Megettem ami a tálcán volt, így lemegyek a konyhába ahol Stiles fogad. A mosogatóba rakom a piszkos tányérokat és leülök vele szembe, épp nyitnám a szám hogy mondjak valamit, de megelőz.
-Ti most együtt vagytok?-kérdez hirtelen.
-Hát...Hát...asszem...nem tudom..-suttogom.
-Tudod jól hogy te mindig fontos leszel nekem, de csak barátként tudok rád tekinteni..-nyomok egy puszit az arcára.
-Tudom..-mosolyodik el.
-Megyek aludni ha nem bánod, jó éjt.-ásítok egyet.
-Jó éjt.-mondja csalódottan.
Fel is megyek a szobámba, lezuhanyzom és felveszek egy hatalmas pólót.Hirtelen nedvességet érzek a felsőtestemen, és elkezdek fázni. Tudom hogy Stiles az, ki más lenne. Ki se nyitom a szemem csak átváltozom. Elkapom Stiles nadrágját és a földre rántom őt. A szobámat túl kicsinek vélem ezért odalent is megrángatom. Ahogy kinyitom az ajtót hogy Stilest kirakjam a házból, Derek fogad. Amint meglátja hogy rángatom Stilest hatalmas nagy mosoly terül el az arcán. Nem is bírja ki nevetés nélkül. Ami nála nagyon ritka, de nem bírja Stilest, így érthető a reakciója. Amikor jól megleckéztetem Stilest vissza változtam és mint aki jól végezte dolgát a kezem dörzsölve vissza megyek a házba. Dereket magam után húzom a szobámba. Mivel még mindig pizsamában vagyok, ami mellesleg vizes is így a szekrényem elé állok. Kiveszem ami először a kezembe akad és a fürdőbe megyek.
Mai outfit-em ⬇
Egy szempillaspirálon és szemceruzán kívül mást nem csinálok a fejemen. A hajam egy laza kontyba kötöm és késznek nyilvánítom magam. Ahogy kilépek az ajtón Derek egyből végigmér. Elé lépek és az ölébe ülök. -Szia!-mosolygok rá.
-Szia!-nyom puszit számra.
Kiszállok az öléből és megfogva a kezét magam után húzom. Lemegyünk a konyhába és nagyjából összerakunk egy piknikes kosarat, keresek egy pokrócot és berakjuk Derek kocsijába. Visszasietek a telefonomért és a táskámért, lefelé menet összefutok Stilessal, enyhén mérgesnek tűnik.
-Szia, mi mentünk.-nyomok puszit az arcára.
-Okés, sziasztok.-hajtja le a fejét.
Ellépek mellőle és Derekhez megyek, aki a kocsinak támaszkodva vár rám.
A kedvenc helyemre megyünk, az erdőben van egy gyönyörű vízesés. Megebédelünk és hazaviszünk mindent, elmosom az edényeket. Ahogy végzek összeszedek pár dolgot és írok egy cetlit Stilesnak, aki rejtélyes módon eltűnt.Szia Stiles!!
Ma Dereknél alszok holnap jövök.
Puszi Maya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Semmi Sem Az Aminek Látszik
Hayran KurguEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝