Cap.10.

540 26 7
                                    

   Gabriel Agreste povestitor

   Sunt la Milano de câteva zile. E dimineață şi iau masa în camera hotelului în care sunt cazat de când am venit. Peste vre-o două zile mă voi întoarce la Paris. Îmi este dor de fiul meu. Oare ce face? Îl voi suna mai târziu după ce îmi voi terimina treburile. Am avut întâlniri cu mulți designeri vestimentari cu care am povestit şi am realizat o mulțime de schițe cu idei pentru sezonul de iarnă ce urmează.
   De când am venit, nu am mai akumatizat pe nimeni şi nu am mai supărat pe nimeni. Treaba cu răufăcătorul o fac numai în Paris pentru că acolo sunt supereroii ce îmi dau bătăi de cap. Cred că vă întrebați de ce îmi doresc atât de mult  miraculosul Buburuzei şi miraculosul lui Motan Noir. O să vă povestesc tot.

   Totul a început când aveam şaisprezece ani. Şi pe atunci eram pasionat de modeling şi design vestimentar, am această pasiune de când mă ştiu. Adoram moda şi cream haine zilnic. Visul meu cel mai mare era să devin un designer renumit. Cu multă muncă dorința mea s-a îndeplinit, dar atunci era doar începutul a tot ceea ce eu credeam că era succesul.
   Era în vremea aceea o eroină pe nume Lady Peacok care salva lumea de fărădelegi. O parte din inima mea tânjea după acea ființă magnific de frumoasă şi curajoasă, dar cealaltă parte îi aparținea lui Emilie, fetei care m-a vrăjit. Am fost împreună mult timp cu Emilie şi ne iubeam, dar eram îndrăgostit şi de supereroina păun. Între timp, eu şi Lady Peacok am devenit prieteni. Mi-am dat seama că o iubeam mai mult pe Emilie aşa că după aniversarea de optsprezece ani am cerut-o în căsătorie. După puțin timp, s-a născut fiul nostru cu păr nisipiu, Adrien, ce îi seamănă atât de mult soției mele.
   Totul decurgea perfect, eram o familie cât se poate de fericită, asta până într-o zi care m-a afectat enorm. Acea zi pe care nu o voi putea uita niciodată. Eroina păun mi-a înmânat şi mie un miraculos, miraculosul molie, Norro. Am fost şi eu cândva un Hawk Moth bun care salva lumea, dar după o ceartă cu Lady Peacok, am ajuns să luptăm unul împotriva celuilalt. Din doi coechipieri şi prieteni am ajuns doi duşmani ce îşi doreau numai răul. Din cauza faptului că am fost orbit de furie, am rănit-o,  iar aceasta s-a detransformat. Când i-am aflat adevărata identitate am rămas îngrozit. Era soția mea, Emilie, mama copilului nostru. De ce nu mi-a spus că ea e eroina de care eram îndrăgostit? De ce m-a lăsat să o rănesc?
   Cu ultimele ei puteri şi-a folosit cuvintele pentru a-mi transmite să am grijă de fiul nostru Adrien. A spus că mă iubeşte mult şi o va face veşnic, şi apoi, cu lacrimi în ochi, şi-a dat duhul în brațele mele. Am suferit foarte mult şi de atunci am jurat că o voi aduce înapoi. Voi afla o cale să o readuc printre noi pentru că o iubesc mai mult decât îmi pot imagina.
   Adrien a suferit foarte mult şi de când am rămas singuri, eu nu ştiu cum să mă comport ca un tată normal. Lipsa mamei sale ne-a afectat pe amândoi în egală măsură, chiar dacă a trecut ceva timp de la acea întâmplare neplăcută care mi-a schimbat viața. Am încercat să joc un dublu rol, cel de mamă şi de tată pentru fiul nostru, dar se pare că nu prea reuşesc. Am rămas mult prea afectat după cele petrecute.
   Pentru a o readuce pe Emilie înapoi am nevoie de cei mai puternici miraculoşi: miraculosul creației şi cel al distrugerii. Îi voi folosi pentru a-mi îndeplini cea mai arzătoare dorință: aceea de a-mi aduce din nou soția la viață.
   De când ea a dispărut din familia noastră, am devenit dependent de faimă şi respect şi mi-am dorit să cuceresc lumea, astfel că totul să îmi fie la picioare. Eu vreau să conduc totul, dar mai ales să îl văd pe Adrien fericit alături de mama lui şi de mine. Vreau ca familia mea să fie fericită, dar vreau să fiu şi conducătorul lumii. Voi face orice ca să îmi îndeplinesc planul, nimeni şi nimic nu îmi poate sta în cale! Voi continua să lupt indiferent de ce obstacole voi întâmplina în viitor.

    Acum am terminat de mâncat, iar angajații hotelului vin să strângă masa. Deşi am ocazia să vizitez Italia şi multe alte țări, nu prea sunt atras de vizitarea obiectivelor turistice şi de plimbări, aşa că de fiecare dată mă retrag în camerele hotelului, meditând. Mă pregătesc pentru reuniunea de modă ce va avea loc astăzi, îmbrăcându-mă într-un costum bleumarin închis foarte elegant ce a fost creat de curând.

Miraculous: Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum