Szombat
Reggel kilenc van, a gyerekek sírására kelek. Mint mindig, de cseppet sem bánom. Átmegyek a gyerekekhez. Megetetem őket stb... Majd vissza megyek a hálószobába öltözni. Derek az ágyon ül és ébredezik.
-Jó reggelt.-adok az arcára puszit.
-Neked is kicsim.-csókol meg.
A szekrény elé lépek és kutakodni kezdek.Mai Outfit-tem ⬇ ⬇
Amint felöltözöm már indulok is a konyhába és kezdődhet a sürgés-forgás...
Fél óra és itt van Scott. Az ebéd nagy része már kész van. Remélem Scott szereti a mai menüt. Nagyon nagyon remélem. Végszóra megszólal a csengő, Derek megy ajtót nyitni. Leülünk ebédelni és végig sablonos témákról beszélgetünk. Scott nem marad túl sokáig. Így nem tudok vele kettesben beszélgetni. Na mindegy, majd legközelebb. Mondjuk az nem hagy nyugodni hogy miért ment el. Az meg főleg nem hogy mit csinált. Tudom hogy köze van hozzám. Érzem rajta, de ha nem hozzám akkor a családomhoz. Mosogatás közben ezeken agyalok. Felbatyogok a szobába és bedőlök az ágyba, de pont ekkor kezd el sírni Lexi. Kikászálódom az ágyból és átmegyek a szobájukba. Lexit tisztába teszem és megetetem. Kifele jövet összeütközöm Derekkel.
-Óvatosan.-ölel meg.
-Jó jó.-adtam arcára egy puszit.17 évvel később
Lexi szemszöge
Sziasztok! Lexi vagyok 18 éves az ikremmel együtt. Andyvel nem vagyunk átlagosak ő fekete farkas én pedig fehér farkas vagyok. Minden más szempontból sem vagyunk átlagos testvérpár. Mi jól elvagyunk egymással, mi nagyon ritkán veszekszünk mint a legtöbb testvérpár. Andy is rockot és punkot hallgat, velem együtt. Ez a fajta zene csak apát idegesíti. Anya szívesen hallgatja az ilyen zenéket sőt csak ilyen zenét hallgat.
Andy nagyon magas. Én magassarkúban sem vagyok olyan magas mint ő. Kicsit nagyra nőtt a gyerek, pedig én sem vagyok alacsony. Fekete haja van és általában a ruháit is ilyen színben hordja, pont mint én. Mindenki emósnak hív minket, pedig nem vagyunk azok. Mi rockerek vagyunk.Most éppen a suliba tartunk, ma van az érettségink. Nem nagyon félek tőle, tanultam rá, amit meg nem tudok abban Andy segít. Milyen jó is vérfarkasnak lenni.
Mai Outfit-tem ⬇ ⬇
Mai sminkem ⬇ ⬇
E
lveszem a bőrkabátomat a székről és lemegyek a földszintre. Egy érettségire nem megfelelő öltözet, de mi mindig így öltözünk. Legyen szó bármilyen alkalomról. Amúgy én még most vissza is fogtam magam.
Emlékszem nyáron éppen sétáltunk, az egész család természetesen feketében volt. Mi Andyvel elől mentünk és egy néni megcsapkodott minket a táskájával mert azt hitte rablók vagyunk. Közben folyamatosan üvöltött hogy "segítség megtámadtak", mi meg így nézünk Andyvel egymásra hogy most mi a fasz van.Kilépünk a házból drága testvéremmel, egyből megcsap a meleg levegő. Belekarolok Andybe és már indulunk is. Mindig így megyünk egymásba karolva. Már nem néznek minket egy párnak. Mindenki tudja hogy testvérek vagyunk. Ezért már nem piszkálnak minket.
YOU ARE READING
Semmi Sem Az Aminek Látszik
FanfictionEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝