26. rész

143 19 0
                                    

Most olyan két óra van, éppen szünetem van. Kint cigizek a szalon előtt és némán sírok. Sokan bámulnak meg, de nem érdekel. Valaki kijön a szalonból, ahogy oda nézek Vivit látom meg.
-Oltsd el azt a mérget és gyere be.-bicent a cigi felé.
-Egy: nekem nem méreg, kettő: máris megyek.-nyomom el a cigit.
-Maya.-kiabál valaki, pontosabban Stiles.
-Gyerünk Vivi menny már befele.-tolom befele a barátnőmet.
-Maya várj már!-ordít megint Stiles.
Körülbelül 100 métere van tőlem. Vivi nem akar bemenni így kénytelen vagyok mást kitalálni. Elkezdek futni az ellentétes irányba, egyenesen be az erdőbe. Stiles követ majd kifutok az erdőből, megkerülök egy háztömböt majd felfutok a lakásomba. Stiles hamar utolér és dörömbölni kezd az ajtón egyszer csak csend lesz én pedig kinézek a kukucskálon. Stiles az ajtónak döntött fejjel áll. A telefonomért nyúlok és sms-ezek Stilesnak.
ÉN:Mit akarsz?
Stiles:Csak megbeszélni.
Én:Rendben. Kinyitom az ajtót, de nem oktatsz ki arról hogy mekkora hülyeséget csináltam. Oké?
Stiles: Oké..
Szépen lassan kinyitom az ajtót, Stiles azonnal megölel míg én csak megveregetem a hátát.
-Maya tudom mi történt.. Én úgy sajnálom, és Derek is!-Stiles nem tudom hogy mit sajnál..
-Stiles nem tudom mit sajnálsz, de nincs mit sajnálnod. Ennek így kellett lennie. Ki fogom kapcsolni az érzéseim és kilépek az életetekből.-mondom halkan mert a sírás folytogat.
-Maya ne csináld ezt kérlek..-könyörög Stiles.
-Pedig ezt fogom csinálni, meg fogok változni.. eltűnök az életetekből. Lehet elköltözöm a világ másik végébe és elfelejtelek titeket. Lehet halandóvá teszem magam és megölöm saját magam. Felvágom az erem vagy mit tudom én.-folynak le könnyeim az arcomon.
-Nem hagyom hogy bármelyiket is megtedd.-ölel meg Stiles, de én eltolom magamtól.
-Mond meg mindenkinek hogy szeretem őt. Rendben?-nézek a szemébe.
-Biztos ezt akarod?-gyűlnek könnyek szemeibe.
-Igen, így lesz a legjobb...-lehajtom a fejem és kitolom az ajtón.
Halk kattanással be is zárul Stiles előtt.
Bemegyek a szobámba és összepakolom a cuccomat. Azon gondolkozom hova is kéne elmennem. Az álom ilyen gondolatokkal ragad el.

Reggel van, arra leszek figyelmes hogy valaki megcsókol. Kinyitom a szemem és Derek térdel az ágy mellett.
-Sajnálom amit tegnap neked mondtam.- súgja ajkamra.
-Nem tudok neked hinni.-gyűlnek könnyek a szemeimbe.
-Pedig én százalékosan az igazat mondom. Nagyon szeretlek Maya. A világon mindennél jobban.-puszil meg.
-Én is szeretlek Derek, de de...-dadogom.
-De?-értetlenkedik.
-De nem akarok nagyobb fájdalmat.-suttogom halkan és eltávolodom tőle.
Kimászok az ágyamból és bezárkózom a fütdőbe rendbe szedni magam.

Mai Outfit-tem ⬇ ⬇

Smink gyanánt minden feketét felkenek ami azt tükrözi ahogy belülről érzem magam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Smink gyanánt minden feketét felkenek ami azt tükrözi ahogy belülről érzem magam. Ahogy kilépek a fürdőből Derek felém kapja a fejét és furán néz rám.
-

Mi van?-érdeklődik.
-Mi ez a ruha és smink?-vág a közepébe.
-Talán baj? Ez az új stílusom.-forgatom meg a szemem.
-Ez nem te vagy.-mondja eréjesen.
-Ha veszekedni akarsz menj máshoz mert most semmi kedvem hozzá.-vágom oda neki.

Semmi Sem Az Aminek LátszikWhere stories live. Discover now