15. rész

225 26 0
                                    

Reggel Derek karjaiban ébredek. Óvatosan kimászok onnan és lezuhanyzom. Mikor kilépek a fürdőből Derek már ébrem van. Feltűnően végigmér engem, valószínűleg azért mert csak fehérnemű van rajtam. A szekrényem elé lépek és nézegetni kezdem a ruhatáram.
-Szerinted ez a nadrág jó ezzel a felsővel?-tartom magam elé a ruhákat miközben Derek felé fordulok.
-Hát igazából így jobban tetszel, de asszem igen, nem értek a divathoz..-ránt vállat vigyorogva.
Úgy látom jó hatással vagyok Derekre, egyre többet mosolyog.
-Ki gondolta volna hogy neked így jobban tetszek..-nevetek fel.
Hátat fordítok neki és keresek még egy két dolgot, majd fel is öltözöm.

Mai outfit-em ⬇ ⬇

Ahogy felöltözöm a tükör felé fordulok, de nem tudom sokáig nézegetni magam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ahogy felöltözöm a tükör felé fordulok, de nem tudom sokáig nézegetni magam. Hangos kiállítás üti meg a fülem. Derek gyorsan felöltözik és azonnal a hang irányába megyünk. Stiles hangját hallottuk, szinte bárhol felismerném. Egy másik farkas össze vissza karmonlássza. Azonnal átváltozom és Stiles segítségére sietek. Az idegen farkas már a végét járja amikor visszaváltozik emberré. Leesik az állam, Theo az. Nem kérdezek semmit, csak mellé gugolok és teljes erőből orrba verem. Amikor megfordulok a fiúk elképedve néznek rám.
-Mi van?-kérdezem.
-Maya.. a szemed piros... Mint az enyém.- mondja félve Derek.
Én szerintem ijedt arcot vághattam mert Derek idejön hozzám és megölel.
-Igaza volt Deatonnak..-suttogom.
-Mi?-kérdezik egyszerre.
-Deaton tegnap mondta, hogy ha így folytatom igaz alfa leszek.. és igaza volt.. ő tudta.-mosolyodom el.
Theo-t otthagyva haza indulunk. Hamar hazaérünk, Derekkel még beszélgetünk egy kicsit majd haza is megy. Stiles megáll előttem és megölel, viszonzom gesztusát.
-Köszönöm.-mondja alig hallhatóan.
Én csak bólintok és elmegyek a konyhába. Csinálok kaját magamnak és Stilesnak. Ordítok neki hogy jöjjön enni, azonnal le is jön és leül velem szembe.
-Stiles mit kerestél az erdőben?-nézek rá.
-Elmentem sétálni és ekkor az a valaki nekem rontott.-válaszolja.
-Értem..-felállok és felmegyek a szobámba.
Már javában délután van, megkeresem a telefonom és írok egy üzenetet Dereknek.

Én: Megyek Dr. Deatonhoz ha gondolod gyere ott találkozunk.

Nem kapok rá választ, így elindulok egyedül. Hamar odaérek, bemegyek és megkeresem Dr. Deatont, bemegyünk az irodába és leülük. Mosolyogva villantom meg a szemeim.
-Hát sikerült.. büszke vagyok rád!-ölel magához.
Ilyen sem történt még, Derek ezt a pillanatot választja étkezésnek.

Semmi Sem Az Aminek LátszikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora