Marinette pov.
Alya:- Nu pot să cred, Nino. Ai făcut toate astea pentru mine? Totul ca să te iert?
Prietenul meu Nino afirmă îmbujorat, sperând ca Alya să fie impresionantă de gestul său şi să îl ierte. Alya reacționează cu cel mai frumos zâmbet pe care l-am văzut de când o cunosc, apoi se îndreaptă către Nino, punându-şi brațele în jurul gâtului lui pentru a-l strânge într-o îmbrățișare foarte lungă.
Alya:- Sigur că te iert... înca sunt îndrăgostită de tine.
Îi privesc alături de Adrien pe cei doi îndrăgostiți care se îmbrățișează, timp în care cele două surori ale Alyei, urmăresc întreaga scenă desprinsă parcă din filmele de dragoste. Pare că nu prea înțeleg ce se întâmplă cu sora lor mai mare.
După ce Alya şi Nino se desprind din îmbrățișarea lor călduroasă, prietenul meu îi oferă fetei cu ochelari buchetul imens de trandafiri, pe care ea îl acceptă de îndată.Ella:- Alya, ne-ai spus că tu nu eşti îndrăgostită de nimeni, că nu sărbătorești Ziua Îndrăgostiților!
Etta:- Acesta e iubitul tău?
Alya:- Da, fetelor! O să vă povestesc totul! El este iubitul meu, Nino. Învățăm în aceeași clasă şi suntem prieteni de mult timp. Tocmai am reușit să ne împăcăm, după ce am stat supărată pe el o zi întreagă!
Nino:- Alya, eu cred că surorile tale sunt foarte drăguțe! Presimt că o să ne înțelegem bine! Vreți să fiți prietenele mele? Nu mi-ar strica să am trei fete cu care să mă distrez, toate din familia Cesaire!
Surorile Alyei:- Da!!! Avem încă un partener de joacă!
Nino:- Ei bine, Alya, surpriza mea nu s-a temrinat! Mai am pentru tine un cadou!
Tânărul Nino îi oferă prietenei mele un colier superb din pietricele strălucitoare, bijuterie care o fascinează imediat.
Alya:- Nino, nu trebuia sa faci asemenea lucruri pentru mine! E prea mult.
Nino:- Eşti fata pentru care inima îmi bate nebunește! Şi asta nu e tot! Te invit, dragă Alya, împreună cu surorile tale, la o cină romantică în restaurantul "Le grand Paris". O să ne petrecem seara împreună, toți patru!
Alya:- Desigur, sună nemaipomenit. Nu îmi vine să cred că ai făcut toate astea pentru mine!
Alya si Nino se prind de mână, apoi, stând cu ochii pe cele două fetițe jucăușe, se îndreaptă spre ieșirea parcului pentru a sărbători împăcarea lor, nu înainte de a ne mulțumi mie şi lui Adrien pentru ajutorul acordat pentru ca totul să iasă aşa cum trebuie.
Nu după mult timp, eu şi Adrien rămânem împreună, caci prietenii noştri au alte planuri. Avem să ne petrecem singuri această zi minunată.
Adrien:- Să ştii, Marinette, nu am uitat de tine!
Adrien îmi prinde mâna dreaptă uşor, în timp ce îmi oferă o cutiuță mică, roşie, pe care nu reușesc să o deschid căci atenția îmi este distrasă de către un domn îmbrăcat într-un costum ciudat ce reprezintă o inimă frantă. Îmi dau seama imediat că acea persoană este o nouă victimă akumatizată.
Akumatizatul:- Eu sunt Inimă Frantă! Pentru că o fată iresponsabilă a spus că lucrurile pe care le ofer oamenilor sunt inutile, toți clienții mei au dispărut! Acum mă voi răzbuna pe întreg Parisul, transformând toți copiii în ursuleți de pluş şi oamenii în baloane colorate, care se vor sparge de îndată! Voi face un nou stand pentru Ziua Îndrăgostiților, dar de această dată, produsele veti fi chiar voi! Muahahahaha!!!
CITEȘTI
Miraculous: Tu și eu
Teen Fiction~Magia e în fiecare dintre noi. Tebuie doar să ştim cum să o căutăm şi ea îşi va face apariția în cel mai neaşteptat moment.~ Cunoscuții eroi ai Parisului par la prima vedere doi adolescenți normali, dar în realitate ei sunt puşi în încurcătură d...