Ahogy hazaérünk a ház ismét üresnek bizonyul. Derekkel sokat beszélgetünk, de hamar el kell mennie. Valamilyen dolga akadt, bár nem mondta hogy mi, de bízom benne. Miután kikísérem felmegyek a szobámba, lezuhanyzom és beülök az ágyba laptopozni. Valaki kopog a szobám ajtaján, immár tényleg Stiles az. Egyből a nyakamba borul.
-Maya, hallottam hogy mi történt, úgy sajnálom!-szabatkozik.
Bár közel sem értem hogy miért..
-Mit sajnálsz Stiles? Nem csináltál semmit!-távolodom el tőle.
-De, ha itthon lettem volna nem tudott volna bejönni..-kezdi a padlót nézni.
-Figyelj Stiles, nem te tehetsz róla, ha itthon lettél volna, te is megsérülhettél volna.-adok egy puszit az arcára.
-Na de én hagylak tovább pihenni.-ad ő is egy puszit az arcomra.
-Jó éjt Stiles.-ölelem meg újra.
-Jó éjt.-ad mégegy puszit a fejemre.
Kimegy az ajtón, én pedig vissza fekszem az ágyba és szinte azonnal elnyom az álom.Reggel van, ismét Stiles ugrál az ágyamon. Mint mindig most is csak lelököm az ágyról és kimászok a fürdőbe.
Mai Outfit-tem ⬇⬇
Mai tervek szerint átmegyek Derekhez. Igyekszem jól kinézni, kezdek dilis lenni. Természetesen mindig adok magamra, és nem csak akkor vagyok csini amikor Derekkel találkozok, ő úgy szeret ahogy vagyok és én is őt. Szerinte a pólójában kócos hajjal, elkenődött sminkkel is jól nézek ki. Lassan már túlzottan elfogult velem kapcsolatban.. Lemegyek a konyhába, fogok egy almát és elindulok. Hamar Derekhez érek, végül is nem lakik olyan messze. Kopogás nélkül lépek be a házba. Ami ott fogad nem kicsit lep meg. Derek egy lánnyal ölelkezik, és ez most nem a testvére.. Nála ez valami hagyomány, vagy mi? Dühösen fordítok hátat, de mégis higgadtan elsétálok, még én magam is meglepődöm azon hogy mennyi nyugodtságot tudok magamra erőltetni. A bejáratához sétálok és kilépek az ajtón. Hallom ahogy Derek utánam kiabál, és azt is tudom hogy utánam indul. Én csak átváltozok és haza futok. Haza érve mérgesen csapom be az ajtót magam mögött. Feltrapolok a szobámba leülök az ágyra és nézek ki a fejemből. Míg nem egy könnycsepp ered el az arcomon lefelé. Aztán még egy, és még egy. Míg nem álomba sírom magam.Arra ébredek hogy valaki apró puszikat nyom az arcomra ahogy kinyitottam a szemem meglátom Őt.
-Hagyj békén.-ülök fel.
-Csak kérlek hallgass meg.-megfogom a mai ruhám és a fürdőbe megyek.Mai Outfit-tem
Lezuhanyzom és felöltözöm, kimegyek a fürdőből és érzelemmentes arccal sétálok el Derek mellett be a szobámba. Előveszek egy sport táskát és bele pakolok annyi ruhát amennyi csak belefér. Még egy utazótáskát telepakolok.
-Mit csinálsz?-értetlen fejel néz rám Derek.
-Pakolok.-válaszolok vállat rántva.
-Pontosítok, hova mész?-érdeklődik.
-El.-zárom le.
A bejárati ajtón kilépve indulok a reptér felé Derek sokszor szól utánam, de nem foglalkozom vele. Amikor oda érek pont akkor mondják be hogy másfél óra múlva indul egy járat Los Angeles-be és még lehet rá jegyet venni. Ezt jónak látom, ezért veszek egy jegyet és már megyek is a géphez.Körülbelüloda 4 óra az út, ami hamar eltelt, már túl vagyok a leszálláson, összeszedem a csomagjaimat és egy taxit fogva egy motelbe indulok. Nem pihentem túl sokat az elmúlt időszakban, amit érzek is magamon. Egyre jobban úrrá lesz rajtam a fáradtság, de nem engedek neki. Még albérletet is keresnem kell. Órákat nézem a telefonom mikor találok egyet, ami elég jónak tűnik. Nem túl nagy, de otthonos. Nekem tökéletesen elég.
Most értem fel az új albérletembe, három nap kellett ahhoz hogy mindent elintézzek. Utálok felnőtt lenni, túl macerás. Nagyjából kipakolom a dolgaimat, persze a fontosabbakat szépen elrendezem. Kinyitom az ablakot és rágyújtok egy szál cigire. Ahogy végignézek az utcán, meglátom egy tetováló szalon tábláját. Kitűnő látásomnak hála, észreveszem az állást ajánló lapot. Mivel még dél sincs, így lemegyek és jelentkezem. Nem túl macerás de azért egy két dolgot kérdeznek, és azt is meg kell mutatnom hogy megy-e egyáltalán. Természetesen tudok tetoválni, magamnak is csináltam már párat.
Fáradtan dőlök az ágyamba, még csak délután öt óra, de már most azonnal el tudnék aludni. Holnap kezdek a szalonban, így egy gyors zuhanyzás után álomra hajtom a fejem.
YOU ARE READING
Semmi Sem Az Aminek Látszik
FanfictionEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝