24. rész

156 21 0
                                    

3 nappal később

A többiek most mentek el. Dereket is haza küldtem nem akarok vele lenni kettesben. Most reggel fél nyolc van és én épp készülődök.

Mai Outfit-tem ⬇ ⬇

Mai Outfit-tem ⬇ ⬇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mai sminkem ⬇ ⬇

Plusz egy bordó színű rúzs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Plusz egy bordó színű rúzs. Ma megyek a hajam újra csináltatni, már elég szépen le van nőve. Felveszem a táskámat és már indulok is dolgozni.

A mai nap is hamar eltelt. Semmi izgi nem volt benne. Mondjuk nem is baj. Kell egy kis nyugalom. A hajamat csak vágattam és lilás kék lett a végeredmény. Teljesen meg vagyok vele elégedve.

2 hónap múlva

Most megyek látogatóba Beacon Hills-be. Már Stiles háza előtt állok és kopogok. Az ujjaimat tördelve várom hogy kinyíljon az ajtó. Tökre olyan mint egy ilyen lassított dokumentumfilm.
-Szia Maya jó hogy jöttél! Már nagyon hiányoztál!-ölel meg.
-Te is nekem!-ölelek vissza.
Stiles előveszi a telefonját és ír valamit valakinek. Behív és leülünk beszélgetni. Már lassan két órát üt az óra, elköszönök Stilestól és átmegyek Derekhez. Ő megint előkapja a telefonját és pötyög majd egy ok-ot nyöszörög. Amikor Derekhez érek kopogok az ajtón és úrrá lesz egy kis pánik.
-Gyere!-hallom az ajtó mögül.
szmokingban volt és letérdel elém a szívem ezerszer gyorsabban kezdett el dobogni.
-Maya Hart megtisztelnél azzal hogy hozzám jössz feleségűl?-teszi fel a nagy kérdést.
-Igen. Ezerszer is Igen.-felhúzza a gyűrűt majd feláll éss megölel.
-Köszönöm hogy vagy nekem.-suttogja a fülembe.
Én csak megcsókolom és szorosan magamhoz ölelem, de többet akarok belőle. Ezért a csípője köré fonom a lábam és heves csókcsatába kezdünk. A többit nem rézletezem. Valami fantasztikus éjszaka veszi kezdetét.

Reggel van, olyan nyolc óra körül én a békésen szuszogó Dereket nézem.
-Jó reggelt Hercegnőm.-nyitja ki szemeit.
-Neked is Hercegem.-hajolok le hozzá egy csókért.
-Nekem 2 nap múlva vissza kell mennem.-suttogom ajkaira.
-Muszáj?-gyerekeskedik.
-Igen nekem ott van az életem.-furán néz rám.
Olyat mondtam amit nem kellet volna, nagyon nem.
-Ha ott van az életed akkor miért vagy itt?-tekintete mérgesre vált.
-Miért nem húzol vissza a munkádba meg az ottani kis nyamvadt életedbe?-emeli fel a hangját.
-Talán az lesz a legjobb.-állok fel és öltözni kezdek.
Ahogy kész leszek leviharzom és magam után becsapom az ajtót. Azonnal haza felé kezdek futni. Befutok a házba és felkapom a cuccaim, átmegyek Stiles szobájába és elköszönök tőle.
-Szia Stiles elmentem haza.-szólok be.
-De miért?-értetlenkedik.
-Kérdezd a drága látos Dereket. Ja és ezt add vissza neki.-nyomom a kezébe a jegygyűrűt.
-Maya megkérte a kezed?-esik le az álla.
-Igen, de fölösleges volt.-mondom ridegen.
Ezzel ki is viharzom a házból és indulok is a reptérre.

Semmi Sem Az Aminek LátszikWhere stories live. Discover now