дружба, изпълнена със закачки и прекрасни мигове. Всичко е страхотно...