Nem bírom tartani magam, utat engedek a könnyeimnek. Nem figyelek és neki megyek egy srácnak. Épp elestem volna, de utánam nyúl és elkapja a csuklóm.
-Bocsi.-nézem a földet.
Elhúzom kezem és már indulok is tovább.
-Nem baj, de egy ilyen szép lány miért sír?-szól utánam.
Megfoldulok és rá emelem tekintetem.
-Hosszú.-válaszolom egyszerűen.
Ezzel tovább indulok.
-Nem árulod el a neved?-érdeklődik.
Csak nem akar békén hagyni..
-Eltaláltad, nem.-sarkon fordulok.
Indulok tovább, de ismételten még utánam kiabál.
-Theo vagyok.-kiabál.
Csak intek egyet és már el is tűnök a sarkon. Megyek tovább, mintha semmi sem történt volna. Pár lépés és haza is érek. Bemegyek a házba és felrohanok a szobámba. Hallom Stiles lépteit ahogy a szobám felé jön. Kopog, így letörlöm könnyeimet és kinyitom az ajtót.
-Igen?..-a hangom megremeg.
-Na mit mondott Scott?-érdeklődik.
Elmesélek neki mindent, szembesítem azzal hogy mennyire megbántott azzal hogy nem mondott nekem semmit. Némán néz maga elé, meg sem szólal. Összeszedek pár fontosabb dolgot és kiindulok a szobából.
-Ma Dereknél alszom, majd valamikor jövök, kell egy olyan hely ahol nem hazudnak a szemembe..-kilépek az ajtón.
-Szia.-hallom a válaszát.
Menekülőre fogtam, jelenleg egy percig sem bírok többet Stiles közelében maradni..
Hamar Derekhez érek, bár szinte már futok. Percekig csak ölelem őt, úgy kapaszkodom a pólójába mintha bármelyik pillanatban kámforrá vállhatna. Tudom hogy neki is el kell mesélnem mindent, de erőt kell még gyűjtenem hozzá.. Lassan elengedem és erőt veszek magamon. Mindent elmesélek neki, és újra a karjai közt zokogok.
-Elmegyünk futni? Ki kell szellőztetnem a fejem..-húzódom el tőlük.
Átöltözünk és el is indulunk futni, az erdőhöz érve átváltozunk. Mondhatom semmi kedvem nincs hozzá, de abban reménykedtem hogy eltereli a gondolataim, de nem így lett.
-Képzeld, találkoztam ma egy új sráccal. Theonak hívják. Hát hogy is mondjam.. eléggé fura..-gondolkozok el.
-Megkeresük majd és elbeszélgetünk vele.-válaszol azonnal, én csak bólintok.
-Szerintem nem kell keresni, úgy is összefutunk vele.-nézek Derekre.
-Valószínűleg igazad van.-mosolydik el.
YOU ARE READING
Semmi Sem Az Aminek Látszik
FanfictionEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝