Cap. 33 -Am avut dreptate!

419 16 11
                                    

Alya pov.

Fotomodelul blond se întoarce catre prietenul sau împreună cu scumpa de Marinette care era deja rosie toata.

A:- Ce e Nino?

N:- Azi nu prea am vorbit si ma gândeam ca vom sta sa povestim pana te ia asistenta ta personala cu masina.

Al:- Marinette! Ai uitat fato? Trebuia sa mergem împreună acasă! De ce nu m-ai asteptat?

M:- Pai... eu...

A:- Noi voiam sa va asteptam afara...

Al:- Da sigur... Auziti, voi doi va comportati ciudat!

N:- S-a intamplat ceva si nu vreti sa ne spuneti? Doar suntem prieteni...

Al:- Da... Ne ascundeti ceva?

M:- Pai... noi... Nu cred... Noi... doar ca asteptam sa iesiti din clasa... împreună...

A:- Asa e Alya...

Al:- Bine Adrien, sa spunem ca va cred. Dar cum imi explicati zambetele si privirile de îndrăgostiți din timpul orelor? Cum imi explicați ca aveti atât de multa grija si afectiune unul fata de celalalt? Se vede in ochii vostrii! Aveti privirea unor indragostiti! Sunteti împreună dar va ascundeti de noi! Pai sa stiti ca de noi nu veti reusi sa va ascundeti prea mult timp! Marinette, daca e adevarat mai bine ai recunoaste acum ca am dreptate decat sa aflu singura si sa ma supăr ca mi-ai ascuns lucruri!

M:- Alya... eu...

Marinette pov.

Ce ma fac? Am dat din nou de belea! Normal ca Alya si-a dat seama ca ne comportăm ciudat! Toata ziua nu am bagat-o in seama si am stat doar cu Adrien... comportandu-ne ca doi copii de gradinita care se plac... Cred ca ii voi spune... Cum a zis ea: mai bine sa afle de la noi decat din alta parte. Asa am sa si fac. Dar mai întâi... ii cer aprobarea lui Adrien. Sper ca nu se va supăra. Oricum, Alya si Nino sunt prietenii nostrii.
Ma uit putin ingandurata catre blondul meu iubitor si iar el imi încredințează din priviri ca nu se va intampla nimic rau daca vor afla. El se uita prin jur ca sa nu mai fie vre-un tragator cu urechea iar apoi zambeste si ma apuca cu unul dintre bratele sale puternice intr-un fel de îmbrătisare, lipindu-ma de el, in timp ce zice:

A:- Ai dreptate... Marinette si cu mine suntem împreună. Nasa Alya, salut-o pe viitoare doamna Agreste!

Prietena mea ochelarista face ochii cat cepele si mai sa isi scape telefonul din mana, apoi striga un "am avut dreptate" din toți plămânii sărind pe noi si imbratisande-ne, gata sa ne dezechilibram si sa cădem pe scările din fata scolii. Nino doar sta încă împietrit de veste nici măcar indraznind sa clipească.

M:- Asa e Alya! Ai avut dreptate.

Al:- Marinette! O sa îmi povestiți tot! TOT!

M:- Nu cred ca vom mai apuca sa iti mărturisim ceva caci vom muri sufocați de imbratisarea ta!

A:- Alya, rămânem fara aer!

Al:- Of scuze! Nasa Alya a foarte bucuroasă! Nu Nino? Nino!

Alya ne lasa pe mine si Adrien sa respirăm dar il ia pe Nino care era încă nemiscat la intrebari.

N:- Ce e Alya?

Al:- Nino! Ce e cu tine? Nu esti bucuros? Nu ai auzit? Vom fii nasi!

N:- Ehh... eu ma asteptam la asta... adică... de mult timp se placeau reciproc...

Al:- Felicitările mele Marinette! Ai reusit sa-l cuceresti cu timiditatea si neindemanarea ta pe Adrien Agreste! Iar tu Adrien... defapt... tu nu cred ca te-ai străduit sa o cuceresti pe Mari a mea... pe tine toata lumea te place in general...

Miraculous: Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum