Semmi kedvem felkelni, de sajnos muszáj. Semmihez sincs kedvem, még élni sem. Egyenesen a fürdőbe megyek és rendbe szedem magam. Egy egyszerű öltözetet választok ki, még ehhez sincs kedvem ma.
Mai Outfit-tem ⬇ ⬇
Ahogy felteszek egy alap sminket már indulok is le dolgozni. Mivel nem kell messzire mennem így túlzottan a korán kelés sem fenyeget. Bár azzal sincs bajom, amúgy sem megy az alvás túlzottan.
A napom unalmasan telik, érzem a levegőben a természetfeletti illatot ami irritáló. Mindenhonnan érzem, nincs egy pont ami elárulná hogy kitől jön. De sajnos mégis tudom, Derek illata keveredik vele. Itt van..
Egy órával hamarabb elkéreszkedem, hogy tudjak menni fodrászhoz. Ráadásul új sminkes dolgok is kellenek, a nagyját Beacon Hills-ben hagytam. Tíz perc séta után érek el a fodrászhoz, mosolyogva lépek be és ülök a székbe.Egy bő óra alatt kész is lett a hajam, sokkal jobb mint amit vártam. Mosolyogva fizetem ki és egy köszönés után újra útnak indulok. A közeli sminkes boltba megyek, igaz elég drága, de legalább minőségi termékek.
Mondhatom sikerült kifosztanom a pénztárcám, de megérte. Szerencsére fekete rúzst és és sötét szemhéj palettát is találtam. Természetesen találtam pár jó ruhát is miközben sétáltam hazafelé, így jó pár szatyorral a kezemben igyekszem haza. Annyira a gondolataimba merülök hogy észre sem veszem hogy jönnek velem szemben, csak már akkor amikor a vállunk összeütközik.
-Bocsi nem figyeltem.-nézek fel.
-Nem baj.-megy el mellettem Derek.
Szerencsére nem ismer fel, simán elsétál mellettem. Nyugodtan folytatom az utam. Bár tudom hogy csak pár napom maradt amíg Derek megtalál, de jelenleg ez érdekel a legkevésbé. Pár perc séta és haza is érek. Belépve az ajtón lerakom a csomagokat és a fürdőbe megyek. Melegvízet engedek a kádba és gyorsan a szobámba megyek váltó ruháért. Ahogy visszaérek már elegendő a víz mennyisége is levetkőzöm és beülök a kádba. Fél óráig áztatom magam, aztán elvégzem az esti dolgaimat és fáradtan dőlök az ágyba.Megint semmi kedvem nincs felkelni, de mivel munka van így muszáj. Erőt veszek magamon és kicsoszogok a fürdőbe. Egy gyors arcmosás után a szekrényemhez megyek. Kinyitva az ajtaját nagy feketeség fogad. Rengeteg fekete ruhám van, mondjuk szinte csak azokat hoztam el. Színes ruhákból csak az van nálam amit nagyon szeretek. A többit Beacon Hills-ben hagytam, elfér az ott.
Mai Outfit-tem ⬇ ⬇
Mai sminkem ⬇ ⬇
Fogok egy almát reggeli gyanánt. Bár semmi életkedvem nincs hozzá, de elindulok dolgozni. Reménykedem benne hogy nem futok össze Derekkel, mert most már tuti rájön hogy én vagyok az akit keres. Azt semmi féle képpen nem szeretném. Azt sem tudom hogy hogyan tudta meg hogy ide jöttem.
ESTÁS LEYENDO
Semmi Sem Az Aminek Látszik
FanficEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝