ATENȚIE!!! ACEST CAPITOL CONȚINE SCENE CU LIMBAJ LICENȚIOS ( nu am introdus cuvinte vulgare, dar unele au o trimitere mai indecentă ). AM ȚINUT SĂ ANUNȚ PENTRU A NU PREÎNTÂMPINA PROBLEME. VĂ MULȚUMESC PENTRU ÎNȚELEGERE.
Marinette povestitor
Deodată, aud soneria telefonului. Îl ridic curioasă şi văd că pe ecranul plin de amprente este scris numele "Alya". Îi răspund imediat.
Convorbire telefonică
Marinette:- Bună, Alya!
Alya:- Bună! Te-am sunat ca să îți reamintesc că avem un proiect de făcut pentru şcoală împreună cu băieții. Nino m-a anunțat că vom face proiectul după-masa aceasta la Adrien pentru că tatăl lui e plecat şi e destul loc la el acasă ca să lucrăm în linişte.
Marinette:- La Adrien acasă zici?
Alya:- Da, scumpo! Grăbeşte-te şi pregăteşte-te! Te rog, nu întârzia. Toți te aşteptăm acolo.
Marinette:- Bine! Peste o oră sunt acolo!
Alya:- Ok, scumpo. Aporopo, nu trebuie să îți aduci nimic cu tine înafară de lucruri pentru o petrecere în pijamale. După ce vom termina proiectul o să facem o petrecere. Adrien vrea să se distreze cât timp tatăl lui este plecat.
Marinette:- O petrecere?
Alya:- Da. Nu vii?
Marinette:- Ba da. Cum să nu? Dar... te rog, nu ne mai jucăm "Adevar şi provocare" sau alte jocuri de acest gen!
Alya:- Nu ne jucăm!
Marinette:- Bine, vorbim acolo. Pa!
Alya:- Pa!
Convorbire telefonică încheiată
Marinette:- Nu pot să cred, Tikky, am fost invitată la Adrien acasă! spun şi îmi aşez bucuroasă telefonul pe masa de birou.
Tikky:- Aveți un proiect de făcut, Matinette. Lasă dragostea şi concentrează-te să luați o notă bună!
Marinette:- O să încerc, dar va fi greu. Trebuie să joc o scenă de teatru... aşa că trebuie să repetăm împreună.
Tikky:- Succes! Acum pregăteşte-te, altfel vei întârzia! mă mustră micuța mea prietenă.
Marinette:- Bine, acum!
Îmi pregătec în grabă lucrurile pentru petrecere şi apoi mă îmbrac într-o ținută lejeră. Îmi iau geanta şi îndes în ea nişte biscuiți pentru Tikky. Ea se ascunde în mica gentuță, apoi cobor scările şi îmi salut parinții. Le povestesc puțin despre proiectul meu, le urez o zi bună şi mă îndrept emoționată spre casa lui Adrien. Dacă mă voi purta ciudat în prajma lui? Ultima dată când ne-am văzut ne-am purtat ca şi Romeo şi Julieta. Sper să nu o dau în bară şi de data asta.
Adrien povestitor
Prietenii mei au ajuns de ceva timp la mine acasă pentru a ne face proiectul. Îi primesc bucuros în camera mea pe Alya şi Nino care au venit împreună, însă Marinette încă nu a ajuns. Sper că va veni în curând ca să putem termina proiectul şi să ne distrăm în restul zilei care ne-a mai rămas.
Plagg stă în buzunarul meu şi molfăie silențios branză, în timp ce prietenul meu se joacă "gâdilici" cu iubita lui. Ce bine îmi pare că am căzut toți patru în aceeaşi echipă. Mă bucur mult că nu am căzut cu domnişoara Bourgeois, adică... Chloe, prietena mea din copilărie.
CITEȘTI
Miraculous: Tu și eu
Novela Juvenil~Magia e în fiecare dintre noi. Tebuie doar să ştim cum să o căutăm şi ea îşi va face apariția în cel mai neaşteptat moment.~ Cunoscuții eroi ai Parisului par la prima vedere doi adolescenți normali, dar în realitate ei sunt puşi în încurcătură d...