Cap. 30 -Însfârşit împreună

518 16 11
                                    

Adrien pov.

Dupa ce am ajuns si eu acasa, am luat cina rapid si m-am dus in camera mea, nebagand pe nimeni in seama. Imediat ce am intrat in camera, Plagg a iesit din camasa mea si a inceput sa ma interogheze despre ce s-a intaplat astazi.

Plagg:- Acum spune-mi! Ce ai facut? Cum ati invins-o pe Volpina? Cum a aflat Marinette ca esti Motan Noir?

A:- Iti povestesc tot Plagg, ai rabdare...

In timp ce eu ii povesteam tot ce s-a intamplat amicului meu devorator de branza, imi pregateam cartile si lucrurile pentru scoala. Plagg a ramas uimit auzind ce s-a intamplat intre mine si Marinette.

Dupa cateva minute.

Ii povestesc tot ce s-a intaplat in detaliu prietenului meu iar apoi imi aduc aminte ca i-am promis domnitei mele ca o voi vizita.

A:- O nu! Plagg, am pierdut timpul povestindu-ti tie tot ce mi s-a intamplat si am uitat sa ma duc sa clarific lucrurile intre mine si domnita mea. Trebuie sa plecam!

P:- Ce sa facem?

A:- Plagg, scoate ghiarele!

Imediat ce costumul de negru de motan se muleaza pe corpul meu, deschid geamul si sar de pe pervaz pe o alta cladire si tot asa. De abia astept sa ma intalnesc cu Marinette. Insfarsit vom putea fi impreuna.

Marinette pov.

Este deja aproape ora unsprezece. Cred ca Adrien nu va mai venii. Cred ca a uitat de mine... Stau in pat si il astept povestind cu Tikky.

M:- Tikky, Adrien nu mai vine...

T:- Ce-ar fi sa ii trimiti un mesaj?

M:- Crezi ca-mi va raspunde? Eu nu cred... sigur a uitat... sau are altceva mai important de facut...

T:- Dar ti-a promis...

M:- Stiu... Motan Noir, unde esti?

Deodata, aud niste fosnete la geamul meu, astfel ma ridic din asternuturile patului si ma uit spre locul de unde se auzeau zgomote. Acolo vad o pisicuta neagra care bate in sticla si imi zambeste.

M:- Motan Noir! Tikky, ascunde-te!

T:- De ce sa ma mai ascund? Doar stie ca tu esti Buburuza.

Alerg imediat spre geam si il deschid politicoasa apoi el intra si ma imbratiseaza strans si calduros.

M:- Ai venit...

M.N:- Normal... Doar am promis...

T:- Ahm ahm! Sunt si eu aici.

M:- Scuza-ma Tikky!

Ne desprindem din imbratisare iar apoi stam jos toti trei pe pat.

M:- Adrien, ea e Tikky. E prietena mea si in acelasi timp si kwuami-ul meu.

A:- Incantat de cunostiinta! Eu sunt Adrien. Esti foarte draguta.

T:- Hahaha...😅... Iti multumesc dar nu sunt mai draguta ca si Marinette. Stiu cine esti Adrien... Mari imi povesteste foarte des despre tine. Adrien in sus, Adrien in jos... tot timpul iti pomeneste numele...

M:- Tikky...

T:- Da stiu... Va las singuri sa vorbiti insa... ma gandeam... Stii ca imi e asa dor de Plagg... Nu s-ar putea sa povestim si noi putin pana va rezolvati voi lucrurile?

A:- Nu vad de ce nu...

T:- Dar Adrien, spune-mi, tot asa a ramas Plagg?

A:- Pai eu nu stiu cum era inainte de a aparea in viata mea. Atat stiu ca mananca foarte multa branza si e foarte prost la dat sfaturi.

Miraculous: Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum