El sem hiszem hogy Derek még mindig így visszafogad. Olyan kurvának érzem magam, de olyan jó újra mellette lenni, egyszerűen fantasztikus. Most érzem igazán hogy teljes vagyok. Derek a másik felem. Nélküle még létezni is fáj. A levegő vétel is nehéz, mintha nem lenne elég oxigén.
-Min gondolkozol hercegnő?-puszil meg.
-Semmi fontosan.-rázom meg a fejem.
Visszateszem a fejem a vállára és szépen lassan elalszom.Derek szemszöge
Hihetetlen. Hihetetlen hogy újra itt van a karjaimban. Nélküle nem voltam teljes. Nem volt nap hogy ne gondoltam volna rá, nagyon fájt a hiánya, de végre itt van a karjaimban és békésen szuszog. Elaludt. Óvatosan elengedem és felállok. Lemegyek a konyhába, csinálok két bögre kávét és egy kis palacsintát. Nutellásat, lekvárosat és kakaósat is. Mire kész leszek két kéz fonódik a derekam köré és ölel meg szorosan.
-Szeretlek.-mondja életem párja.
-Én jobban.-fordulok meg.
-Az lehetetlen.-puszil meg.
-Semmi sem lehetetlen.-csókolom meg. Leülünk enni, nem tart sokáig az az adag palacsinta. A mosogatóba rakom a tányérokat és Mayához lépve egy puszit nyomok a homlokára.Maya szemszöge
Úgy döntök hogy elmegyek futni egy kicsit. Felveszek egy szürke bemelegítő nadrágot és egy fekete edző melltartót. A hajamat egy laza kontyba kötöm és késznek nyilvánítom magam.
-Derek én elmegyek futni, jövök nemsokára.-nyomok csókot ajkaira.
-Rendben, vigyázz magadra!-ölel meg.
Nyomok mégegy puszit a szájára és már indulok is. Bekapcsolok a lejátszási listám első számát és elkezdek kocogni.Fél ével később
Ma van az esküvőnk napja. Igen Derekkel összeházasodunk, annyira izgatott vagyok.
Esküvői ruhám ⬇⬇
Koszorúslány ruha ⬇⬇
Megszólal a zene ami az én nagy belépőm jelenti. Mivel nincs ki az oltárhoz kísérjen ezért egyedül megyek. A szívem a torkomban dobog és izzad a tenyerem. Mosolyogva nézek végig a vendégeken. Utoljára hagyom Dereket, ahogy meglátom még a levegőm is bentragad. Ott áll egy fekete szmokingban elől összefont kezekkel és engem figyel. Mosolyom mellé szemeimbe meglapulnak könnyeim is, ahogy Dereknek is. Óvatosan lépkedek egyre közelebb, nehogy pofára essek. Ami bevallom elég vicces lenne. Elmosolyodom az elképzelt pillanaton. Ahogy Derekre nézek csak úgy sugárzik belőle a boldogság. Elé lépkedem, megfogja a kezem és a pap elkezdi mormolni a szöveget.
A ceremónia hamar lemegy, valami fantasztikus volt. Nincsenek túl sokan, csak kis esküvőt tartottunk. Rossz hogy a szüleim nem lehettek itt. Ők már egy szebb helyen vannak. Na de ne most szomorkodjak emiatt, most van az esküvőm nem most kell erre gondolnom. Derekkel Las Vegas-ba megyünk nászútra pár napra, nem akarunk sokáig távol lenni.8 hónappal később
Most vagyok 2 hónapos terhes. Stilesnak és Scottnak még nem mondtuk el.
Nem birok egyhelyben ülni, így elmegyek futni, de Derek minden áron el akar kísérni.
-Hogy mondjuk el a srácoknak hogy terhes vagyok?-kocogok Derek mellett.
-Nem tudom majd valahogy megoldjuk.-néz rám.
Mocorgást hallok a hátunk mögül. Azonnal megpördülök tengelyem körül. Stiles áll ott, de ahogy észbe kap elfut. Kezem a szám elé kapom. Nem sokat állok ott, csak pár másodpercet. Azonnal megindulok Stiles után. Viszonylag hamar utolérem, túl lassan fut és az oldalát fogja. Itt valami nagyon nincs rendben. Az oldalából ömlik a vér és egy hatalmas lyuk tátong rajta. Hirtelen összeesik, én azonnal mellé futok. Letérdelek és elkezdem lehámozni kezét az oldaláról, majd kiműteni belőle a golyót. Derek hamar megjelenik mellettem és segít nekem. Amint kiszedjük a golyót Derek felkapja és elfut vele Dr. Deatonhoz. Én csak követem. Remélem rendbe jön..
ESTÁS LEYENDO
Semmi Sem Az Aminek Látszik
FanficEz egy olyan történet amely a farkas világról szól. Nem szeretnék előre elárulni semmit. Ha tetszik a történet akkor csillagozzátok. A helyesírási hibákért előre is bocsánat. U.i.: Az eredeti Teen Wolf-tól nagyban eltér. Szóval nem kopi! 😝 😝