3 nappal később
Nagyon aggódom Stiles miatt, nem veszi fel a telefont és az üzeneteimre sem válaszol. Derek és én elindulunk megkeresni, a belváros sikátoraitól a város szélén lévő raktár épületekig mindent átnézünk. A következő az erdő. Nemsokára meg is találjuk őt. Egyszerre örülök és van sírhatnékom. Stiles az erdő szélén fekszik. Nem tudom hogy él-e még. Ahogy csak a lábaim bírják futni kezdek. Stiles mellé futok és szorosan magamhoz ölelem, nem tudom visszatartani a sírást. Már alig dobog a szíve. A teste tele van karmolás és harapás myomokkal. Egy vérfarkas volt, Stiles át fog változni. Derek azonnal felkapja Stilest ezzel kiszakítva őt karjaim közül. Dr. Deatonhoz fut vele.
Stiles már egy órája bent van Dr. Deatonnél. Nem bírok bemenni hozzá, a szívem szakad meg ha így kell látnom. Derek kint ül velem és vigasztal, vagyis próbál, de sokkal inkább vigyázz rám. Nehogy valami hülyeséget csináljak. Sírás közben elalszom Derek karjaiban.
Hajnal van, most ébredtem fel. Kihámozom magam Derek karjaiból és bemegyek Stileshoz. Nem meglepő módon ébren van.
-Te még szarabbul nézel ki, mint én.-nevet fel.
-Hahaha nagyon vicces vagy, azt hittem elveszítelek.-felülök az ágy szélére.
Beszélgetünk egy kicsit, majd Stiles elalszik. Visszamegyek Derekhez. Ő is ébren van már. Leülök mellé, ő körém fonja a karjait, így szinte azonnal újra elalszom. Már sokkal nyugodtabban, mint ezelőtt, csak mert tudom hogy Stiles rendbe jön.Reggel van, most ébredtem fel. Derek már nincs mellettem. Kihívás felállni azokból a kényelmetlen műanyag székekből. Mindenem el van zsibbadva. Benézek Stilesra, még alszik. Elkezdem keresni Dereket, épp a kávé autómatától jön két kávéval. Hogy milye nincs Dr. Deatonnak..
Ide adja az egyik kávét, majd megfogja az üresen maradt kezem, és vissza húz a székekhez.
-Köszi.-mondom álmosan
-Szivesen hercegnőm.-nyom egy puszit a fejemre.
-Mostantól ez lesz a becenevem hercegem?-kérdezem kíváncsian.
-Igen, miért nem tetszik?-kérdezi "aggódva".
-De nagyon hercegem.-bólintok egy aprót és elmosolyodom.
YOU ARE READING
Semmi Sem Az Aminek Látszik
FanfictionEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝