Cap. 22 -Prima zi din an🎆

417 20 4
                                    

   Adrien povestitor

   În camera mea intră prietenul meu Nino, foarte energic.

Nino:- Bună, frate! Am venit să te iau şi să mergem în întâmpinarea fetelor!

Adrien:- Bine, eu sunt gata. Trebuie să îmi iau doar eşarfa. Cum sunt fetele? îl întreb în timp ce caut materialul gri.

Nino:- Bine... cred, adică... de ce nu ar fi?

Adrien:- Ah, am găsit-o. Voiam să te întreb... cum merge relația ta cu Alya?

Nino:- Relația mea cu Alya? Frate, Alya este extraordinară!

   Începe să îmi povestească pe scurt cum el şi Alya au petrecut mult timp împreună cât timp eu am fost plecat în vacanță. Îl ascult cu atenție, în timp ce mă privesc în oglindă şi îmi aranjez părul.

Nino:- Şi aşa eu şi Alya am început să o umplem pe Marinette de zăpadă. A fost tare, frate. Păcat că nu ai fost şi tu. În fine, Adrien, spune-mi sincer. Ce e între tine şi Marinette?

Adrien:- Ahm... înghit în sec, neştiind ce să răspund deoarece nu mă aşteptam la un interogatoriu din partea celui mai bun prieten uman.

Nino:- Chiar nu te atrage deloc Marinette? E o fată pe cinste, frate. îmi bate acesta apropoul.

Adrien:- Nu ştiu, Nino. Crede-mă, în perioada aceasta nu mai ştiu ce simt cu adevărat şi față de cine, îi răspund în cele din urmă. Şi ai dreptate, Nino. Marinette este o fată pe cinste, dar suntem prieteni. Şi pentru că suntem prieteni, țin foarte mult la ea şi nu aş face niciodată ceva astfel încât să o rănesc. Dacă am fi împreună ar putea să apară ceva care să ne strice prietenia, o spun de parcă aş vrea să mă conving pe mine însumi că o relație între mine Marinette pare absolut imposibilă.

Nino:- Frate, şi eu sunt aşa! Crezi că relația mea cu Alya nu este la fel? Dar ne asumăm riscuri! Trebuie să faci sacrificii în numele fericirii! Iar dacă Marinette îți aduce fericirea, ceea ce eu consider că este atât de evident, atunci nu renunța la ea. Adrien, tu nu îți dai seama, dar am observat cum o priveşti. Îți scânteie ochii, iar ea, ei bine, te soarbe din priviri, mă bate pe umăr într-un gest prietenesc. Amăndoi sunteți cu capul în nori.

   Aprob zâmbind puțin stânjenit. Noi doi nu prea discutăm despre acest subiect, dar Nino are dreptate. Nu trebuie să o mai lungesc şi să îi declar dragostea lui Adrien față de Marinette. Însă am ajuns atât de departe cu Motan Noir în viața ei...

   Tresărim surprinşi de uşa care se deschide repede. O persoană neanunțată intră imediat în camera mea. Rămân căteva secunde pentru a realiza dacă este real. Nu pot să cred! Ce caută ea acum în camera mea?

Chloe:- Bună, Adrien! spune linguşitoare.

Adrien:- Bu-bună, Chloe! mă bâlbâi, revenind cu picioarele pe pământ. Ce te aduce pe aici? îi zâmbesc prietenos pentru a o primi cum se cuvine.

Chloe:- Am venit împreună cu tati în vizită pe la tine! O să ne petrecem seara împreună... se apropie seducător de mine. Nu-i aşa că e minunat? spune veselă, iar Nino pufneşte amuzat în spatele meu.

Adrien:- Îmi pare rău să te tezamăgesc, Chloe, însă voi pleca împreună cu prietenii mei la Turnul Eiffel pentru spectacolul de artificii... încerc să o fac să plece, mimând o falsă părere de rău.

Chloe:- Şi ce vrei să insinuezi? Că eu nu sunt prietena ta? mă întreabă rece, începând să îmi umble prin lucrurile de pe birou.

Adrien:- Chloe, ştii bine că suntem prieteni de mici copii... o liniştesc eu.

Miraculous: Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum