Adrien povestitor
Am ochii ațintiți de aproape o oră în ecranul imens, jocurile video fiind principala mea preocupare în momentul de față. Plagg, alături de mine, priveşte plictisit fotografii cu diverse sortimente de brânzeturi de pe internet.
Decid să las de o parte toate planurile. M-a neliniştit atitudinea distantă de la şcoală a lui Marinette față de Adrien, aşa că mi-ar plăcea să compensez cu o ieşire la restaurant în patru. Mi-aş dori să am o întâlnire numai cu Marinette, însă nu risc ca prietenii noştri să bănuiască că avem secrete față de ei pe care să le interpreteze greşit.Plagg:- Şi tie nu îți place ideea asta? mă mustră Plagg atunci când îi mărturisesc găndurile mele față de întălnirea cu Marinette.
Adrien:- Ba da... dar nu vreau să fie suspicioşi.
Plagg:- Eşti Adrien Agreste! Oricum se va afla imedat dacă fiul celui mai mare creator de modă din Paris va avea o iubită! Şi nu orice iubită, chiar Buburuza în persoană!
Adrien:- Nu cred că relația noastră va fi aşa de virală. Vom fi fericiți departe de ochii curioşilor.
Îmi găsesc telefonul pe birou, apoi caut numărul lui Nino, pe care îl sun imediat, iar vocea lui se aude în difuzorul smartphone-ului meu de parcă am fi în aceeaşi încăpere.
Convorbire telefonică
Adrien:- Bună, Nino!
Nino:- Bună! Ce mai faci?
Adrien:- Bine, doar puțin obosit după ora de chineză. Te-am sunat pentru a-ți propune ceva.
Nino:- Te ascult.
Adrien:- Ai vrea să ieşim în seara aceasta la un suc alături de Alya şi Marinette?
Nino:- Nu ştii ce să faci ca să o inviți la întălnire pe Marinette, aşa că inventezi o scuză pentru a avea o întâlnire dublă. Adrien, unde e curajul masculin?
Adrien:- O întălnire dublă sună perfect. Însă nu vreau ca Marinette să ştie asta.
Nino:- Bine... O anunț eu pe Alya, iar ție îți las onoarea de a vorbi cu Marinette la telefon.
Adrien:- Mulțumesc, peste jumătate de oră ne întâlnim în parc!
Nino:- De acord. Ne vedem acolo.
Convorbire telefonică încheiată
Marinette povestitor
Camera mea încă e cufundată în umbră. Privesc distantă pe una dintre ferestre peisajul sublim ce se deschide dincolo de sticla transparentă - singura sursă de lumină şi scăpare din abisul gândurilor întunecate. Soarele ce a topit întregul strat de zăpadă aproape că a dispărut după clădirile înalte, iar razele sale picteaza cerul în nuanțe de culoarea piersicii, până spre violet.
Bâzâitul prelung al telefonului mă trezeşte din visare şi ridic reticentă bucata dreptunghiulară, văzând numele ce străruia pe ecran, Adrien.Convorbire telefonică
Marinette:- Da?
Adrien:- Ăhm, Marinette? Sunt eu, Adrien. Eu... ăm... ştii, vreau să mă revanşez pentru... faptul că... Adică... ai vrea să vii la restaurant cu mine, Alya şi Nino?
Marinette:- În seara aceasta?
Adrien:- Da, în jumătate de oră.
Marinette:- Da, e o idee bună. Mulțumesc pentru că te-ai găndit la mine...
CITEȘTI
Miraculous: Tu și eu
Teen Fiction~Magia e în fiecare dintre noi. Tebuie doar să ştim cum să o căutăm şi ea îşi va face apariția în cel mai neaşteptat moment.~ Cunoscuții eroi ai Parisului par la prima vedere doi adolescenți normali, dar în realitate ei sunt puşi în încurcătură d...