Marinette pov.După ce mai stăm puțin la discuții, eu şi motănelul ne transformăm cu ajutorul micilor kwamii, iar apoi ne facem treaba de super eroi prin ploaia care abia a încetat. Apoi, după ce terminăm, ne luăm rămas bun şi ne întoarcem fiecare la locuințele noastre, punându-ne imediat la somn şi adormind de îndată.
Adrien pov.
Ajung imediat în camera mea uriașă, iar costumul meu de motan se îndepărtează repede. Micuțul Plagg plutește entuziasmat spre patul meu, cerându-mi Camembert, ca de obicei. În timp ce mănâncă brânza dezgustătoare, mă interoghează despre seara mea petrecută cu Marinette.
Plagg:- Ei haine... Spune-mi ce gust au buzele Buburuzei! Eh... nu pot fi mai bune decât brânza. Dar spune-mi oricum!
Adrien:- Nu pot să descriu în cuvinte, Plagg... De ce nu îți vezi de treaba ta?
Plagg:- Uau... Nu te ambala aşa!
Adrien:- Scuze prietene, doar că Nino şi Alya nu se mai înțeleg şi trebuie să mă gândesc cum să îi ajut. În plus, trebuie să îi pregătesc ceva special prințesei mele.
Plagg:- Poți să începi de pe acum, nu?
Adrien:- Da...
Cu hârtie colorată, foarfece şi un stilou, o să creez prima parte din surpriza pe care o va avea Marinette mâine.
Peste câteva ore.
Marinette pov.
Razele soarelui pătrund încet printre perdelele camerei mele, iar ceasul deşteptător mă anunță imediat că a început o nouă zi de şcoala.
Cobor somnoroasă din patul meu moale, dar ceva nefamiliar, pus la fereastra mea îmi atrage atenția când încerc să fac lumină în încăpere. Iau bucata de hârtie roz, în formă de inimioară şi o citesc curioasă.******************************
Bună dimineata şi o Zi a Îndrăgostiților fericită, buburuza mea! Am planificat toată noaptea împreună cu Nino ceva frumos pentru Alya. Tu ocupă-te ca Alya să vină cu tine în parcul de Ziua Îndrăgostiților, în rest, ne ocupăm noi ca Nino să o recucerească. Ne vedem, draga mea!
Al tău motănel amorez.
******************************
Tikky se trezește şi ea şi examinează biletul primit, spunând că Adrien e foarte norocos să mă aibă ca prietenă şi iubită. Apoi, îmi fac rutina de dimineață şi mă îndrept spre şcoala. Acolo, Alya şi Nino stau separați şi nici nu se uită unul la celălalt, pe când toți colegii de bancă vorbesc între ei.
Mă aşez în bancă, iar Adrien intră în clasă în același moment cu profesoara noastră.
După ce orele se termină, plec spre casă împreună cu prietena mea Alya ce aproape că nu mi-a vorbit toată ziua. Se vede că e supărată pe Nino.
Întru în brutărie, dar nu apuc să îmi salut părinții căci aceştia se pregătesc de zor, cotrobăind prin toată casa şi căutând agitați ceva. Am observat că mama era îmbrăcată într-o rochie elegantă, asortată cu pantofii pe care îi purta, iar tatăl meu era în costum, gata de petrecere.
Ca să îmi fac simțită prezența, am încercat să vorbesc cu ei şi să îi întreb ce se întâmplă.Marinette:- Ce anume căutați? Vă pot ajuta şi eu!
Mama lui Marinette:- Nu e nevoie, scumpo! Am găsit geanta pe care o căutam! Eu şi tatăl tău ieşim puțin în oraş şi ca să nu fi singură, ai putea să mergi în parcul de Ziua Îndrăgostiților? Am auzit că abia s-a deschis!
Marinette:- Da... cât despre asta... voi merge cu prietenii mei. Nu vă îngrijorați! Să aveți o seară minunată!
Tatăl lui Marinette:- Mulțumim, draga mea!
CITEȘTI
Miraculous: Tu și eu
Teen Fiction~Magia e în fiecare dintre noi. Tebuie doar să ştim cum să o căutăm şi ea îşi va face apariția în cel mai neaşteptat moment.~ Cunoscuții eroi ai Parisului par la prima vedere doi adolescenți normali, dar în realitate ei sunt puşi în încurcătură d...