Cap. 37 -Emoții intense

475 16 1
                                    

Autor pov.

Soarele răsare leneș peste orașul dragostei, transmițând în fiecare colțişor lumina sa binevoitoare şi dezmierdând cu căldură natura adormită. Stoluri de păsărele băzdează cerul aproape senin, în timp ce sunetele mașinilor abia puse în funcțiune creeaza un zgomot atât de viu pe fundal. Natura îşi reia activitatea zilnică, la fel şi locuitorii marelui oraş francez care muncesc de zor, încă de la primele ore ale dimineții.

Într-o patiserie de la un colț de stradă, doi adolescenți ce cutreieră lumea viselor împreună sunt treziți de razele călduroase ale soarelui ce pătrund prin geamurile perfect curate.

Adrien pov.

Mă trezesc din starea mea de somnolență, privind minunatele raze solare ce vestesc o nouă zi frumoasă de primăvară. Micuța Marienette se sprijină de pieptul meu, odihnindu-se liniştită. Ochii ei sunt strâns închiși la fel cum brațele mele îi cuprind talia în semn de căldură.
Pentru a o trezi, îi aplic un sărut cald pe frunte, aceasta deschizându-şi moleşită ochii şi fixăndu-şi privirea azurie pe chipul meu, în timp ce zâmbește fericită.

Marientte:- Cel mai frumos mod de a mă trezi... Bună dimineața!

Adrien:- Bună dimineața! Se pare că te-ai odihnit excelent!

Marientte:- Ah... da. După o zi frumoasă alături de tine, cum să nu am o noapte la fel de frumoasă?

Ne ridicăm de pe canapeaua ce ne-a ținut loc de dormitor pentru o noapte şi mergem liniștiți în baie pentru a ne face rutina de dimineața. Deşi mie întotdeauna mi se pare plictisitoare această parte, se pare că împreună cu Marientte chiar şi cel mai monoton lucru devine extrem de placut şi amuzant. Ma gândesc cum va fi viața mea de acum înainte alături de ea. Va fi un amalgam de râsete şi bucurie.
După ce ne terminăm treburile de dimineața, coborâm în bucătărie pentru a lua micul dejun. Marientte scoate din frigider un bol plin cu capşuni, alături de frișcă şi nişte biscuiți, apoi începe să pregătească masa. Eu o admir stând cuminte pe un scaun, în timp ce ea fredonează veselă un cântec şi muncește pentru a face masa delicioasă.

Adrien:- Se pare că părinții tăi nu au venit încă...

Marientte:- Ah... aşa este. Oare ce s-a întâmplat cu ei?

Adrien:- Au plecat de ieri şi nu s-au mai întors, daca au dat peste necazuri?

Marientte:- Eu cred că doar au dorit să îşi petreacă cât mai mult timp împreună. În plus, dacă se întâmpla ceva nedorit, îmi trimiteau un mesaj sau mă anunțau prin telefon.

Adrien:- Aşa cred şi eu...

În timp ce luăm masa împreună, ne gândim emoționați la cum vor reacționa doamna şi domnul Dupain-Cheng când vor ajunge acasă. Am o treamă față de domnul Tom. Nu ştiu dacă vor fi atât de fericiți să mă vadă alături de fiica lor precum mă încurajează prințesa mea.

Adrien:- Marientte... Eu cred că ar trebui să le facem o surpriză părinților tăi, ceva ca şi o primire în care să le arătăm recunoștința față de ei şi totodată, să îi impresionăm ca ei să ne accepte relația.

Marinette:- Sunt de acord cu tine. Eu zic să le gătim ceva special, amândoi. Tu vei fi ajutorul meu.

Adrien:- Eu... nu am mai gătit până acum.... Dar sunt sigur că ești o profesoară excelentă când vine vorba de prăjituri...

Îmi ajut domnița să așeze frumos farfuriile şi masa, ca apoi să ne apucăm de gătit .

Tikky pov.

Miraculous: Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum